Část bez názvu 51

1.1K 45 0
                                    

Otevírám pomalu dveře a jdu dovnitř, najednou se ozve rána z koupelny. Rychle tam běžím, a postřehnu Shawna, jak se opírá o umyvadlo a na zemi jsou věci, kartáček, pasta atd...
__________________________
Shawn se na mě otáčí a sesouvá se k zemi „Shawne?" klekám si k němu „Co se děje?" ptám se „Nevím" směje se „Ty sis něco vzal?" mračím se „Ne" vrtí hlavou „Všechno to na mě najednou padlo" šeptá „Cože?" mračím se „Všeho jsem začal litovat, víš?" má slzy v očích „Jsem fakt kretén" lituje se „Nejsi" objímám ho.

Přijíždím domů, osprchuji se a jdu rovnou spát. Zítra mám první trénink a chci být fit. Bože! Přijela jsem a už to zase začíná, problémy a starosti. Zase chci domů? Co mě tu vlastně drží? Cam? Shawn? Při tom myšlení usínám.

Probouzím se s křikem „Jsem tady!" Terka celá vyděšená mě chytá za ruku, mám vykulené oči a jsem zpocená a ubrečená „Teri, já už nechci" pláču a Terka mě objímá, leze si ke mně a usínáme spolu „Bude to v pohodě" šeptá.

Celý den jsem přežila a je čas na trénink. Když přicházím, stojí tam 3 holky „Ahoj" usmívám se, všechny na mě koukají a nic neříkají. Jsou vysoké a hezké. A já? Pff... Věci si dávám do rohu místnosti a jdu si stoupnou před ně „Tak-" začínám „Nejsi ty holka Camerona Dallase?" ptá se blond dívka s delšími vlasy „Jo" usmívám se a kývu „Tohle?" směje se hnědovláska „Ty nás máš učit? Je to malá prvačka" uchechtla se „Ehmm.." vzdychám „Nech toho Bello, umí toho určitě víc než ty" okřikuje jí ta blondýnka „Stačí!" ječím „Chci tančit, ne se hádat" klesám hlasem a všechny mě poslouchají „Takže tři, čtyři!"


" vzdychám „Nech toho Bello, umí toho určitě víc než ty" okřikuje jí ta blondýnka „Stačí!" ječím „Chci tančit, ne se hádat" klesám hlasem a všechny mě poslouchají „Takže tři, čtyři!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Během pár minut máme skvělí tanec „Tak jo dáme pauzu" tleskám a holky se rozcházejí, každá ke své tašce „Omlouvám se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Během pár minut máme skvělí tanec „Tak jo dáme pauzu" tleskám a holky se rozcházejí, každá ke své tašce „Omlouvám se. Jsi dobrá" kýve Bella. Už jsem je i poznala, Bella je bruneta jako já, Ellie je blondýna, je to ta která se mnou mluvila jako první a pak je tu Lili, ta toho moc nenamluví ale je skvělá tanečnice.

 Už jsem je i poznala, Bella je bruneta jako já, Ellie je blondýna, je to ta která se mnou mluvila jako první a pak je tu Lili, ta toho moc nenamluví ale je skvělá tanečnice

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jedu domů, chci jít už jen spát. Otevírám dveře bytu „Ahoj!" vyskočí na mě „Camerone!" ječím „Co tady děláš?" skáču mu kolem krku „Měla jsi první trénink, musel jsem tě podpořit" usmívá se a dává mi pusu na čelo. Jsem tak ráda že je tady.

„A zítra si vyrazíme na pláž" cpe si do pusy další brambůrek a já sleduju film „Dobře" kývu a beru si od něj hrst brambůrků, všechny jsem je snědla a chci další. Cam mi ukazuje že mi dá jednu do pusy, nakláním se k němu hlavou a dává mi pusu na rty.. Křením se „Chyběla si mi" kýve „Ty mě" šeptám, chvíli přemýšlím a pak si na něj sedám obkročmo. Začínám ho líbat a on mi moje polibky oplácí. Misku s brambůrky odloží na stůl, bere mě za stehna a vstává. Nese mě do pokoje kde mě háže na měkkou postel.

Směju se a on je hned nade mnou a obdařuje mě pusou na čelo "Jsi tak krásná" šeptá a dívá se mi do očí, vrtím hlavou, že ne „Ale jo a já mám takoví štěstí" naše čela se dotýkají „Ne to já" hladím ho po tváři „Jsi tak krásnej a skvělej a vybral sis zrovna mě. Nechápu" vrtím hlavou a prohlížím si jeho bezchybný obličej „Já nechápu, že ses dala svést někým jako já" zvážněl „Chtěla jsem to tak" vysvětluji „A nikdy toho nebudu litovat" šeptám „Oh... Naty" vydechuje a vrhá se na mě. Stahuje mi oblečení a já jemu „Chci tě strašně moc" říkám a sedám si na něj obkročmo, ale on se převrací a jsem zase pod ním, líbe mě. Rychle si stahuje tričko a já s ním, zase se líbeme. Já ho tak miluju...

           

Stahuje si kalhoty a boxerky. Když skončí, stahuje kalhoty i mě. Nakonec i kalhotky a podprsenku. Lehá si mezi mé nohy a dává mi polibek snad na každý centimetr mého nahého těla. Jsem tak vzrušená.  Nakonec se zastavuje u mého rozkroku a začíná mě uspokojovat. Asi vybouchnu, za nedlouho mám orgasmus. Cam se jen tak usmívá a vidím ho zase nade mnou „Jsi skvělá" dává mi pusu na čelo, vrtím že ne a pomalu oddychuji. V tu chvíli do mě Cam pomalu vniká. Nahlas vzdychnu „Camerone" chytám ho za krk a přitahuji blíž. Vlepila jsem mu pusu a pokračuje dál, pomalu přiráží. Je to tak skvělí, takhle jsme to snad ještě nedělali. Pomalu, vášnivě a jemně. Vzdychám jako nikdy a Cam také. Trvá to aspoň 50 minut. Kdy už bude mít dost?! Myslím na něj, na to jak ho miluju a jak ho chci „Camerone" šeptám, už nemůžu „Prosím" prohýbám se v zádech „Prosím miluju tě" vydechuji. Cam se blbě usmívá a zrychluje až na konec propadám v orgasmus. Konečně.. Zavírám oči a usínám.
____________________________
Po fakt dlouhé době další díl :D omlouvám se :D Snad nevadí :* Děkuju za všechny přečtení, votes i komentáře :3 jste fakt boží!! <3

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat