Pokládám mu hlavu na rameno „Came co se dÄ›je?" ptám se „Nic.. Jenom mÄ›.. prosÃm nepouÅ¡tÄ›j" Å¡eptá. V jeho hlase slyÅ¡Ãm smutek
_____________________
Ráno se jdu vysprchovat a trochu si vše uspořádat v hlavě.Hlavnà problém: Kira
Cameron mÄ›l dÃtÄ›..
PÅ™i té myÅ¡lence se mi chce breÄet. Beru Å¡ampon a dávám si ho na hlavu, vmasÃrovávám ho do vlasů. Doufám že už se tu neobjevÃ.. nikdy.
Motám kolem sebe ruÄnÃk a jdu do pokoje, Cam už je vzhůru, usmÃvá se na mÄ› „Vhoo!!" kulà oÄi „Co je?" smÄ›ju se „PojÄ sem?" ukazuje sobÄ› na klÃn, stoupám si k nÄ›mu a on si mÄ› tiskne k sobÄ› „Mám tu nejkrásnÄ›jÅ¡Ã holku" Å¡eptá, hladÃm ho po vlasech „NechceÅ¡ jÃt do té sprchy znovu?" ptá se „Se mnou?" dodává „Jo" smÄ›ju se a beru ho za ruku. Cam si stahuje vÅ¡echno obleÄenà a já jen zahazuji ruÄnÃk. Beru ho za krk a vtahuji dovnitÅ™. Zasmáli jsme se, sprcha se pouÅ¡tà a mi na sebe jen zÃráme „Mám takový nápad" Å¡eptá „Jakej?" zvedám oboÄà „UmyjeÅ¡ mi záda?" bere lahviÄku se sprchovým gelem „Ano" smÄ›ju se a dávám si trochu gelu do dlanÄ›, Cam se otáÄà a já mu patlám gel na záda. JemnÄ› mu po nich kloužu dlanÄ›mi a vnÃmám jen ty svaly „Si dokonalÃ" Å¡eptám, jen vrtà hlavou a otáÄà se zpÄ›t „To ne, ty jsi" pÅ™irážà mÄ› ke zdi a lÃbe, nezastavuji ho. Chytá mÄ› za stehna a vyhazuje nahoru, lÃbe mÄ› na krku a pomalu do mÄ› vniká. Vzdychnu „Miluju tÄ›" Å¡eptá, jen se usmÃvám a nechávám se vést jeho rytmem. Brzy se blÞÃme k vrcholu. Cam mÄ› pouÅ¡tà a spoleÄnÄ› oddychujeme, beru ho za krk a pÅ™isávám se. Saju a kouÅ¡u, dokud mu nevzniká rudý, skoro až fialový flek. Páni ten je velkej. Hihňám se a jdu ven.Â
ObleÄená Äekám na Camerona v posteli a Ätu si. Za nedlouho vycházÃ, má omotaný ruÄnÃk okolo pasu „To abych nosil šálu" ukazuje na svůj krk „Tam ten zmizel rychle ale tenhle asi tak rychle nezmizÃ" smÄ›je se „To aby fanynky vÄ›dÄ›li, že jsi můj" vstávám z postele „Naty hele musÃm ti nÄ›co Å™Ãct" Cam zaÄÃná být vážný „Co?" zvedám oboÄà „Za dva dny odlétám do NY" klesá hlasem „Cože? ProÄ?" mraÄÃm se „LetoÅ¡nà Magcon se z podzimu pÅ™esouvá na teÄ, proto jsem vÄera odeÅ¡el. HodnÄ› jsem o tom pÅ™emýšlel a Å™ekl jsem, že ano pojedu" kýve „To nevadà já poÄkám" usmÃvám se ale mám slzy v oÄÃch „A jak dlouho budeÅ¡ pryÄ?" ptám se „Dva mÄ›sÃce" Å¡eptá „Cože?! Ne" objÃmám ho „Já vÃm je to dlouho ale zvládneme to" hladà mÄ› po zádech „Sotva jsme se dali dohromady, už letÃÅ¡ nÄ›kam do pryÄ" slzy mi tÄ›Äou po tváři a sedám si na postel, Cam si ke mÄ› kleká „Já vÃm, ani pro mÄ› to nenà lehký. BojÃm se že o tebe pÅ™ijdu" má ustraÅ¡ený hlas „O mÄ› nikdy nepÅ™ijdeÅ¡" dávám mu pusu „Co by jsi Å™ekla tomu že by jsme dnes zaÅ¡li nÄ›kam na obÄ›d?" hladà mÄ› po vlasech „To by bylo skvÄ›lÃ" usmÃvám se „Tak a už nebreÄ" palcem mi pÅ™ejÞdà po rtu „VÃÅ¡ co? Dlouho jsem nepÅ™idal Snap" smÄ›je se a vstává. Bere si mobil a zaÄÃná toÄit Snap „Ahoj lidi! Omlouvám se že teÄ nevyÅ¡el dlouho žádný Vine, ani jsem moc nepÅ™idával Snapy ale mÄ›l jsem spoustu práce s nÃ" mobil pÅ™esouvá na mÄ› „Ne" zakrývám si obliÄej. PÅ™estal a zaÄal znovu „ChtÄ›l bych Å™Ãct.. že.. no.. nevÃm jestli to mám Å™Ãct" zvedá ramena „NeÅ™Ãkej!" vrtÃm hlavou „ProstÄ›-" nenechávám ho to doÅ™Ãct „Ne!" vyskakuji a dávám mu rychlou pusu, v tu chvÃli se to vypÃná a on si ho pÅ™ehrává „Sakra nenà tam ta pusa" klesá hlasem „To nevadà tÄ›ch jeÅ¡tÄ› bude" Å¡eptám „Řeknu to!" zaÄÃná znovu toÄit „Ne!!" jeÄÃm „DobÅ™e tak ne" smÄ›je se a vypÃná mobil. SpoleÄnÄ› se smÄ›jeme, jde ke mnÄ› a zaÄÃná mÄ› lÃbat, tak něžnÄ› a vášnivÄ›. Odtrháváme se „Tohle mi bude chybÄ›t" Å¡eptá a kouÅ¡e mÄ› do rtu „Au" hihňám se. Bere mÄ› za ruku a jdeme se nasnÃdat.
Po snÃdani si jdu zakouÅ™it. StojÃm na balkonÄ› a pÅ™emýšlÃm, ten konkurz zkusÃm. Už jen kvůli tomu abych tu mohla zůstat.
Dva dny ubÄ›hli jako voda a já stojÃm v obÄ›tà Camerona u taxÃku „Slib že i když u tebe nebudu-" vrtÃm hlavou a pláÄu „BudeÅ¡ se mnou pořád" Å¡eptá „NemusÃm jet, jestli nechceÅ¡" klesá hlasem „Ne jeÄ" vrtÃm hlavou. Musà odjed, jinak ho bude mÃt Ona a to já nedopustÃm „Miluju tÄ›" dává mi pusu na Äelo „Já tebe" odpovÃdám „Dej mi vÄ›dÄ›t jak dopadl ten konkurz" usmÃvá se. Kývu že ano „Pa" dávám mu rychlou pusu a dál už se na nÄ›j nemůžu dÃvat, jinak bych ho nepustila. VzpomÃnám na vÄerejÅ¡Ã veÄer.
VÄerejÅ¡Ã veÄer
Zvonà mi telefon, je asi 11 hodin veÄer, neznámé ÄÃslo „Halo?" ozývám se prvnà „Ahoj Natálie tady Kira" pÅ™edstavuje se „Kiro? Co-co potÅ™ebujeÅ¡?" proÄ mi ta kurva volá? „Mohla by jsi pÅ™ijet prosÃm? Bez Camerona?" slyÅ¡Ãm v jejÃm hlase strach „ProÄ?" mraÄÃm se „Je tu spousta krve, nesmà se to dozvÄ›dÄ›t" Å¡eptá „Já-bez-bez nÄ›j ne" koktám „Kde jsi?" ptám se nakonec „V hotelu za mÄ›stem, zeptej se Cama na naÅ¡Ã prvnà noc, bude vÄ›dÄ›t" už je to nepatrné „Kiro?" panikaÅ™Ãm „Rychle" ozývá se z druhé strany a pak to tÃpe. Bože? Co mám dÄ›lat? „Camerone?!"
„To je v pořádku Kiro, ale chci vÄ›dÄ›t, proÄ? Je to kvůli Shawnovi?" ptá se jà Cam, stojÃm za dveÅ™mi koupelny a poslouchám je. Když jsme otevÅ™eli ty dveÅ™e, Kira ležela ve vanÄ› celá bledá a bylo tam spousta krve. Nemohla jsem tam zůstat. Kde na mÄ› ale vzala ÄÃslo?
„Nenà to kvůli Shawnovi" odpovÃdá chraptivým hlasem Kira
„ProÄ to potom dÄ›láš? ProsÃm, už si neubližuj" Cam klesá hlasem, dÃvám se klÃÄovou dÃrkou, Cam jà držà za ruku. To ne..
„Řezánà ti nepomůže, ale já můžu! Slibuji, že tady budu, kdykoli budeÅ¡ volat, pokud budeÅ¡ mÃt nÄ›kdy pocit, že to chceÅ¡, mÃsto toho se mnou mluv, prosÃm! Nechci tÄ› ztratit Kiro" je straÅ¡nÄ› hodný ale tohle já nemůžu dovolit, ona má snad své přátele
„ProÄ si vůbec nikomu neÅ™ekla, co tÄ› trápÃ?" ptá se tiÅ¡e „Nikdo se neptal" Kira má slzy v oÄÃch
Cam jà bere zabalenou v dece, kterou jsem mu pÅ™ed tÃm pÅ™inesla, do obýváku a pokládá jà na pohovku „Jdu jà pro nÄ›jaké obleÄenÃ" kývl na mÄ›. On jà chce pÅ™evlÃct?! „DobÅ™e" usmÃvám se
„Bude můj" Å™Ãká Kira když Cam odcházà „Cože?" ptám se nejistÄ› „ZniÄÃm tÄ› a bude můj" klepe se „Hele nenà ti Å¡patnÄ›?" propaluji ji pohledem „Jednou tÄ› nechá a já se o to postarám" chraptà „To si nemyslÃm, Cam mÄ› miluje a já miluju jeho" vysvÄ›tluji pomalu „Jo mÄ› taky miloval brouku" chechtá se „Jsem tu" Cam vcházà s jejÃmi vÄ›cmi...
_____________________
Po dlouhé dobÄ› dalÅ¡Ã dÃl :D Snad nevadà že vyÅ¡el dýl.. Nemám teÄ moc Äas :( Takže omluvte když tÅ™eba bude vycházet jeden dÃl za 10 dnà :/ :) JeÅ¡tÄ› jeden bych teÄ vydat mÄ›la jelikož pÅ™ÃÅ¡tà týden jedu na tábor, na 14 dnà a chci si ty dÃly troÅ¡ku nahnat :D A dÄ›kuju za vÅ¡echny votes a komentáře jste skvÄ›là <3 :*
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...