Untitled Část 14

2.1K 99 3
                                    

Natálie mi napsala „Budu končit ahoj" ježiši ne, určitě se tam objevil on. Jsem tak naštvaný.

_____Natálie_____

Někdo klepe, jdu otevřít. Zase Shawn „Ahoj" vyhrkl „Ahoj" usmála jsem se „Nechceš někam zajít? Měl jsem plány, ale nějak nevyšli" ukazuje za sebe.

Vzpomněla jsem si na Cameronovu radu „No víš já... mám moc práce, chtěla jsem se jet podívat do města" vymlouvám se „Můžeme spolu" zubí se „Dobře" ustupuji, jednou to snad nevadí.

Shawn má černé BMW takové jsem vždy chtěla. Otevírá mi dveře a já nastupuji. Nasedá a odjíždíme „Ty s Cameronem chodíš?" ptá se „Cože? Ne" směju se „Oh... dobře, takže nezávazně jo?" vtipkuje „Nech toho" propaluji ho pohledem „Jsme jen kamarádi a nic víc" klesám hlasem. Možná i víc ale nevím.

Prošli jsme spoustu památek a nakonec jsme se zastavili v nějakém baru na jídlo. Pijeme a pijeme, víc než jíme. Smějeme se atd... je fajn, má něco co Cameronovi chybí.

Jsem celkem dost opilá, vracím se domů. Odemykám dveře a mlžím postavu v místnosti „Kde jsi byla?" ptá se klidným hlasem „Pryč" odpovídám „Říkal jsem abys nechodila a s ním už vůbec ne" blíží se ke mně, Cameron...

„Jen jednou, není tak hrozný, nechápu co proti němu máš" divím se a odkládám kabátek na pohovku "To je osobní" bere mi kabelku. Točí se mi hlava, podlamuje se mi noha a padám na Camerona „Tak pojď" přehazuje si mě přes rameno a jde ke mně do pokoje.

Probouzím se, ranní světlo mi propaluje oči. Pokoj je prázdný, sedám si. Au... bolí mě hlava jako bych v ní měla střepy. Pomalu se zvedám a jdu ke dveřím, tahám za kliku, ale nejde otevřít. Jsem zamčená, bouchám na dveře „Hej! To není sranda fakt!" sedám si zpět na postel, najednou vchází Cam s vodou a práškem na tácu „Ty jsi mě zamkl?" mračím se „Ehm... jo zamkl" pokládá tác na noční stolek „Pij" odstupuje „Co tu vůbec děláš?" upíjím ze sklenky a polykám prášek „Náhodou jsem si myslel co se tu děje tak jsem přiletěl, zpět" kýve „Nemusel si" vrtím hlavou „Ale ano musel" opět kýve, v tom se ozývá zvonek „Ouu... kdo to asi je" Cam odchází „Camerone ne!" jdu za ním, zavírá mi dveře před nosem a zamyká „Hej! Camerone!! Nech toho!!" buším na dveře, ozývají se mužské hlasy. Vracím se k sezení na posteli, to je marný... odemykají se dveře a vchází Cam, celkem skleslí „Kdo to byl?" ptám se „Nikdo" usmívá se „Obleč se" sedá si na křesílko v rohu u okna „Proč?" divím se „Zajedem někam na snídani" ukazuje do šatny.

Zvedám se a jdu do koupelny, přece nepůjdu, když jsem se včera nesprchovala. Voda mi stéká po těle a já se cítím zatím nejpříjemněji, co tu jsem. Vedle je divné ticho a to je tam Cameron. Vystrkuji ruku a snažím se nahmatat ručník. Ale nikde není, vykukuji ven „Camerone?"

„Ano?" ozývá se „Doneseš mi prosím ručník?" ptám se „Nevím kde je, budeš si pro něj muset sama" směje se „Ale já jsem nahá" říkám naštvaně „To není můj problém" směje se znovu „Bavíš se?"

„Celkem ano je to zábava, jsi roztomilá, když se zlobíš" jeho hlas se blíží „Jo a ty jsi úchyl, co chce jen sex" směju se „To si myslíš?" objevuje se ve dveřích a klesá hlasem „Někdy" vzdychám a zakrývám si tělo sprchovou záclonkou „Co ten ručník?" mračím se „Já ale vážně nevím kde je" zvedá ramena.

„Bude ti muset stačit tohle" sundává si tričko a natahuje ho před sebe, blíží se ke mně. Těsně u mě zavírá oči a zabaluje mé tělo do trička. Civím na něj s otevřenou pusou a on svoje oči ještě neotevřel. Tričko zavazuje na mých zádech a otevírá oči „Dobrý?" šeptá „Dobrý" kývu. Směje se, ale mě to nedává, je tak sexy a roztomilí, líbí se mi a moc, chytám ho za krk a přitahuji jeho rty k mým. Ruce si opírá o zeď a líbe mě, odtrhávám se od něj, když si uvědomuji, co jsem právě provedla. Líbilo se mi to, fakt a moc. Cam mi kouká do očí, rozesmálo mě to. Dotýkáme se čely, dává mi letmí polibek, bere za pas a přehazuje přes kraj sprchy. Ukazuji aby šel první, protože mám pocit, že mi kouká zadek. Přebíhám do šatny a rychle si na sebe beru oblečení, černé krajkové kalhotky a k nim ladící podprsenku, kraťasy a žluté tílko. Nechám si mokré vlasy, stejně mi cestou uschnou a na oči černé Reybenny. Nacházím i peněženku, tak si jí strkám do kapsy „Můžeme" kývu na Camerona „Oh.. počkej to tričko" běžím pro něj, celé mokré ho házím po usmívajícím se Cameronovi.
______________________Strašně moc vám děkuju za komentáře atd.. moc si toho vážím :) Kdo myslíte že byl ten tajný klepající? Napište mi to :) A taky co si myslíte o Cameronovi a Natálii? Sluší jim to? :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat