Untitled Part 35

1.9K 96 9
                                    

Šeptá mi do ucha"byla jsi báječná. Jsi ta nejlepší holka na světě. Miluji tě" usměju se"Taky tě Miluji Came"Jsem tak vyčerpaná a unavená, že hned po tom coto dořeknu usínám.
_____________________
Budím se ze snu celá zpocená a udýchaná, Cameron spí. Bože! Co jsem to udělala?! Zítra odlétám. Byla to skvělá noc ale.. Mám slzy v očích, zítra tu už nebudu.. Pomalu se zvedám a beru si na sebe Cameronův župan. Jdu dolů, chci si zakouřit. Vcházím do svého pokoje a beru si krabičku. Jdu ven.

Sedím na schodech a přemýšlím. Najednou se otevírají dveře a vychází Cam "Co se děje?" sedá si vedle mě "Znáš ten pocit když jsi smutný a nevíš proč, jsi na všechny hnusnej a chceš bejt sám?" šeptám "Jo a moc dobře" klesá hlasem "Tak teď ho mám" schovávám si hlavu do klína "Proč co se stalo?" ptá se "To právě nevím, mám pocit jako bych  něco rozbila, něco krásnýho a drahýho"

"To protože jsme spolu spali ?" hladí mě po zádech "Já nevím " slzy se mi valí do očí "Came miluju tě ale já nevím, bojím se že ses se mnou vyspal a už mě nechceš " pláču "To neznamená nic takovýho, to ke vztahu patří" dává mi polibek do vlasů „Ty sis měl užívat krásnej vztah a místo toho máš na krku nějakou blbou pannu!" slzy mi stékají po tváři „Už ne.. Teď je to krásná, chytrá, mladá žena. A já jí moc miluju" bere mě za bradu a dává mi polibek.

Ráno se budím s Cameronovou rukou přehozenou přes můj bok, dívám se na mobil. Pane bože! Rychle vstávám a běžím se obléknout „Co je?" ptá se Cam „Zaspala jsem, uletí mi letadlo" křičím z koupelny „Kurva" vstává taky.

Po rychlém sbalení, si volám taxi a čekám s Cameronem venku. Cam jede na letiště se mnou, usmívá se na mě a hladí mi palcem ruku. Nechci ho opustit, ne teď. Usměv mu oplácím. Jsem tak blbá, ale bude to tak lepší.

Stojíme před vchodem na letiště, Cam mi vyndává kufr z taxi a auto odjíždí „Tak" chytám si držadlo kufru „Tak" Cam si strká pravou ruku do kapsy. Jdu a objímám ho, pevně si mě tiskne k sobě „Neodlítej prosím" šeptá „Musím" odpovídám. Pouštím ho ale pořád držím jeho ruku, beru svůj kufr a dlaň mi pomalu klouže z té jeho „Naty počkej" vyhrkává a já se zastavuji „Víš, jak ses bála, že se s tebou jen vyspím a nechám tě?" zdá se mi, že má slzy v očích „Jo" kývu „Ty to teď děláš mě" dostává ze sebe nejistě. Oh můj bože. Hrnou se mi slzy do očí. Má pravdu, jak to že mi to nedošlo, zůstávám na něj koukat, rychle mrkám a slzy mi tečou po tváři. Běžím k němu a skáču na něj. Okamžitě mě chytá pod stehny a naše rty se dotkly, líbeme se tak rychle ale při tom vášnivě „Nikam nejedu, ne bez tebe" mumlám skrz naše rty. Pouští mě dolů, dáváme si ještě malý polibek a voláme taxík. Nakládáme kufr zpět a jedeme domů.
______________________
Další díl je tady :) Omluvám se že dlouho nevyšel ale teď jsem nějak neměla náladu :/ :) Jinak děkuju za všechny votes atd... jste super <3

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat