"Pomoz mi prosím" šeptá a zavírá oči "Naty?" mračím se, neodpovídá "Naty prober se!"
__________________________
Beru ji do náruče a rychle nesu na postel, má fialové rty. Ne, ne! Sakra! Rychle jí zabaluji do snad všech peřin a dek, které jsem našel, objímám jí a mluvím „Naty odpovídej" houpu se s ní v náručí. Do prdele! Začíná se probírat „Promiň, mrzí mě to" mluví neslyšně. Jo žije! Ulevilo se mi „Ššš.. je to v pohodě" hladím ji po tváři. Chci být vzhůru, chci na ní dávat pozor. Lehá si na mě a usíná..„Hej člověče, co se děje?" přichází ke mně Nash „Nic" zvedám ramena „Jsi si jistý? Nevypadáš dobře" naléhá „Jen jsem přistoupil ke vztahu na dálku, velkou dálku " vzdychám
„Nevím kámo. Natálie vypadá trochu naštvaně, ale já nevím, co s ní je" vrtí hlavou „Myslím, že jsem něco provedl" klesám hlasem „Jen s ní promluv Came. Budete na tom pracovat, Natálie je hodná holka a bude v pořádku" kýve „Jo, myslím, že jo" mám obavy
Budím se, jsou asi 4 ráno, Natka dýchá. Je to v pohodě. Nechci aby se jí něco stalo, nechci aby dopadla tak jako já. Nesmím na to myslet, je to dávno. Určitě to bude chtít vědět, nevím jestli jí to řeknu. Ehmm.. Nemůžu spát.. Přišla mi sms, od Kiry. Fotka Justina a Natálie, už dost! Kde jich tolik vzala?! Ach.. Něco k ní cítím, ale nevím. Dokážu nenávidět? Za to co dělá? Natka trpí kvůli ní a já taky. Ale přece jen jsem s ní něco prožil, něco víc. Vzpomínám na to jak se smála když jsem jí lechtal, jak byla společenská, to jak jsme si povídali, její podpora, chybí mi ona..
Ráno se budím, sakra já usnul! Natka je pryč.. Vyběhl jsem nejdříve do koupelny „Naty??" není tady, běžím do kuchyně, nic. Sakra, sakra, sakra! Ve výbuchu mé paniky se otevírají dveře, vchází veselá Natálie a brouká si. V rukou nese tác s džusem a nějakým jídlem „Dobré ráno" usmívá se když mě spatří „Díky bohu" ulevilo se mi, jdu k ní a objímám „Počkej" vyhrkla, stejně jsem jí obejmul a dal pusu „Co je?" směje se a nese tác na stůl „Už nic" vrtím hlavou „Promiň" dostává ze sebe a sedá si na pohovku „Za včerejšek, já to nějak nezvládla" vrtí hlavou „Už je to dobrý?" ptám se „Jo" kýve a hopsá na pohovce „Jen už si to neber prosím, já se budu snažit ti pomoct ale potřebuju abys to chtěla i ty" beru ji za ruku.
Odpoledne nahráváme Danielův song „Kámo dneska mi to vůbec nejde" stěžuje si Dan „Nejde no" uznávám „Počkej možná vím kdo nám pomůže" směju se
________Natálie_______
„Ne, ne, ne musíš to víc prožít" komanduji Daniela „Představ si že to zpíváš holce kterou miluješ" gestikuluji „Když to nejde" Daniel si sundává sluchátka „Ještě jednou"
„Baby all i want is you..." Daniel začíná zpívat „Ne!" ozývám se „Tak co?" vzdychá
„Camerone chceš mě?" sedím Cameronovi na klíně „Miluju tě" odpovídá
„Tak mi to zazpívej" šeptám a slézám mu z klína. Cam se zvedá a jde do místnosti, usmívá se na mě a začíná repovat „All i want is you, you used to come to my house after school" celou dobu mě sleduje, je to úžasný „But your boyfriend no he never know. I'm tryna get it in right now, babe come through. And you ain't gotta stress. You know i'm the best. I know what to do. When i'm in the place all these pretty girl tryna to take your place. And nowadays these girl be choosin. But you know that i really don't want them. And you come running cause you know i'm tryna hit it. I give you the business, baby girl I'll admit it all i want is you" směje se, je úžasný. Tleskám, ale vzpomínám si, že se Danielovi celkem líbila Emily, běžím pro ni a zastihuji ji zrovna na chodbě „Em!" zastavuji ji „Naty něco se děje?" usmívá se „Ne, teda vlastně jo potřebujeme pomoct v nahrávačce prosím" chytám jí za ruku a táhnu sebou ani nečekám na odpověď „Dobře" jde.
„Mám pomoc pro Daniela" přivádím jí a všichni tupě zírají „No co? Tak jdi a zazpívej to tady, Emily" ukazuji na ní „Ale-" vrtí hlavou „Jdi" odháním ho tam. Nasazuje sluchátka a bez keců vyráží, zapíná se hudba a Daniel začíná „Baby all i want is you" najednou to zní jinak, líp. Emily a Daniel na sebe roztomile koukají „Vidíš, já to říkala" šeptám Camovi stojícímu vedle mě „Jo měla jsi pravdu" chytá mě kolem pasu a dává polibek na čelo
____________________________
Další díl zde :D
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...