„Ne, chci domů. Tohle není můj domov" cuká se ze spaní „Naty" budím jí „Nedotýkej se mě"odpovídá „Natalie uklidni se" Konečně otevírá oči „Came? Díky bohu" dostává ze sebe vyděšená a třese se „Prosím nenech mě tam už tam nikdy nechci, prosím" šeptá, přitulila se ke mě a usíná. Kde jí nemám nechat? O čem se jí asi zdálo? Teď se to asi nedozvím, objímám jí, zavírám oči a pouštím se do hlubokého spánku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ráno mě probudilo zvonění telefonu "Ahoj mami" zvedla jsem ho celá rozlámaná, světlo propalovalo moje zorničky "Ahoj zlato, ani si nedala vědet jestli jsi v pořádku" vynadala mi "Mami promiň měli jsme toho hodně" zavrtěla jsem a šla si stoupnout k balkonu, je odsud krásný výhled. Cam mě sledoval a dělal na mě ksichty, musela jsem se smát "Mami zavolám ti ano?" řekla jsem "Počkej potkala si toho svého vysněného?" byla zvědavá "Kéžby jen poznala" usmála jsem se "Tak pa zlato, už teď nám chybíš" rozloučila se a já típla telefon.
"Co tady dělám?" zamračila jsem se na Camerona "Byla si tak opilá, že bys dolů nedošla" zavrtěl hlavou "Co chceš k snídani?" vstal z postele "Ty si mě převlékl?" zvýšila jsem hlas "Ne, byla to Terka, věděl jsem že bys mě zabila" klesl hlasem "Dobře"Šli jsme dolů do kuchyně, sedla jsem si na pohovku a Cam šel do kuchyně.
Po chvíli jsem ucítila vůni vajec. Sakra! Nebylo mi z toho nic moc.
Projela jsem si instagram když v tu chvíli vtrhli o ostatní Terka, Aaron, Martina a Nash "Tak co?" špitla Martina "Nic" zavrtěla jsem "Jestli to neuděláš ty tak já jo" zvedla ramena "Přestaň každá není prostě jako ty" zastala se mě Terka "Děkuju"Cam mi přinesl vejce, vypadalo to skvěle ale nemohla jsem to cítit "Aspoň sousto" klesl hlasem "Nemůžu" vrtěla jsem hlavou jako ďas "No tak" vzal vidličku a dal mi ji do pusy.
Okamžitě se mi zvedl žaludek. Tak tohle nedám! Vyběhla jsem na záchod a vyzvracela jediné sousto v mém žaludku.Když jsem se vrátila všichni se mi smáli až na Camerona. Vypadal ustaraně "Půjdeme na pláž?" navrhla Martina "Jo to by bylo fajn" usmála se Terka, pohledy padli na mě "Dobře" kývla jsem. Cam se usmál "Tak ve tři na Malibu?!" zvedl se Nash "Jo" kývl Cam i Aaron.
Už jsme byli na odchodu když mi Cam vrazil do ruky papírek, usmál se a vlepil mi pusu na čelo. Zamračila jsem se a odešla.
Cestou nahoru rozbaluji papírek a čtu, Sejdeme se o hodinku dříve před vchodem Cam Xxx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...