Část bez názvu 57

781 41 1
                                    

Docházíme k houpačce na kterou si sedám, Shawn stojí vedle mě „Cam tě miluje, toho se neboj" šeptá „Ale nejsem sama co?" zvadám obočí „No tak Kira má také své kouzlo ale ty máš větší" dřepl si přede mě „Vážně?"
________________________
„Jistě že" přikývl „Děkuju" špitla jsem

„Naty?!" slyším Camův hlas „Co tu děláte?" mračí se když nás vidí „Povídáme si" Shawn vstává „Hele-" Cam se k němu přiblížil „Nech toho, opravdu si jen povídáme" vstupuji mu do řeči „Dobře" zvedl ruce „Shawne ráda jsem si popovídala" loučím se „I já" usmívá se „Pojď" beru Cama za ruku a jdeme do sálu. Cama už to tam moc nebavilo, tak jsme se rozhodli jet do hotelu a podívat se na film.

 Cama už to tam moc nebavilo, tak jsme se rozhodli jet do hotelu a podívat se na film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukáme na Než jsem tě poznala, je to ten nejhezčí film. Při scéně kde si dávají pusu, já brečím a Cam na mě zírá „Nekoukej tak" strkám do něj. Usměje se a pomalu se ke mně blíží. Naše rty se střetnou a pomalu mě začíná líbat. Najednou někdo zazvoní „Oh.. Fuck!" Cam se rozčiluje a jde otevřít. Za dveřmi je dárkový koš ale nikdo tam nestojí. Cam ho bere a jde dovnitř „Pozornost hotelu" čte kartičku, která tam visí „Dáme si?" zvedá obočí „Jo" kývnu

Máme v sobě asi ¾ lahve vína, začínám vidět trošku rozmazaně a Cam se pořád směje „Nechápu že se mnou chodíš" stále se směje „Ani já nechápu že s tebou chodím" směju se s ním „Jsi tak nádherná a skvělá holka a já?" vrtí hlavou „Ty jsi ten nejhezčí...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Máme v sobě asi ¾ lahve vína, začínám vidět trošku rozmazaně a Cam se pořád směje „Nechápu že se mnou chodíš" stále se směje „Ani já nechápu že s tebou chodím" směju se s ním „Jsi tak nádherná a skvělá holka a já?" vrtí hlavou „Ty jsi ten nejhezčí a nejvíc boží kluk" beru ho za hlavu a dávám mu pusu. Když ho pouštím, padám na gauč. Už skoro nevnímám, před očima se mi míhá osoba ale nepoznávám ji. Chce se mi spát, hodně spát...

Budím se na zemi a nikde nikdo. Chci vstát ale nejde to, všechno mě bolí. A jsem rukou připoutaná k topení. Je mi zle, skoro ani nevidím, moje hlava je jako na kolotoči. Trhnu rukou, jen to zabolí. Vytahuji si z kapsy mobil a vytáčím první volbu „Omlouvám se ale.." shit! Teri! Zkouším Nashe „Ano?" ozývá se „Prosím" vydechuji „Naty?" nemůžu skoro mluvit „Nashy prosím... pomoc"

„Co se děje?" ptá se „Jsem v pokoji, je tma a jsem připoutaná" dostávám ze sebe „Cože? Jak připoutaná?!" šílí „Neptej se a přijď!" vyštěkla jsem „Dobře hned jsem tam" zavěsil, něco se ozvalo z ložnice, lehám si na podlahu, zase mám rozmazaný svět. Za nedlouho se otevírají vchodové dveře, vchází Nash, Jack a Shawn. Co? Shawn? „Naty?" oslovuje mě Jack a kleká si ke mně „Co se stalo?" ptá se pomalu „Nevím, pili jsme a... nevím" vrtím hlavou. Znovu se ozval ten zvuk z ložnice „Kdo tam je?" ptá se Shawn, Nash jde ke stolku, bere z něj klíček a odepíná mi ty pouta, mnu si zápěstí, bolí to. Jack mi pomalu pomáhá se zvednout. Nemám moc rovnováhu. Nash jde pomalu ke dveřím a otevírá je „Odveďte Natku" otáčí se na nás „Co?" mračím se „Ne!" vyštěknu, vytrhnu se Jackovi a jdu do ložnice. To ne...

V tuhle chvíli moje srdce přestalo být, slzy se mi ženou do očí, nic nevnímám „Camerone?" šeptám „Ty děvko!!" rozkřikla jsem se, Kira leží na něm nahá „Co si o sobě vůbec myslíš?!" chytla jsem jí za vlasy a stáhla z postele. Kluci se snaží vzbudit Cama „Podvádí tě už pár týdnů, víš kočko" Kira vstává ze země, jednu jsem jí vlepila a ona si zase lehla na zem. Pár týdnů... pár týdnů... pár týdnů...

„Nechte ho ať třeba chcípne" zašeptala jsem, slzy mi tečou po tvářích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Nechte ho ať třeba chcípne" zašeptala jsem, slzy mi tečou po tvářích. Tvoří snad vodopády „Ty vypadni! Hned!" Kira si vzala věci a odešla. V tu chvíli jsem se zhroutila, začala jsem nahlas brečet a klekla si na zem „Kde jsem?" zabrblal Cam. Shawn si klekl ke mně „Nechci tu být, jsem tak hloupá" brečím „Shawne odveď Natku my se postaráme o něj" Nash kývl na Shawn a ten mě vzal do náruče a pomalu nesl pryč. Poslední co jsem viděla jak Nash vlepil silnou facku Camovi.

„Myslíš že je to pravda?" sedíme u Shawna na pokoji a pijeme čaj „To co řekla Kira" mám slzy v očích, zas.. „Co ti řekla?" ptá se. Ta věta se mi přehrává v hlavě  „Podvádí tě už pár týdnů, víš kočko" šeptám „Vím že z toho by si srandu nedělala" klesá hlasem „Ale neboj zvládneme to" přibližuje se „Spolu" pohladí mě po ruce. Pomalu se přibližuje až se jeho rty dotknou těch mých. Co to sakra dělám?! Začíná mě líbat a já spolupracuji, jeho rty jsou tak měkké „Shawne" šeptám, dávám mu ruce kolem krku. Když může Cam proč já ne? Připadám si ale divně, jako bych podváděla. Dělá se mi zle, rychle se od Shawna odtrhávám a běžím na záchod, kde zvracím. Shawn mi chytá vlasy „Promiň" plivu „V pohodě, jsi v pořádku?" ptá se. Kývu a zase zvracím „Asi nějaká viróza" kašlu „Dobrý" zvedám se a jdu si umýt obličej. Poté jdu do obýváku a beru si z kabelky mobil. Kabelka mi ale padá a její obsah se sype na zem. Sakra! Klekám si a uklízím to zpět. Beru tampon. Chvíli se zamyslím.. Ne.. Ne.. Ne.. Ne! To nemůže být pravda! To je blbost..
___________________________
Další díl je tuu :D teď je budu zřejmě přidávat častěji, už bych se chtěla dostat ke konci příběhu :) Tak doufám že vás to pořád baví :D <3

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat