Untitled Part 38

1.9K 95 11
                                    

Camerona miluju ale Shawn... Nevím je jiný, zvláštní a krásný.
_____________________
Zastavuji na parkovišti před bytem a jdu nahoru. Řeknu Cameronovi že je Kira mrtvá.. Snad to vezme dobře.

Otevírám dveře bytu „Camerone, mám zprávy o Kiře je-" odkládám si kabát „Tady" Cam vychází z mé ložnice „Co?"

Zasekávám se a vidím, jak dívka drobné postavy vychází za Cameronem, má hnědé vlasy, skoro jako já a vůbec celkově je jako já. Tají se mi dech, co tu ta mrcha chce? Krev mi vře, nejradši bych ji něčím přetáhla, ale nedělám to „Ahoj Naty, hodně jsem o tobě slyšela" usmívá se „Camerone ona-to dítě-nebylo Shawna" dostávám ze sebe a asi kazím tuhle přátelskou sešlost „Pff... Ale Naty" vrtí hlavou „Ne Camerone, Natálie má-pravdu....Bylo tvoje" klesá hlasem. Cože? Oba na ní zíráme s otevřenou pusou, no teda tohle nikdo nečekal „Proč si mi to neřekla?" Cam se chytá za hlavu „Já-nevěděla jak budeš reagovat" vrtí hlavou „Shawn to věděl, proto-proto tě zmlátil" couve od nás. Jdu dál a beru mobil, vytáčím Shawna. Kira kýve hlavou na souhlas „Camerone já-" Shawn mi to zvedl „Kde jsi?" ptá se „To je fuk, máme problém, problém jménem Kira" šeptám „Vypadni, ven z tohohle bytu!" Cameron ukazuje ven „Cože?"Shawn asi nevěří „Právě stojí v mém obýváku" odpovídám „Končím" mačkám tlačítko ukončit hovor „Came" Kira vrtí hlavou „Ven!" Cameron se rozkřikl, až jsem se i já lekla. Kira si bere věci a odchází „Mrzí mě to" zavírá dveře.

Cam si sedá na pohovku a kouká do prázdna „Came" jdu k němu „Jak mi to mohla udělat?" má slzy v očích, bože tak moc ho miluju a nenávidím, když se trápí „Zase bude dobře" sedám si k němu a objímám ho, hladím po vlasech a dávám mu do nich polibky „Budeme mít děti spolu, slibuju" šeptám „Naty, tak moc tě miluju. Nevím, co bych bez tebe dělal, fakt ne" vzlyká „Já tě taky miluju, už bude dobře. Musíme se z toho vyspat ano?" navrhuji „Jo máš pravdu" zvedá se a jdeme spolu ruku v ruce nahoru do ložnice.  Leháme si vedle sebe a jen na sebe zíráme „Už spi" usmívám se a dávám mu polibek na rty „Miluju tě" obdařuje mě svým krásným úsměvem, já se otáčím a Cameron si mě přitahuje k sobě.

Jsem v místnosti, přivázaná k židli. Zase je mi sedm „Co s tebou uděláme?" směje se chlap nade mnou, chce se mi plakat „Ne prosím, už nebudu zlobit, chci maminku" prosím ho „Už vím, co uděláme" vytahuje nůž. Je to Cameron „Came?" stojíme v prázdné místnosti „Je to na tobě" dává mi do ruky nůž a přede mnou se objevuje dívka, je to Emma „Ne ty máš tuhle" ukazuje za mě Cameron. To jsem já, zírám na sebe jako na sedmileté dítě „Já nemůžu" hrnou se mi slzy do očí. Jsem v nějakém domě, jdu ven, muži venku zvoní mobil „Ano? Cože? Ne neubližujte jí... ano... chápu... ale já nemám tolik peněz, pochopte to" je to můj táta, zavěšuje „Alice, naše dcerka" panikaří. Prosím, ať to skončí. Objevuji se v soudní síni, nejsem tam schopna slova. Bože pláču „Naty jsem u tebe" objevuje se tu Cameron „Camerone" objímám ho „Měla jsem něco říct, měla" vzlykám „Už je dobře" je z něj ten muž co mi to udělal „Néé, prosím už ne" pláču.

Probouzím se s křikem, jsem zpocená a ubrečená „Ššš" Cameron mě bere do náruče „Už je dobře" šeptá a hladí mě po vlasech „Byla jsem tam, zase. Měla jsem něco říct, teď někde ubližuje jiný holčičce, jsem tak blbá" brečím „Byla jsi malá, Naty" utěšuje mě. Ale měla jsem něco říct.

Probouzím se a jsou 3 hodiny ráno. Cmeron tu není. Rychle jsem vstala a jdu se podívat dolů. Prosím ať žije prosím.. Dole je tma „Came" šeptám do prostoru, najednou se ale otevírají dveře a v nich stojí Cameron s pytlíčkem v ruce a něco jí. Zahlédl mě a zůstal na mě koukat jako na zjevení „Came? Kde jsi byl?" ptám se ho „Byl jsem si pro sendvič" odpovídá s plnou pusou „Teď ve 3 hodiny ráno?" mračím se „Jo ehm.. teda ne odešel jsem už ve dvě" jde dovnitř „Pane bože strašně jsem se bála" jdu k němu a objímám ho. Nejistě mi pokládá ruce na záda jako kdyby se bál ale nakonec mě pevně chytá. Pokládám mu hlavu na rameno „Came co se děje?" ptám se „Nic.. Jenom mě.. prosím nepouštěj" šeptá. V jeho hlase slyším smutek.
_____________________
Další díl je tu :) Co myslíte proč se Cam zachoval tak divně? o_O

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat