Voní po alkoholu a cigaretách. Cigaretách? On nekouří...
______________________
Ráno mě Cam probouzí „Lásko" šeptá a hladí mě po tváři „Hm.." rochňám se v peřině „Vstávej!" zakřičel „Au... Ty blbečku" hážu po něm polštář „Hej!" okřikl mě „Večer je Magcon, musíme jít připravovat" směje se „Nojo" vstávám. Nehorázně se na tu show těším, jsem jako malá holka.Nejdřív jdeme do haly na snídani, jsou tam švédské stoly, dávám si lívance s Nutellou. Nejlepší jídlo na světě „Teda ty toho sníš" Cam se diví když vidí kolik si toho nesu, zubím se na něj „Můžu si to dovolit" směju se „To jo" mrká na mě, posílám mu pusu.
Jdeme do haly kde se bude konat Magcon, když docházíme už toho není moc na dodělání „Ne photo stěna bude tam" rozčiluje se Jack „No ne bude na druhé straně!" Matt mu to rozmlouvá „Hej! Kluci klid. Je to jedno" zvedám ramena „Fajn!" Jack založil ruce na prsou a šel pryč, ach...vrtím hlavou, je jak malej.
Jdem na pokoj „Came? Objetí vede k puse..." říkám „Co?" zvedá obočí „Pusa vede k líbání... Líbaní vede k citům... City vedou k lásce... Láska vede k sexu... Takže chceš obejmout?" nastavuji náruč. Jen se usmál a strčil mě na postel, sedá si na mě obkročmo a sundává si tričko „Jsi celkem nepředvídatelná" kýve „Jo já vím" směju se
_______Cameron______
Miluju, když se směje, je tak sexy a roztomilá. Jsem z toho nesvůj. Sundávám jí tílko a zbytek oblečení i sobě. Chci ji strašně moc. Začínám od krku, líbu jí ho a ona se celá chvěje, miluju to. Sjíždím k jejím ňadrům a koušu jí do bradavky, sykla z toho. Jen jsem se pousmál a pokračoval dolů k jejímu rozkroku, začínám jí lízat a sát. Je tak uvolněná... Strkám jí tam jedem prst a pohybuji s ním, potom druhý a třetí, cítím jak se napíná a stahuje, za malou chvíli povoluje. Vím, co to znamená. Orgasmus, nad tou myšlenkou se musím pousmát, jsem borec! Líbu jí na rty a ona kopíruje svým jazykem každý můj pohyb „Camerone" vydechuje mi do rtů a já vzpomínám na Kiru, jak křičela moje jméno při každém orgasmu a jak se dokázala hýbat. Oh... Bože... Pomalu do ní vnikám a zrychluji tempo, až se oba dostáváme k vrcholu. Ležíme s společně oddychujeme, já jí tak miluju. Je to nejlepší holka na světě. Dávám jí pusu na čelo a pomalu usínám.
„Hej Came!" probouzí mě bouchání na dveře, rychle vstávám a oblíkám si boxerky „Co?" otevírám „Promiň" Nash zavírá oči „Já jen že za hodinu vystupujeme" vrtí hlavou „Hned jsem tam" šeptám abych nevzbudil Natku, když se otáčím není tam "Oblíkám se" slyším z vedlejší místnosti. Jdu do své šatny a beru si na sebe bílé tričko a černé roztrhané džíny. Jdu do ložnice a Natka už tam stojí v šedém tričku a černých džínách „Ty mi snad čteš myšlenky" vrtí hlavou a směje se. Ruku v ruce odcházíme do haly, jdeme do backstage.
______Natálie_____
V backstagei na nás už všichni čekají, kluci si rozdávají klíčenky s kartami a mě dali taky jednu „Tak jo za 10min začínáme" kýve Mark, je to jejich manažer. Strašně se těším!! Bude to můj první Magcon.
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
Fiksi PenggemarNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...