Zamlaskala, chce se mi smát. Přehazuji přes ni deku a lehám se vedle ní.
______________________Budím se, ale ne u sebe. Páni asi jsem usnula, říkám si. Cameron tu není, musím se jít podívat dolů. Vstávám z postele a vyrážím. Scházím schody a všímám si, že jsou všichni v kuchyni, Cam ,Nash, Aaron, Martina a Terka, něco řeší. Cam stojí ke mě zády u pohovky. Jdu k němu a dávám mu ruce kolem krku. Bere si mě na záda. Smějeme se "Dobré ráno " usmívá se Cam "Ahoj" dávám mu pusu na tvář. Bradu si pokládám na jeho rameno a něco mě napadlo "Mužů něco zkusit?" ptám se "Co?" diví se a krčí čelo "Uvidíš" dávám mu polibek na krk a saju, cucfleky jsme s holkama trénovali celkem často. Asi po minutě se pouštím "Tak a teď jsi můj" šeptám a směju se, na krku se mu udělala malá rudá modřinka "To si děláš srandu" tlemí se a dává mi pusu na čelo."Jste tak roztomilý" culí se Terka a pokládá si hlavu na Aaronovo rameno. Objímám Camerona a všichni nás pozorují. "Takže co je dneska v plánu?" ptá se Nash "Já už něco mám" odpovídám "Jakto?" zhrozil se Cam "Konkurz" odpovídám "Vážně? Ty jdeš? " ptá se Terka "Jo, Came vyzvedl by, jsi mě potom? Prosím-"
"Jasně, bude mi potěšením" uklání se Cam "V 9 jo?" kývu "Dobře" šeptá "Tak jo" jdu ke kuchyňské lince "Dá si někdo kafe?"ptám se všech "Já, prosím" ozývá se Marťa. Pokládám hrnek do kávovaru a vzpomínám na náš první polibek na pláži...
Vyšla jsem ven z budovy, potom co na mě lektorka vyjela, že tohle můžu předvádět možná tak v cirkuse, mám náladu pod psa. Dost prší, je 9.05 tak, kde je Cam? Je mi strašná zima.
Čekám už asi hodinu, za tu dobu projelo stovky aut a Cameron nikde, všechny holky z konkurzu už odešli a já tu moknu, no nic budu muset jít. Vzala jsem si batoh a vyrazila. To na mě zapomněl? Snad ne. Nebo mu do toho něco vlezlo? Má něco důležitějšího? Nebere mi ani mobil. Nebo se rozhodl, že mu za to nestojím. Slzy se mi hrnou do očí, jak mohl. Vedle mě zastavuje auto, sesunuje se okénko a já spatřím Shawna „Co ty tady?" ptá se „Co myslíš?" vyštěknu „Wow... Promiň, že se starám. Naskoč si" hlavou hází směrem do auta.
Nemůžu Cameron... tu vlastně není „Dobře" nastupuji „Co tu vůbec děláš? V dešti? Chceš umrznout?"
„Měla jsem konkurz" klepu se „A? Jak to dopadlo?" ptá se „Skvěle, vyhodili mě" vyštěknu „To mě mrzí-moc" chytá mě za ruku.
Zastavujeme před budovou, ve které bydlím „Děkuju"
„Není za co, rád zachraňuji zmrzlé princezny" mrká, usmívám se a zavírám dveře od auta. Jdu dovnitř, nahoru a do bytu. Je tu prázdno, nikde nikdo. Mířím do svého pokoje a rovnou do koupelny. Civím na sebe do zrcadla, teď ne, nebreč... A je to tady, zase brečím. Jak mohl zapomenout?
V hlavě mám tolik myšlenek „Naty?!" slyším Terčin hlas „Teri?" vycházím „Naty něco se stalo, Cameron!" panikaří „Cože?" bože to ne, ne prosím.
„Jdeme!" bere mě za ruku a táhne ven, tam nás čeká Aaron s autem „Aarone co se stalo?" ptám se „Cameron, měl autonehodu" rychle se rozjíždí, až to se mnou cuká. Co když umře, co když je to vážné, myslím jako hodně vážné, to nemůže být pravda. Schoulím se do klubíčka a jen zírám ven, jako omámená, po tvářích mi stékají potoky slz a Terka mě utěšuje „Co přesně se stalo?" ptám se „Nevím, to se dozvíme tam" odpovídá Aaron „Kde tam?" vzlykám „V nemocnici" klesá hlasem.
Najednou jedeme kolem místa, kde jsou dvě auta, jedno má zničení nárazník a druhé... Oh bože, je celé prohlé a polámané, není ani poznat, že by to bylo auto. Zase se mi hrnou do očí slzy.
Jsme na místě, Cameron spí. Je po operaci, přichází doktor „Doktore!" zvedám se ze židle „Jak je na tom?" ptám se „A vy jste?" mračí se „Jeho přítelkyně" utírám si slzu „Utrpěl vážné zranění hlavy, ale měl by se z toho dostat" vysvětluje „Ufff... děkuju vám" sedám si „Klid Naty bude v pořádku" Terka je u mě.
„Naty vstávej" Terka mě budí „Vzbudil se" šeptá „Cože? Cameron?" vstávám. Kýve na souhlas. Rychle jdu do jeho pokoje a zasekávám se ve dveřích, jde k němu nejdřív Nash „Ahoj kámo" chraptí Cam „Kde je Kira?" ptá se. Kira cože? „Kámo, myslíš Natálii?" diví se Nash. Jakoby to byl nějaký vtip. Cameron vrtí hlavou „Nashi, kdo je Natálie?" Nash se na mě otáčí „Asi máme problém" šeptá.
______________________
Další díl tu :) Myslíte že Cameron vážně zapomněl?Pokračování příště..
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...