Untitled Part 29

1.6K 78 4
                                    

„Nechci nic vysvětlovat, odejdi" ukazuji ven a on si všímá mého ubrečeného obličeje „Večer si balím věci a odjíždím"

„Ne Naty prosím" škemrá „Jdi" klesám hlasem. On se'zvedá a pomalu odchází.    

_____________________________

Celý den jsem zavřená v pokoji, nemluvila jsem ani se Sierrou, která tu byla dvakrát. Slyším, že mi někdo otevřel dveře „Ven!" nevím sice kdo to je ale nikoho tu nechci „Ale nečerti se" slyším ten hlas za mnou „Co tu chceš zrovna ty?" otáčím se a spatřím tam tu vyzáblou blondýnu v krátkých šatech „Přišla jsem se na tebe podívat" hihňá se „Chceš vidět, jak jsem na dně? Do toho směj se" pobízím jí „Cameron má prostě rád krásný holky a ne takový malý obludky jako jsi ty" sedá si na křesílko v rohu místnosti. Mám co dělat abych jí jednu nenatálhla „Ty že jsi krásná?" zvedám obočí, kýve na souhlas „Zkus sežrat ten make-up co máš na ksichtu! Možná budeš krásná i zevnitř!" křením se „Tsss..." zvedá se a odchází. Nemám na nikoho náladu! Vůbec na nikoho, Ať už jdou všichni k čertu! Převaluji se a přemýšlím...


„Naty?" zanedlouho vchází Sierra „Hmm..?" otáčím se „Nic neříkej" zastavuji ji „Pojedu pryč! Nemám náladu tu být" klesám hlasem „Dobře" otáčí se a odchází.


Na mobilu si hledám nejbližší lety do LA. Našla jsem jeden dnes v 8, rovnou jsem si rezervovala letenku. Je 6 a já si balím věci. Už abych byla pryč! Doma! Mám pocit, že se sesypu. Ještě si volám taxíka a jdu si dát kufr dolů. Cestou spatřím Camerona, měl ubrečené oči. Pokračuji dál po schodech dolů „Naty vážně chceš?" Sierra poskakuje a naléhá „Ano chci, promiň" vrtím hlavou.


Jdu nahoru, zavolám třeba Shawnovi aby na mě čekal v LA na letišti „Shawne?" ozývám se „Naty?"


„Za hodinu mi letí letadlo do LA, nechceš mě vyzvednout?" mám zase slzy v očích „Jo, stalo se něco?" vyptává se „Ne, neboj" vzlykám


Taxík zastavuje před chatou a já si nesu věci ven, rozloučila jsem se se Sierrou, Ginou, Tori a Jakem. Otevírám dveře taxíku „Natálie ne! To nesmíš" Cam za mnou běží, zůstávám stát „Nesmíš odjed" vrtí hlavou a dobíhává „Musím" usmívám se „Nic se nestalo" vysvětluje „Nech toho Camerone" zatínám zuby a stéká mi první slza „Nestihnu letadlo" nastupuji a Cam zůstává venku. Kývu na řidiče a on se rozjíždí. Dívám se dozadu na stojícího Camerona, najednou se cítím tak prázdná... Jako kdyby mi někdo vyrval srdce. Miluju ho a vždycky budu.


Konečně jsem v LA. Jsem ubrečená, rozespalá a protivná. Jakoby mě přejel kombajn. Vycházím ven před letiště. Hned vidím Shawna u té jeho boží káry „Ahoj princezno" jde ke mně a objímá mě, objetí mu oplácím tak silně „Ahoj" pouštím ho. Je ještě noc „Nechceš přespat u mě?" ptá se mile „Tak jo" kývu. Není to tak špatný nápad, třeba mi zlepší náladu.


Za celou cestu jsem neřekla ani slovo. Shawn mi bere kufr a odemyká velké hnědé dveře „Pěkný" uznávám když vcházím „Díky" směje se „Jdeme ke mně?" naklání hlavu k točitým schodům napravo „Jo" kývu a následuji ho. Sedám si k němu na postel, vzdychám „ Mám tu trochu bordel, nečekal jsem tě" pokládá kufr na zem „To vůbec nevadí" vrtím hlavou „Proč jsi vůbec tady? Máš být na horách" sedá si vedle mě „Asi utíkám" klesám hlasem „Před čím?" zvedá obočí „Nevydařeným vztahem" zvedám se do sedu „Co se stalo?" mračí se „Viděla jsem jak Cameron vyšel z koupelny s holkou která po něm dost jde" vysvětluji „Proč by to dělal?" ptá se „To nevím"


Prohlížím si Shawnův pokoj a čekám na něj. Ten pokoje nádherný, má světle modré stěny a spoustu obrázků. Na jednom je nakreslená dívka, vypadá jako já. Na té fotce je ale trošku mladší „Krásná viď?" Shawn stojí ve dveřích „Je mi podobná" usmívám se na něj „Tohle je Kira, moje bývalá holka. Láska mého života" vysvětluje. Kira byla dokonce láska i Shawna. Páni!Ta měla teda dobrý život, být milována dvěma krásnými a úžasnými kluky „Proč si vlastně zavolala mě Naty?" nadzvedá obočí „Protože jsi můj jediný kamarád tady"máchám rukama kolem „Jediný který by to nevykecal Cameronovi" kýve „Ano"uznávám „Myslím, že ona by to udělala stejně" ukazuje na dívku na obrázku„Myslíš?" usmívám se „Jo, byla pěkně vyčůraná" směje se     

________________________________

Hodně jste si psaly o další díl, tak tady je :D  Moc vám všem děkuju :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat