4

3.4K 143 1
                                    

Když se probouzím, Cameronovy vlasy už mě nelechtají, mám hlavu na jeho rameni. Jak se to mohlo stát? Když si to uvědomuji, rychle ji zvedám. Cam se na mě usmívá „Ahoj"vydává ze sebe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Oh promiň, asi jsem usnula" omlouvám se mu, i když na té černé košili se spalo skvěle, nebo to nebylo jen tou košilí. Když přistáváme, jsou asi čtyři odpoledne. Už teď se těším do postele jako nikdy. Jdeme si pro zavazadla „Tak co?" ptá se Terka „Co co?" divím se „No Cam" hihňá se "Ježíši Teri nech toho" rozčiluju se „Ale no tak jsme tu kvůli nim ne?"
„Já ne" beru si kufr „Jasně" odsekává Terka.
Před vchodem už čekají Nash, Aaron a Cameron, pořád mě sleduje a usmívá se. Čekáme na taxi „Kde bydlíte?" ptá se Nash a opírá se o svůj kufr. Má hezký pohled a vlasy ne tak dlouhé jak se na fotce zdají „No náhodou se uvolnil byt pod panem Grierem, Carpaterem a Dallasem, znáte je?" vtipkuje Marťa a objímá Nashe jednou rukou „Vážně?" diví se Cam a oči se mu rozzářili, podíval se na mě a usmál se ještě víc „Jo" kývám „To chce oslavu" dodává Aaron „Jo tak v 8 " plánuje Marťa „U nás" usmívá se Nash.

Taxi zastavuje před námi a my nastupujeme. Zastavili jsme před bílou pěti patrovou budovou. Je luxusní, ne jako u nás v ČR. Vyndávám si kufry z kufru od auta a jdu pomalu ke dveřím. U dveří vše pokládám a čekám na ostatní. Nechápu, že se to stalo zrovna nám. Cam stojí u auta a usmívá se na mě. Je malý proti Nashovi ale větší než já. Cam běží za mnou a holky se baví s Nashem a Aaronem „Odemknu ti" vytahuje klíče „Ne v pořádku počkám" vrtím hlavou "Tam to bude na dlouho" otáčí se na skupinu před domem, Nash zrovna ukazuje svaly a holky se smějí. Fakt je to k smíchu. Cam otáčí klíčem a otevírá dveře do velké bílé chodby se spoustou dveří a napravo schody „Přesně pod námi že?" ptá se, kývu, že ano. Cam mi bere kufry a jde po schodech „Já bych to vzala" jdu za ním, otáčí hlavu a nastavuje face 'To si děláš srandu' „Tak ne no" ustupuji. Když už jsme ve 4. patře rozhlížím se. Je tu celkem 12 dveří na obou stranách. Máme 5. byt napravo. Cam se sklání a bere klíče pod kobercem, jak to ví? Dává mi je do ruky a odemykám. Vcházím... vau, je to obří byt. Jedna velká místnost, uprostřed je černý gauč, nalevo ode mě kuchyňská linka z tmavého dřeva, napravo můj pokoj a naproti pokoje Terky a Marti. Každá má vlastní koupelnu. „Vy už to máte zařízený?" Cam se diví „Jo máme" zvedám ramena „Jakto?" mračí se „Mám bohatýho tátu, všechno co chci dostanu, většinou" zvedám ramena znovu „Oh.. tak jo, asi už půjdu vybalit svoje věci" couve ze dveří „Dobře" otáčím se k němu „V osm nahoře" ukazuje klíčem nahoru „Jo vím" kývu „Tak ahoj" odchází „Čau" a zavřít. Uff.. nechci aby za mnou furt lezl, jsem z něj hotová proto bych radši aby mě nechal být. Jdu do pokoje a hned do postele. Dneska jsem se potkala se svým vzorem. Lepší už to být nemůže.

Někdo se mnou cloumá. Nechte mě kopu „Natálie Wágnerová okamžitě vstaň nebo bude voda a to nechceš!" budí mě Marťa „Co je?" mžourám „Za 2 hodiny máme být nahoře tak vstávej, dělej!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj doufám, že se vám to líbí. Napište do komentářů :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat