Cestou rozbaluji papírek a čtu, Sejdeme se o hodinku dříve před vchodem Cam Xxx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak jo ale už mi moc času nezbývá, jenom hodina?! Bože musím pohnout. Běžím do svého pokoje a vytahuju plážovou tašku z kufru, nedošlo mi, že jsem si ještě nevybalila. V kufru nacházím i plavky a jdu si je obléknout, fialové Triangly, byly sice drahé, ale to mi nějak nevadí, jsem ráda, že je tu sebou mám. Vlastním ještě tyrkysové ale tyhle jsou po ruce. Mají střih bez ramínek, k tomu si beru modré tílko a černé riflové kraťasy. Do tašky si dávám opalovací krém, flašku Voss s citrónovou vodou a osušku. Ještě hledám Reybenny, našla jsem je a nandávám si je na oči, ale ne! Potřebuju si udělat něco s vlasy, rychle je češu a pletu si cop na stranu. Asi po 45 minutách jsem nachystaná. Jdu i s taškou do obýváku a čekám tam. Ve 13.55 jdu dolů ke vchodu. Cam tam už čeká a usmívá se od ucha k uchu, když mě vidí, totéž dělám i já „Nějak brzo ne?" ptám se „Musím být připraven, nerad bych tě nechal čekat" otevírá dveře. Má na sobě bílé kraťasy do vody a černé tílko. Jdeme na parkoviště „Proč jedeme už teď?" dávám si brýle na hlavu „Nechci jet s nimi" mračí se „Proč?" divím se „Jsou jako magoři, viděla jsi někdy moje snapy?"
„Jo skoro všechny" kývu „Tak to musíš vědět" směje se. Jde k černému Ferrari a otevírá dveře spolu jezdce „Ale já myslela, že tvoje máma má Ferrari" ukazuju na auto „To má" zvedá ramena „Ale ty? Taky?" vrtím hlavou „Byl to dárek, nechtěný dárek ale byl"
„Od koho?" vyzvýdám „Nastup si, řeknu ti to cestou" vyzívá mě. Nastupuju do auta a zapínám si pásy. Cam si sedá na místo řidiče, bere si pásy a startuje. Odjíždíme a já začínám „Tak?"
„Tak co?" zvedá ramena„Jak to je s tím dárkem?"
„Jo" řadí „Mám tátu, to jistě víš"
Kývu „A on si mě tak trošku kupuje" mračí se „Aha. Proč to teda přijímáš?"
„Nechci s ním být za zlé" nandává si černé Reybenny skoro stejné jako mám já.Najíždíme na dálnici a řítíme si to 150km/h směr Malibu. Cam se natahuje k radiu a zapíná ho, ladí stanici LGSmalibu, tu neznám, začíná písnička, No Type. To je jeho oblíbená. Cam začíná zpívat, je docela dobrý zpěvák. Směju se na něj s roztaženými ústy od ucha k uchu. Zpívám také, když to Cam slyší, směje se na mě také úsměv až k uším a nahlas. Takže spolu zpíváme, dokud písnička nekončí. Společně se smějeme „Docela dobře zpíváš, víš to?" ještě se směji „Ne nevím"klesá mu hlas. Otevírám okýnko, aby do auta šel čerstvý vzduch. A kochám se krajinou.
Dojeli jsme na pláž, vystupujeme z auta a já se rozhlížím, je to úžasné místo. Voda je modrá jako obloha dokonce skoro stejně, stojí tam pár lodí, na břehu plavou lidi, děti skotačí na písku a staví hrady. Jdeme na pláž, pokládám si osušku na lehátko. Cam si svléká tričko a jde do vody. Mažu se krémem a opaluji svojí bledou kůži. Asi po hodině se jdu podívat na Camerona ke břehu. Culím se, když vítr cuchá moje vlasy a Cam se ke mně blíží, dávám si ruce v bok „Pojď do vody, princezno" směje se „Ne" culím se „No tak Naty"
„Ne ne kamaráde ne" kroutím hlavou a mračím se na něj „Fajn jak chceš" bere mě do náručí a nese do vody, křičím a vzpírám se. Ale když mi voda sahá až po zadek, pouští mě. Potápím se, voda je tak strašně studená, když dopadám na dno, rychle si stoupám „Ty jsi takový blbeček" křičím na něj, když se vynořuju z vody, on se jen směje. A po chvíli i já. Strkám do něj, když jdeme na pláž. Leháme si na lehátka „Jedeš letos na Magcon?" ptám se „Asi ne" divá se na moře „Proč ne?"divím se „Protože jsi tu ty"mrká na mě a než stíhám zareagovat, ruší nás dav fanynek „Oh Cameron Dallas podepiš se mi prosím" ječí blond dívka v modrých plavkách. „Dobře" Cam se zvedá, je jich čím dál víc. Cameron všechny objímá, dává jim pusy, fotí se s nimi a já tu tvrdnu na lehátku.Když už konečně odchází, beru si mobil „Tak a teď já" oznamuju mu „Tak jo" odpovídá, když zapínám přední kameru. Natahuju ruku i s mobilem, budu to natáčet „Takže pusu na tvář jo?" ptám se „Dobře" kýve. Mačkám spoušť a v jeden moment oba otáčíme hlavou, abychom si dali pusu na tvář, ale to nevychází a dáváme si pusu na rty. Oba cukáme a koukáme jako péro z gauče, trapas „Ouuu" dívám se pryč. Cam mě ale chytá za hlavu a skutečně mě líbe. Otvírám oči, ty jeho jsou zavřené. Odtrhávám se od něj a jenom na sebe civíme „Ehm.. promiň reflex"dostává ze sebe nakonec Cam, culí se a drbe se na hlavě, pořád na něj civím „Pak že nic nebylo co?"ozývá se Martina, už dorazili. Zrovna v blbou chvíli „Nebylo" odpovídám, celá rudá jako rajče. Jdeme za nimi k lehátkům, oba si leháme, Martina a spol. jdou do vody „Máš moc pěkný bikiny Natálie"usmívá se Cam „Oh.. Nesnáším tuhle barvu, ale děkuju" upravuju si je „Tak si je sundej" šeptá „Co?" mračím se „Huh..?..Ehm.. Dojdu pro pití" zvedá se a odchází. Co to mělo být? Úchyl jeden ale bylo to zajímavý, nečekala bych to od něj. Nasazuju si brýle a relaxuju, sluníčko pálí jako čert. Je asi tak 32°C. Zhruba po 10 minutách se vrací Cameron se 2 sklenkami nealkoholického mojita. Jedno mi podává a sedá si zpět na lehátko. Relaxujeme takhle asi půl hodiny, beze slova, dopíjím mojito „Půjdeme do vody?" ptám se „Jo jasně" Cam pokládá sklenku na zem a čeká na mě. Jdeme ke břehu, opatrně si stoupám na kraj a čekám, až mi příliv pocáká nohy, jdu dál. Cam jde přede mnou, když je mu voda asi po pas a mě po pupík. Strkám ho, padá na bok, celý se ponořuje. Vynořuje se a třepe hlavou, aby si z vlasů dostal tu vodu, prohrabuje si je a jde ke mně. Snažím se utéct s křikem, ale nestíhám to. Bere mě zezadu kolem pasu a nese do hloubky „Omluv se" směje se „Ne" směju se taky „Dělej nebo tě pustím" povoluje ruce „Ne" vrtím hlavou a kopu nohama. V tu chvíli mě pouští a já se ponořuju celá do vody, otevírám oči a plavu kousek dál od něj. Vynořuju se a mávám, plave za mnou. Když už je u mě chytá mé nohy, dávám si je okolo jeho pasu a ruce mu dávám kolem krku. Jde ještě dál do hloubky, sleduju ty lidi na pláži a hledám Martinu s Nashem a Terku s Aaronem. Nikde je nevidím. Když už nestačí, pouští mě. Plavu od něj pryč a cákám na něj vodu. Směje se a potápí, to byl špatný nápad. Pod vodou mě chytá za nohy a stahuje pod hladinu. V reflexu zadržuji dech a otevírám oči, všechno je rozmazané. Pálí mě oči tak zase plavu nahoru.
Po vzájemném topení se s Cameronem jsme konečně na pláži. Jsem strašně udýchaná z toho utíkání. Proto si lehám na písek. Necítím ani to teplo z rozžhaveného písku. Cam si sedá vedle mě a dívá se kolem. Přiběhl Nash „Hej vy hrdličky" sklání se nad nás „Kde jste byly?" vyzdvihuju se na lokty „Cam ví" kýve „Ale kámo našli jsme jedno bombastický místo, bude se ti to líbit, pojďte" odbíhá. Cam se zvedá „Jdeš" natahuje ke mně ruku, chytám se jí a zvedám se na nohy „Pojďte" volá Nash. Běžíme za ním.
Páni, je to výška. Jsme asi 200m od pláže, to po mě nemůžou chtít. Cam se kouká dolů a je ohromen „Skákali jste už?" ptá se Nashe „Aaron to zkoušel" hází hlavou k Aaronovi „Je to v pohodě, akorát tam pak pokrčte nohy" hladí se po hrudi a sedá si do dřepu. Terka s Martinou teprve přicházejí, jsou celé mokré ale šťastné „To je bomba!" ječí Terka a objímá mě, je tak studená „A ještě tyhle dvě, skákali spolu" dodává Nash a ukazuje na holky. Terka mě pouští, Cam po mě hází svůj úsměv „Ne ne tohle je sebevražda" couvu „No tak Naty" jde ke mně blíž „Vždyť je to alespoň 20m zbláznil ses?" mračím se „Spolu?" šeptá a nastavuje ruku „No tak fajn" vzdychla jsem. Jdeme na okraj římsy a chytáme se za ruce. Cam se na mě usmívá a já mu to oplácím. Fouká slabí vítr ale obloha je čistá bez mráčku a voda je křišťálově modrá „3...2...1" odpočítává Cam a připravuje se na skok „Teď!" vykřikl. Oba se odrážíme a skáčeme dolů. Ten pád mi přijde nekonečný. Cam křičí radostí jako malé dítě, to jenom já se bojím, že už se nevynořím. Ruku v ruce padáme a zhruba 2m od hladiny si palcem a ukazováčkem stiskám nos. Dopad trochu bolel, jak mě voda plácla přes zadek. Pod vodou mě Cam pouští, dopadám až na dno a odrážím se od něj. Vynořuji se a zhluboka dýchám. Plavu za Cameronem, který je asi 3m přede mnou. Vody je čím dál míň, když se blížím ke břehu. Stoupám si a oddychuju „Byla to bomba co?" raduje se Cam a prohrabává si svoje oříškové vlasy „Jo" směju se. Opírám se o svá kolena „Půjdeme" Cam se ke mně shýbá a hladí mě po zádech. V tu chvíli mi zakručelo v břiše „Mám hlad" vyhrkávám ze sebe „Tak se půjdeme najíst?" ptá se Cam „Jo prosím" kývu.
U lehátka si vytahuji mobil z tašky a dívám se na čas 17.26h právě na čas. Vůbec mi nepřišlo, že jsme pryč tak dlouho. Beru si peněženku a následuji Camerona k malému bistru u pláže. Vyrážíme k baru, Cam se o něj opírá a objednává smažený sýr s hranolkami a kečupem. Najednou okolo prochází blondýnka, má vysportovanou postavu, dlouhé vlasy jí vlají ve větru a plavky jí splývají s pokožkou „Ta je krásná" šeptám. Cam se na mě nechápavě dívá. Než nám udělají jídlo, čekáme pod slunečníkem hned vedle bistra. Cam si mne ruce „Víš vy holky, máte zvláštní oči" mračí se „Cože? Proč?" nechápu „Vidíte krásu jiných děvčat ale při tom tu svoji ne" zvedá obočí. Nevím, co mám odpovědět, tak radši mlčím.
Dneska jsme toho stihli hodně, byl to náročný den. Cam mi málem skočil na hlavu. Házeli jsme po sobě hranolky a trochu jsem pila s holkama. Cameron je vážně úžasný kluk, teda zatím to tak vypadá. Balím si věci a jdu k autu, Cam otevírá dveře kufru a dávám si tam tašku. Nastupujeme a jedeme, ale na opačnou stranu než jsme ráno přijeli „Kam jedeme?" ptám se „Uvidíš" usmívá se. Sleduji krajinu, ale zavírají se mi oči.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kam myslíte že Cameron veze Natku? Napište to do komentářů :)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...