Untitled Part 19

1.9K 90 0
                                    

„Jo tak" usmívá se „Okey, půjdu ale jen kvůli tobě" mrká na mě „Díky" usmívám se „Ale víš, že je to v NY?" ptá se „Ne?"
_____________________Druhý den odlétáme všichni do NY. Nic moc se nestalo, byla jsem pořád v pokoji a četla, ven jsem vyšla, jen když jsem měla hlad. Camerona už pustili, celkem rychle zdá se mi. Na letišti nás odbavují, celou dobu jsem se Shawnem. Zabalila jsem si ty šaty, co mi koupil Cam, protože jiné jsem neměla. V letadle si sedáme já a Shawn napravo u okénka, Cameron s Dianou v řadě uprostřed před námi, Nash, Martina, Aaron a Terka sedí jinde. Už jsme usedli a já pozoruji Camerona jak se směje, je mi z toho do breku „Omluv mě" říkám Shawnovi a jdu na záchod, za nedlouho někdo klepe „Naty? Je ti něco?" poznávám Cameronův hlas, rychle otevírám dveře a objímám ho „Camerone" vzlykám a on mi objetí oplácí. Lísám se k němu a ruce si dávám na jeho hruď „Mám tě ráda, víc než ráda a strašně mě mrzí, že si zapomněl" dostávám ze sebe „Taky tě mám rád, nevím to jistě, ale uvnitř cítím, že tě miluju" obdařuje mě polibkem na čelo. Ozývá se hlas kapitána, aby všichni usedli na místa „ Musíme jít, půjdu první" kývu Shawn by asi jinak zuřil. Když přicházím Shawn se na mě mračí „V pohodě?" ptá se a já kývu na souhlas.

Jedeme taxíkem, já a Shawn. Ostatní jsou v jiném hotelu, takže se uvidíme až večer. Nevím proč ale Shawn nechtěl být v hotelu s nimi, mám podezření, že nechce, abych byla s Cameromen.

„Si nádherná" Shawn mě chytá za bradu a já se málem roztekla, už mám na sobě svoje šaty a on je ve smokingu „Vyrazíme?" ptá se a já přikyvuji.

_____Cameron_____

Všude jsou fotografové a kamery, tisíce lidí kolem červeného koberce, který vede dovnitř Madison Square Garden.

„Hey kámo, vítej v New Yorku" vystupuji z auta a Nash mi podává ruku „Čau, kdy jste se sem všichni dostaly? Z hotelu jsem odjížděl sám. A kde je Natálie?" ptám se „Není tady?" Aaron se diví „Cože?! Kde je?!" rozhlížím se kolem „Nevím?! Je to tvoje holka" otáčím se a Natálie kráčí v těch nádherných černých šatech s Shawnem po boku dovnitř. Ty šaty... Jo ty šaty už jsem viděl, kde? Nash bere Martinu a Aaron Terku, jdu za nimi a beru s sebou Diu v býlích dlouhých šatech s výstřihem. Blesky z fotoaparátů mě oslepují, než se dostávám dovnitř „Moc ti to sluší" skládám Die poklonu „Díky" usmívá se.

______Natálie______

Spatřila jsem Camerona s Dianou, moc jim to sluší „Ahoj" jdou k nám „Ahoj" Shawn vyštěkl „Ahoj" objímám Camerona ale Shawn mě od něj odtrhává „Jsi tu se mnou" podotýká „Promiň" Cam ho propaluje pohledem „Jdeme" Shawn mě bere sebou do promítacího sálu „Co je?" vytrhávám se mu „Jsi tu se mnou?" vyštěkl na mě „Ano" kývu „Tak se podle toho chovej, víš kolik je tu novinářů!"

Premiéra je asi v půlce, sál je zavřený a ten film je zábavný ale nějak nemám potřebu se smát. Jen se dívám na Camerona a na to jak je tam uvolněný, zábavný a hravý. Napravo ode mě sedí Shawn a nalevo Aaron, chytám ho za ruku a usmívám se na něj, on mrká a dál sleduje film. Už tu nechci být je mi do pláče z toho všeho. Zvedám se, Shawn na mě nechápavě civí a já odcházím.

Venku je prázdný chodník, fouká příjemný vítr a já mám slzy v očích „Co ty tady?" ozývá se známí hlas za mnou „Relaxuju" usmívám se na uvolněného Camerona „A co ty? Nemáš být jako hlavní postava uvnitř?" podotýkám „Nebaví mě to" zvedá ramena „Naty víš, chci ti něco říct já-" popadá mě za ruku a táhne pryč, když slyším zuřícího Shawna venku, chápu proč. Jsme na sebe nalepení, opření o zeď v tmavé uličce. Mám ho tak blízko, jen vnímám jeho dech „Vzpomínám si-na všechno" ta slova mě hladí po celém těle „Jak?" divím se „Když si mě políbila v tom pokoji. Vzpomněl jsem si, nejdřív na to kdy jsem tě viděl v letadle, naše první pusa. Ten moment kdy jsi mi řekla, že budeš moje holka, všechno" šeptá „Camerone-" popadám ho za krk a líbám. Je to ten nejlepší pocit vím, že já jsem ta z milionů holek, jenom já.
______________________Ahooj :D Další díl je tu, já vím je trochu kratší ale další díl bude lepší :) Máte se na co těšit!

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat