"To jerozkaz! On ti pomůže" přemlouvá mě „Dobře" vzdychám „Poletím" dodávám „Tak semi to líbí" usmívá se.
______________________„Ahoj" usmívám se na polonahého Shawna stojícího ve dveřích „Ahoj" usmívá se „Chtěla jsem se jen rozloučit" kývu „Co? Proč?" nechápavě mě pozoruje „Zítra odlétám" zvedám ramena „Ne, to mi neříkej" vrtí hlavou „Proč? Vždyť tě vůbec nezajímám" mračím se „Nech toho" drží se za spánky „Tebe zajímá jen Kira, ta která mi ubližuje a ty jí ještě pomáháš" gestikuluji „Ne Naty, tak to není já-" vrtí hlavou „Potřebuju tě" chytá mě kolem pasu a v mžiku mě objímá „Shawne já už takhle ale nemůžu, v jednu chvíli jsi sní proti mně a když jsme samy, chceš mě. Už dál nemůžu a ani nechci" ustupuji „Sbohem" šeptám a odcházím_____Cameron_____
„Jak se teď cítíš Camerone? Neviděl jsi jí měsíc, musíš mít skurvenej pocit co?" sedá si ke mně Nash „Jo je to celkem skurvenej pocit" zvedám ramena
„Jak dlouho budete od sebe?" vyzvídá „Dokud tady neskončím, to znamená, velmi dlouho. Chybí mi tak moc že nemůžu spát kámo. Myšlenky na ni mě drží vzhůru. Já ji chci jen držet a políbit. A říct jí, že je krásná" vrtím hlavou
„Came. Podívej se za sebe, mám pro tebe malé překvapení" směje se „Oh můj bože!!!" vyskočím z křesla a postavím se, zvedám jí a objímám
„Krásná jako vždy, rád tě vidím. Jak dlouho jsi to věděla? Proč jste mi to neřekli?!" naléhám „Asi dva dny, Nash mi koupil letenku, abych tady mohla být, chtěla jsem tě překvapit zlato" šeptá.
____Natálie____
"Tady momentálně bydlím " otevírá dveře hotelového apartmá. Páni, vcházím do předsíně, je tu bar, sedačka televize a asi troje velké, hnědé dveře "A tady je můj pokoj " otevírá dveře nalevo. Je tam obří postel s nebesy a bílým povlečením "Nezkusíme ji?" Cam mě objímá zezadu "Je celkem prázdná když v ni ležím sám" smutní "Came já- " vrtím hlavou "Ššš.." hladí mě po zádech "Moc si mi chyběla" směje se. Chci mu to říct ale nemůžu "To i ty mě" vzdychám, líbe mě na krku. Otáčím se a přisávám se mu na rty. Beru ho za krkem a hrabu se v těch jeho vlasech "Miluju tě" šeptá "Miluju tě" říkám také "Ale já tě opravdu miluju" zvedá mě na sebe a pokládá na postel, razí si cestičku z polibků po mém břiše dolů. Pípl mu mobil "Promiň" bere si ho, najednou je takový naštvaný, vidím jak mobil letí a rozbil se o zeď "Came co to děláš? " mračím se "Každý den mi píše Kira, posílá mi fotky. Tebe a Justina prý. Ale ty by jsi mi to nikdy neudělala že?" vrtí hlavou "Já? No -no ne " koktám "Proč jsi tak nervózní? " ptá se "Nejsem " vrtím hlavou "Vím to Naty, nelži " přibližuje se "Dobře promiň " mam slzy v očích "Nechtěla jsem " pláču "Proč Naty ? Proč? " ptá se "Nebyl jsi tam, já nevěděla co mám dělat, šla jsem jen na malou doskotéku. Sjela jsem se a dál nevím, nevím co jsem dělala " vzlykám "Pomůžu ti " šeptá a hladí mě po tváři "S čím? Proč? Came já tě podvedla a ty mi chceš pomoct ?" ptám se "Podvedla ?" mračí se "Cože? O tom nikdo nemluvil " vrtí hlavou "Takže je to pravda?" naléhá "Jo" šeptám "Jdi" šeptá "Cože?" vrtím hlavou "Ven" ukazuje na dveře "Miluju tě" říkám když zavírám dveře, do prdele ! Všechno jsem posrala! Začínám brečet.
Pronajala jsem si pokoj ve stejném hotelu jako Cam, nikam jinam se mi nechtělo.
______Cameron______
"Cože? " kulím oči "Je v pokoji číslo 16 " Nash kýve hlavou "Ta malá děvka mě už nezajímá " mračím se, ale jo zajímá, miluju ji "Ne vůbec ne " zvedá obočí "Came, Justin už je ze hry. Odpusť jí " přemlouvá mě "Proč bych měl? " ptám se "Řeknu ti jedno, vzpomeň si na sebe, co jsi byl ty před pěti lety " ťuká mi ukazovákem do hrudi. Má pravdu "Pomoz jí " šeptá.
______Natalie______
Beru si prášek, napouštím sklenici vody a zapíjím ho. Bude mi fajn. Moc fajn...
______Camron______
Půjčil jsem si náhradní kartu jejího pokoje, pomalu vcházím a je tma, svítím si mobilem a kráčím k hnědým dveřím. Pomalu je otvírám, Natka leží v posteli a spí, vedle sebe má lahvičku s prášky. Čtu název. Kolik si toho vzala ?! Spí klidně, lehám si vedle ní, třese se "Byla to moje chyba " cuká se "Co?" mračím se "Všechno" mlaská, a dál neodpovídá. Miluju ji tak moc, i když mě podvedla. Miluju ji strašně moc a nechci ji ztratit, nikdy, nikdy v životě. Přitahuji si ji blíž, ona se otáčí a pokládá mi hlavu na hrudník.
Budí mě rámus z koupelny, Natka tu neleží "Do prdele!" ozývá se, vstávám a běžím tam "Co to děláš?" vběhl jsem do koupelny a ona se mě lekla až nadskočila. Na ruce má bílí prášek "Co tu děláš ty?" mračí se "Nech toho" prášek jsem jí sfoukl "Ne" vráží mi facku, nějak to nevnímám a chytám jí ruce. Vzpírá se "Nech mě! Chci Camerona" okřikává mě
"Jsem tady" říkám "Pust mě" začíná plakat, nechci ji takhle vidět "Jsem tady, tady" dívám se jí do očí, klesá na zem. Brečí "Miluju ho, tak moc" vrtí hlavou "Jsem tady, to jsme já Cam" klekám si k ní "Camerone?" usmívá se "Jo" kývu "Pomoz mi prosím" šeptá a zavírá oči "Naty?" mračím se, neodpovídá "Naty prober se!"
_____________________
Po dlouhéé době další díl :)) snad se líbí ;)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
Fiksi PenggemarNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...