Nastupujeme a jedeme, ale na opačnou stranu než jsme ráno přijeli „Kam jedeme?" ptám se „Uvidíš" usmívá se. Sleduji krajinu, ale zavírají se mi oči.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zastavujeme a Cam mě budí. Vylézáme z auta, jsme na nějakém útesu je odtamtud vidět snad celé LA. Pomalu už zapadá slunce. Cam jde blíž na kraj srázu a nakukuje dolů „Camerone? Co to děláš?" ptám se „Jen koukám" jde blíž „Můžeš od toho odstoupit prosím? Děsí mě to" bojím se „To je to co bych pro tebe byl schopný udělat" otáčí se čelem ke, mě „Co?" mračím se. Cam se naklání a padá „Nééé" běžím za ním. Vrací se a zase stojí přede mnou „Co to sakra bylo? Pane bože! Chceš mě zabít?" vyšiluju. Jak se vůbec dostal zpátky „Pojď ke mně" natahuje ruku. Chytám se ho „Podívej" koukáme dolů. Je tam trampolína? Co to tady dělá „Někdy sem chodím, trénují tu skoky na těch trampolínách, občas skáču taky" zvedá ramena. Oh.. tak strašně se mi ulevilo „Jsi magor" směju se „Chtěl si mě zabít že jo" oddechuju „Ne to jsem nechtěl"Slunce zapadá, sedíme na kraji útesu a sledujeme tu krásu. Jako by slunce vzplanulo a pouštělo ze sebe dým rudých oblaků. Sedím v Cameronově náručí a říkám si jak je úžasný, tak skvělý kluk se jen tak nenajde a já jsem ráda, že jsem tu právě s ním. Slyším tep jeho srdce, Cam mě objímá rukama a hlavu si pokládá na moje rameno. Slunce zapadá a my jedeme domů. Byl to náročný den myslím, že nejsem jediná, která toho má už dneska plné zuby. V autě usínám.
Zastavujeme, vnímám písknutí brzd a utichnutí motoru „Vstávej, krásko" Cam mě hladí po tváři. Už je tma, měsíc jasně září až to bije do očí. Vylézám pomalu z auta, jsem strašně unavená. Cam mi bere věci z kufru a míří si to do budovy, ve které bydlíme. Následuji ho, ale on před vchodem zastavuje a čeká na mě. Když už docházím k němu, chytá mě za ruku „Dneska jsem si to moc užil" usmívá se na mě „To i já" šeptám. Cam pokládá mojí tašku na zem a přitahuje si mě k sobě. Snaží se mě políbit, ale já od něj ustupuji. Nechápavě na mě zírá, tak ho alespoň objímám a dávám mu letmou pusu na tvář „Tak ahoj zítra" popadám svou tašku a jdu dovnitř. Cam tam jen tak stojí a nic neříká. Hledám klíče v tašce, ale nenacházím je, nechala jsem je uvnitř. Zkouším zvonit, ale nikdo neotevírá. Cam vchází do chodby a zastavuje se, když mě vidí. Jde ke mně a vytahuje klíče, dochází ke mně a odemyká „Hej! Ty máš naše klíče?" vyhrkávám „No jo, jsou rezervní" snaží se to zamluvit. Zvedám obočí, otáčí se a je na odchodu ale lapám mu po ruce a on se opět otáčí. Nastavuji ruku a pohybuji ukazováčkem sem a tam, aby mi je dal. Protáčí oči a vzdychá, ale nakonec mi je podává a odchází. Jdu dovnitř „Haló?" ozývám se ale nikde nikdo, vcházím do pokoje, tašku házím do rohu a padám do postele. Usínám..
Probouzím se a koukám na mobil, je 23.50 a já mám strašnou chuť si jít zakouřit. Mířím si to na balkon, zapaluji si tam cigaretu a potahuji. Opírám se o zábradlí a vypouštím z pusy obláček kouře. Chvíli přemýšlím nad dnešním dnem, byl tak zvláštní. Najednou se z balkonu nad námi spouští žebřík, uskakuji. Docela jsem se lekla. Žebřík z lana a pár prken se začíná pohupovat a za nedlouho vidím, že je to Cameron. On mi už nedá pokoj! Skáče dolů „Uf.. Ahoj" směje se „Co tady děláš?" ptám se drsně „No jdu na kafe" směje se dál „Ty kouříš jo?" diví se „Jo už asi jo" odpovídám „Takovou tě neznám" jde blíž ke mně „Neznáš mě" potahuju z cigarety a vyfoukávám obláček kouře na něj „Náhodou vím, že skvěle tančíš" pokašlává si „To že twerkuju neznamená, že umím tančit" vysvětluji „Ale umíš" kýve „No jo ty taky nejsi špatný na twerk" zahazuji cigaretu z balkonu
„Já?" ukazuje na sebe „No máš na to dobrý zadek" vylítlo to ze mě dřív, než jsem se nad tím stihla zamyslet.Směje se „A taky tohle" šťouchám ho do břicha. Ustupuje, ale já ho následuji a stále ho šťouchám. Zastavuje a ruce mi vklouzávají pod jeho tričko. Jakoby měl na břiše kamení, stojíme milimetry od sebe „Můžu tě políbit?" šeptá. Mračím se „No tak, bez rukou nech mě to zkusit" přemlouvá mě. Kývu, že ano. Bere moje ruce, z pod jeho trička a dává mi je za záda, pořád mi je drží. Proplétáme prsty, přibližuje se tak pomalu, zrychluje se mi tep, už nemůžu couvnout no tak dělej Came. Naše rty se střetli, líbeme se tak vášnivě a naše jazyky tančí, v tom momentě mě pouští ruce a chytá mi boky. Nořím mu své prsty do vlasů, jsou tak jemné „Nedokážeš si ani představit, jak dlouho jsem čekal na tuhle chvíli" mumlá skrz mé rty „Na co jsi čekal?" ptám se „Na to abych se mohl podívat do tvých krásných očí a možná tě obejmout. Čekal jsem na to všechno" líbě mě dál. Zvedá mě a chytá za stehna. Vím, že to k něčemu vede, ale nemůžu přestat jako by byl kořist a já byla tak hladová. Omotávám si nohy kolem jeho pasu. Zavzdychá, pořád si mě drží a jde k balkonovým dveřím. Pouští jedno mé stehno ale stále na něm visím, bere za kliku a otevírá je. To samé dělá u dveří do mého pokoje. Skáče i se mnou do postele, smějeme se a posouváme víc k čelu bílé postele. Cam si sundává tričko, v tu chvíli si to uvědomuji „Ne" couvu když se ke mně přiblížil „Co? Proč ne?" diví se „Prostě ne, nedám ti hned. Bude to něco stát" směju se „Ježíši a co?" sedá si do tureckého sedu „Krev, slzy, pot a hlavně, hlavně čas" mluvím vážně „Čas? Kolik?" klesá hlasem „To nevím" vzdychám „A lehnout si k tobě můžu?" vtírá se, chvíli se na něj mlčky dívám a nakonec souhlasím.
Leze ke mně pod peřinu, přikrývám se taky. Otáčím se zády k němu, objímá mě rukou a dává mi pusu na rameno „Sladké sny krásko" zachumlává se mi do vlasů „Neříkej mi tak" šeptám a usmívám se „Dobře, fajn. Dobrou noc Natálie Wágnerová" vtipkuje „Dobrou noc Camerone Dallasy" směju se „Came?" ještě ho oslovuji „Ano?"
„Znamená pro tebe něco líbání?" ptám se „Jak to myslíš?" divý se „No jako když si mě líbal, znamenalo to něco?" mám obavy „Naty, líbu se snad se svými Fanynkami?"
„Ne" šeptám „Tak to asi bude něco znamenat, obzvlášť s tebou" vzdychá „Dobře" otáčím se čelem k němu „Dobrou" dávám mu polibek na tvář. Vidím náznak úsměvu, palcem mě hladí po tváři, je to příjemné. Nahýbá se ke mně a obdařuje mě polibkem na ústa „Dobrou" zavírám oči a padám do tvrdého spaní.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cameron se snaží o Nataliinu přízeň ale ona nějak couve :D Snad mu to vyjde :)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...