Untitled Část 24

1.9K 83 5
                                    

V tom se Natálie budí, vzdychla a otevřela oči „Jak ti je?" mrká na mě „Celkem fajn tobě" usmívám se a dávám jí pusu na čelo „Fajn" převaluje se a zase usíná. Je tak sladká. Miluju ji, moc...
_____________________
Všichni společně snídáme vajíčka se slaninou, sedí tu Nash, Cam, Aaron a Terka s Marťou. My holky se na sebe jen přiblbe usmíváme „V kolik letíme?" Nash ruší to ticho u stolu „Ve 2" odpovídá Cam a cpe si slaninu do úst „Ale dobrá pařba ne?" směje se Nash „Až moc" Marťa zvedá obočí a dává Nashovi pusu „No, až na tu bitku dobrý" kýve Cam a ukazuje svoje rozbité klouby „Jo mě se to líbilo" Aaron se usmívá na Terku „Já se bavila" úsměv mu oplácí.

Všichni kluci odešli zařídit ještě pár věcí a pak nás vyzvednou. S holkama si povídáme o to, co jsme navzájem zaměškali „Jsem strašně hrdá na Camerona" usmívám se „Proč?" ptá se Marťa „Včera byl tak opilý, že mě ani nepoznal" směju se „Ale to není nic, na co by, jsi měla být hrdá" Terka vrtí hlavou „No když jsem se mu pokusila sundat tričko, odstrčil mě se slovy ‚Přestaň, já mám holku' a sundal si to sám" vysvětluji „To je krásný" Marťa se červená „A jak to spolu máte?" ptá se „Jak to myslíš?" divím se „Spali jste spolu?" vyhrkává Marťa. Jen na ní zírám a nevím, jestli mám utéct nebo to říct „No-já-no" koktám „Ne" vrtí hlavou Marťa „No ne" mračím se. Holky vrtí hlavou „Není to jen o tom" vysvětluji „Klukům na tom hodně záleží" kýve Terka. Páni! Od ní bych tohle nečekala, nikdy se do takových témat moc nazapojovala „Už jsme s Aaronem to-" usmívá se „Nekecej" Marťa šílí „Ty s Aaronem?" vrtím hlavou „No, jen tak se vám nepoštěstí přijít o to se slavným klukem, tak jsem to riskla" vysvětluje „Páni! Terezo ty sprosťačko" Marťa vtipkuje „Moje poprvé byla hrůza" přiznává a dává si ruku na čelo „A jéje tohle vědět nechci" vstávám od stolu „Radši jdu balit" mávám rukou a odcházím do ložnice.

Když už mám sbaleno, Cam zrovna přichází. Beze slova jde do koupelny a zabaluje si věci „Came?"

„Ano?" ozývá se „Děje se něco?" ptám se „Ne vůbec nic" vzdychá a v koupelně zavírá. Dobře tak nic neříkej! Co mu asi je? Doufám, že není naštvaný na mě, nerada bych o něj přišla. Cítím se jako bych za to mohla já, jen nevím za co „Came? Lásko?" klepu na dveře koupelny „Naty teď ne prosím" ozývá se „Camerone co se děje?" naléhám „Vůbec nic" otevírají se dveře a Cam má zarudlé oči od pláče „Bože" vzdychám a vrhám se mu kolem krku „Jsem jen unavený ze všeho" šeptá „To mě mrzí, ale bude to lepší, slibuju" koukám mu do těch jeho nádherných hnědých očí „Víš, že tě miluju? Milovala jsem tě ještě předtím, než bylo tohle všechno" přiznávám „Taky tě miluju. Děkuji za to, že jsi moje princezna. Vždycky mě děláš tak šťastným, víš" usmívá se „Ty jsi jediná, která-" vrtí hlavou „Je tak sprostá?" skáču mu do toho „Ne, ty jsi-" směje se „Tak ošklivá?" zase ho přerušuji „Ne, ty jsi jediná, která nedrží hubu, když jí chci říct, jak ji miluju" vyhrkává a dává mi polibek. Směju se a ksichtím. Dávám mu ještě rychlou pusu a vracím se k balení „Jak by se ti líbilo, kdybychom jeli hned odtud na naši chatu?" ptá se „To by bylo fajn" kývu „Dobře protože moje máma nás pozvala, prý že bych se mohl alespoň někdy ukázat" zvedá ramena a ukládá tričko do tašky „Ty nenavštěvuješ svoji rodinu?" zamračila jsem se „Ale jo, jen pro ně je to málo a kromě toho má moje sestra narozeniny" zubí se „Vůbec nevím, co jí mám dát" vrtí hlavou. Co bych tak dala Sieře? Má přítele, takže třeba spodní prádlo? Ano to potěší každou holku. Mě by teda potěšilo „Co třeba nějaké sexy spodní prádlo?" navrhuji a otáčím se na Cama, začíná se smát „To bych jí nikdy nedal" protestuje.

„Já ano a myslím, že každá holka by byla ráda" mračím se „Něco jí vybereme na letišti ano?" navrhuje. Kývu na souhlas. Kolem 1 máme sbaleno a všichni odjíždíme na letiště „Came? Kde máte tu chatu?" ptám se „Vážně to chceš vědět?" zvedá obočí. Kývu, že ano „Na Aljašce" usmívá se. Vau! Během prázdnin jako procestuji celou Ameriku? A jen díky němu? Vážně? Asi jsem ve snu! Když jsme dorazili na letiště, loučím se s holkama a jdu s Cameronem vybrat Sieře dárek. Nakonec dal na mě a ve Victoria Secret jsme jí vybrali krásné a sexy spodní prádlo, určitě se jí bude líbit. Já bych si ho nejraději nechala ale mám toho až až. Jak dlouho poletíme?" ptám se Camerona "Asi 10 hodin" zvedá ramena "Tak dlouho?" divím se "No ona Aljaška není tak blízko" kýve a kouká na mě 'Děláš si srandu' výrazem. Je pravda že si ty vzdálenosti moc neuvědomuji.

Po 9. dlouhých hodinách jsme na letišti, je tu zima ale ne tak hrozná. Cam zahlédl jak jsem se oklepala a dal mi svou bundu. To bylo milé. Ale ten let byl strašně protáhlý, skoro celý jsem ho prospala. Když přicházíme před letiště, už na nás čeká auto. Sierra se rozebíhá ke Cameronovi a objímá ho "No konečně ses taky ukázal ty u nás" směje se a hned jde ke mě "Vítej" taky mě objímá a já se nestačím divit. Camerona mezi tím objímá jeho matka Gina a po něm i mě. Konečně všichni nastupujeme a vyrážíme.
_____________________
Další díl je tady! Snad se vám pořád moje psaní líbí :) Moc vám všem děkujuu :*

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat