Cameron vrtí hlavou "Nashy, kdo je Natálie?" Nash se na mě otáčí "Asi máme problém" šeptá.
______________________V tu chvíli se na mě otáčí Cam. Jakoby se mi zastavilo srdce. Neví, kdo jsem? On si mě nepamatuje. Další vlna slz, už ne prosím. Odcházím pryč. Vcházím do čekárny a všichni na mě zírají Aaron, Terka i Martina. Začínám brečet „Zlato" Terka jde ke mně a objímá, pevně jí držím a brečím, nahlas „Nepamatuje si mě" vzlykám „On si vzpomene, neboj" šeptá. Kéž by, nechci ho ztratit, ne teď když jsem ho začala mít ráda. Jdu se posadit, jsem unavená, strašně „Naty?" přichází Nash „Zkus s ním promluvit" usmívá se a hladí mě po tváři „Nashy, on neví, kdo jsem, nezná mě" vrtím hlavou „Nemá to cenu" šeptám „Třeba to pomůže, zkus to" prosí „Dobře" vzdychám a stavím se na nohy. Jdu do nemocničního pokoje, Cam leží a usmívá se na mě, kolem je spousta přístrojů a hadiček „Ahoj" šeptám a usmívám se „Ahoj" chraptí, sedám si k němu „Proč si před tím odešla?" mračí se. Pamatuje si mě? Zase mám slzy v očích „To je jedno" chytám ho za ruku „Kiro" šeptá. Cože?! Kiro?! Jak mě mohl takhle nazvat „Came já-" vrtím hlavou „Came?" směje se „Takhle jsi mi nikdy neřekla" usmívá se „Já totiž-totiž-já nejsem Kira" dostávám ze sebe „Cože?!" cuká rukou pryč „Nejsem Kira, jsem Natálie" stoupám si „Jak? Cože? Ne, jsi Kira, musíš být" mračí se „Camerone já-chodíme spolu" šeptám „Vážně si nic nepamatuješ?" ptám se „Moje přítelkyně je Kira" stále se mračí „Ne já jsem tvoje přítelkyně Camerone" pláču a chytám ho za ruku „Prosím"„Dobře nevím, kdo jsi, ale věřím ti" šeptá „Chci domů"
„Came, ne je to moc brzy. Teď spi, ráno s tím něco uděláme ano?" usmívám se „Kde je můj syn" z chodby se ozývá ženský hlas „Camerone" vchází žena s hnědými vlasy, je to Gina nebo-li Cameronova matka, rychle ho objímá „Broučku můj žiješ" dává mu pusu na čelo a svůj pohled obrací na mě „Kiro?" mračí se „Ne, já jsem Natálie" zvedám se a podávám jí ruku „To je neuvěřitelné, jsem Gina" třese mou rukou. Proč mě všichni mají za Kiru? Jsem jí podobná nebo proč? Teď si uvědomuji, jak strašně musím vypadat „Nechám vás o samotě" odcházím a ve dveřích se srážím s dívkou podobnou Gině ale mladší je to Sierra „Ahoj" usmívá se, úsměv jí oplácím a jdu dál.
Asi kolem půlnoci Gina se Sierrou odchází a já jdu zpět za ním. Cameron už spí, je tak rozkošný. Uvědomuji si, že tu autonehodu měl, když jel pro mě, já za to můžu. Chce se mi plakat. Zase. Pozoruji ho, až spatřím tu modřinku na jeho krku a donutí mě to si vzpomenout na ráno, ta myšlenka mě donutí se smát. Nemůžu odolat a dávám mu pusu na čelo, znovu se na něj zadívám. Nebýt mě neležel by tu. Jsem taková kráva. Nejradši bych ho tu zlíbala. Dávám mu ještě jeden polibek na ústa, chci se odtáhnout, ale nejde to Cam mě drží za krk a líbe, tak vášnivě a romanticky.
Budím se a Cameron už je vzhůru „Dobré ráno, šípková Růženko" usmívá se „Ahoj" rozhlížím se, pořád jsme v tom pokoji, takže to nebyl sen „Skvěle líbáš" mrká na mě a já rudnu. Takže ani tohle nebyl sen. Zvedla jsem se „Bože" srdce mi tluče, jako bych ho měla až v krku, držím si ruku na srdci „Klid, hele vyděšený bych tady měl být já, nic si nepamatuju" vtipkuje Cameron „Pojď sem" chytá mě za ruku a já si zase sedám „Kiro" vyhrkává. Házím na něj vražedný pohled „Teda Natálie, promiň" omlouvá se „V pohodě" vrtím hlavou „Už jsem si zvykla"
„Jak to mezi námi je? Řekni mi něco" šeptá a hledí mi do očí „Je totiž zvláštní probudit se a zjistit, že tvoje holka už není tvoje holka"
„Mezi námi vlastně ještě nic pořádně nebylo" mnu si ruce „Naše role jsou vlastně takové, že ty mě chceš, já tebe ne ale chodíme spolu a čím víc tě znám tím víc tě chci taky" klesám hlasem. Usmívá se na mě a mlčí, najednou se zasmál „Co?" ptám se „Nic" kření se. Protáčím oči „Vzpomněl jsem si, že za pár dní mám premiéru Expeled, pozval jsem tě?" mračí se „Ne" vydechuji „Proč ne?" vrtí hlavou „Protože jsi pozval mě" za námi se ozývá dívčí hlas a ve dveřích se objevuje Diana, jde ke Cameronovi „Ahoj marode" dává mu pusu na tvář a celá září „Promiň, zapomněl jsem" usmívá se Cam „Ale co ty?" ukazuje na mě „To je v pohodě, nepotřebuji tam" vrtím hlavou „Ale já chci abys šla" chytá mě za ruku „Zkusím říct Shawnovi, jestli to nevadí"
„Shawnovi?" diví se „Ano Shawnovi"
„Proč z toho mám blbej pocit?" vrtí hlavou, Dia se na mě dívá, jako by věděla, o co jde „Protože jsi jinej" směje se Dia „Už půjdu, nekoupala jsem se a musím strašně smrdět takže, třeba zítra" usmívám se „Jo ahoj" Cam mi úsměv oplácí a já jdu ven.
Venku stojí Shawn opřený o auto a mává na mě, na sobě má černou koženou bundu, černé jeany a reybenny na očích „Ahoj princezno" objímá mě „Ahoj" divím se „Nasedni, odvezu tě domů" ukazuje do auta a já nasedám „Nechceš se mnou jít na premiéru Expeled?" ptám se ho když, vyrážíme „To je ten film, tvýho frajera?" zvedá obočí, kývu hlavou „A proč nejdeš s ním?" diví se „Slíbil to Die. Jeho nejlepší kamarádce"
„Jo tak" usmívá se „Okey, půjdu ale jen kvůli tobě" mrká na mě „Díky" usmívám se
„Ale víš, že je to v NY?" ptá se „Ne?"
______________________Po dlouhé době další díl :D Doufám, že se vám líbí :) Další bude brzy ;) Strašně vám chci poděkovat za podporu, moc si toho vážím :) <3 Jste skvělí ;)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...