13

2.1K 95 5
                                    

Někdo klepe, jdu otevřít. Asi si něco zapomněla, otevírám dveře „Co-?" zaráží mě pohled na mladého kluka v tílku a kraťasech, už jsem ho viděla. Poslouchám ho. Shawn...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Oh... Promiň špatný byt" zaráží se, když mě vidí „To je v pohodě" vrtím hlavou „Ko-koho hledáš?" ptám se „Camerona" usmívá se „Před chvílí odjel" ukazuji ven „Já věděl, že tě znám. Ty jsi ta holka z instagramu že?" diví se „Jo, to jsem já" kývu.

„Naty? Kdo tu je?" ozývá se Martina „Ehm.. Nikdo" odpovídám, Shawn se nechápavě mračí „Páni, Ahoj" objevuje se vedle mě Martina, a hází svůj flirtující obličej „Ahoj" zdraví Shawn „Hele musím jít, tak zatím... Natálie" mrká na mě „Ahoj" usmívám se.

Martina odchází do Terčina pokoje, chci jít za nimi „Co všichni na tý Natále vidí?" slyším z místnosti, přiložím ucho ke dveřím „Já to nechápu, nemá nic co bych měla já"

„Ona se s nimi nechce jen vyspat" slyším Terku „Prostě je svoje"

„Já jsem taky svoje" úplně si představuji jak rozhazuje rukama „Ale ty jsi trochu jinak svoje" odpovídá Terka.

No to je taková kráva, to jí nedaruju, ona si myslí jak je úžasná? Bože, jenom štětka co roztáhne nohy všude, kde se hne. Už toho mám plný zuby. Jdu do pokoje a bouchám za sebou dveřmi, teď celkem lituju toho že, Cam odjel aspoň bych tu nemusela hnít s ní. Jsem tak rozčílená!

Beru do ruky mobil a píšu Cameronovi „Ahoj Came! Celkem mi tu chybíš, z mojí kamarádky se stala pěkná svině... prosím napiš až budeš mít čas..." vypnula jsem mobil a lehla si na postel.

______Cameron______

Fotím se s blond dívkou, dávám jí pusu na tvář a cítím, jak mi bzučí mobil v kapse. Pouštím jí a mačkám tlačítko na odemknutí. Zpráva od Natálie „Ahoj Came! Celkem mi tu chybíš, z mojí kamarádky se stala pěkná svině... prosím napiš až budeš mít čas..." Něco se stalo, odcházím ze stage a odepisuji „Co se stalo?" mám o ní šílenej strach. Vypadává mi ikona se signálem. Sakra! Míjím se s Nashem, který jde právě na scénu „Hej Nash! Kde je tu signál?" zastavuji ho „Myslím že tu není kámo" plácá mě po rameni „Proč děje se něco?" ptá se „To nevím" jdu dál „Vezmi to za mě" ukazuji na něj, kýve na souhlas.

Bloudím po hotelu a signál nikde. Zkusím střechu, docházím tam a objevuje se mi jedna čárka. YES! Jdu dál a nakonec jsou z nich tři, víc jich asi nebude. Mezitím co jsem hledal mi napsala „Ne nic jen že se ukázala pravá tvář mojí nejlepší kamarádky :/ jo a hledal tě tu Shawn" cože? Shawn ne, ne, ne jen to ne „Naty nebav se s ním, nikam s ním nechoď, neposlouchej ho" odpovídám, mám o ní strach „Camerone nepřeháněj, chtěl tebe ne mě" je tak hloupá „To je jedno, prosím slib mi to, slib že s ním nikam nepůjdeš"
„Camerone... fajn slibuju" úplně jí slyším „Děkuju"

Dál jsme si psali do večera, celou dobu jsem na střeše a chytám signál „Už jsi hotov kámo?" objevil se Nash „Nashi, Tohle je jediný bod v tomhle hotelu, na kterém mám signál. Zůstanu tady, dokud neusne" klesám hlasem „Ty vole, nejsi někdy z tý holky unavenej?" vrtí hlavou „To nikdy nebudu. Stačí si uvědomit, že..."

„Jo já vím" poplácal mě po rameni a odchází. Natálie mi napsala „Budu končit ahoj" ježiši ne, určitě se tam objevil on. Jsem tak naštvaný.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co má Cam proti Shawnovi? Co myslíte? :o :) Další díl brzy!

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat