Moc si ho vážím a nevím, co bych dělala kdyby tu nebyl. V tom momentu jsem si vzpomněla na Camerona, musí mít opravdu strach, zajdu za ním. Když už mě zval.
_____________________
Jdu ke dveřím a zvedám ruku, abych zaklepala, ale než stíhám klepat, otevírají se dveře a vykoukl Cameron "Ahoj " pouští mě dál, všude v místnosti jsou svíčky. Bože je to krása. Cam jde za mnou "To je pro tebe, napadlo mě že když zítra odlétáš můžem si udělat hezký večer " usmívá se na mě "Hezký v jakým smyslu?" krčím čelo "Třeba koukat na film a jíst, jenom tak relaxovat" je nervózní "Dobře" povoluju "Fakt ?" rozzářili se mu oči "Jo" usmívám se. Dneska mu to povolím, dneska se s ním vyspím. Jsem připravena."Moc tě miluju Naty a promiň, jak jsem se choval, mrzí mě že jsem tě do toho tlačil " sklaní hlavu "Ne Came to je v pohodě " objímám ho "Je mi to moc líto já.." nedovolila jsem mu dokončit větu "Ššš.. je to v pohodě " beru mu hlavu do dlaní a palcem přejíždím po jeho spodním rtu, navzájem si hledíme do očí . Teď nebo nikdy i když ten smutek v jeho očích mě zabíjí.
"Pojď" beru ho za ruku a vedu nahoru "Kam jdeme?" ptá se "Myslím že víš " šeptám. Vcházíme do jeho pokoje, jdu k posteli ale než tam dojdu Cam cuká rukou a já sebou trhnu tak že jsem v jeho náručí a okamžitě mě líbá.
"Víš je divný, když už jsem se smířil s tím že nic nebude a ty chceš tohle " šeptá "Jednou to někdo udělat musí a já jsem ráda že to bude s někým koho miluju " usmívám se. Bere mě za lem tílka a přetahuje mi ho přes hlavu. To samé potom dělám i já jemu. Má úžasné tělo. A je celý můj, tak strašně ho miluju. Opět mě líbá, začne si rty značit vlhkou cestičku přes můj krk, líbá, saje, a jemně skousává mou kůži, pomalu se dostává na okraj košíčků u mé podprsenky, jednou rukou mi ji rozepíná a já jí nechávám po svých ramenou sklouzávat dolů. Začíná mi laskat prsa v dlaních a jemně sát, pomalu mě pokládá na postel, hladí mě po celém těle a ústy postupuje níž přes břicho až k lemu kalhotek, které mi sundává, zvedá se a svléká ze sebe všechno oblečení, natahuje se k nočnímu stolku u kterého otevírá šuplík a vyndává krabičku s kondomy a jeden vytahuje a vzápětí si ho natahuje. Má tak úžasné tělo, celého si ho prohlížím a jen se rozplývám nad jeho krásou. Lehá si nade mne a ptá se "Opravdu si jsi jistá že to chceš udělat?" celá roztoužená kývu na náznak souhlasu, Cam se jen pousměje a opatrně do mě vnikne. Trochu to zabolelo, ale během okamžiku bolest mizí a já si to užívám, je to tak skvělé, Cam je skvělí, miluji ho. Místnost se plní našimi společnými vzdychy, cítím že to přichází začínám zapomínat na vše, myslím jen na Cama a na svůj už téměř dosažitelný vrchol. Cam mě přivádí k mému vrcholu, jen co se k němu dostávám,vrcholí i on. Ještě chvíli na mě vyčerpané leží a oba se snažíme popadnout dech. Slézá ze mne, sundává si kondom a hází ho do koše, poté si mě přitáhne do pevného obětí a šeptá mi do ucha "Byla jsi báječná. Jsi ta nejlepší holka na světě. Miluji tě" usměju se "Taky tě Miluji Came"jsem tak vyčerpaná a unavená, že hned po tom co to dořeknu usínám.
____________________
Tak ten nejvíc sexy díl je tuu :D Snad se vám "líbí" :DSpoluautorka: @NikolaVernerov
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
أدب الهواةNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...