Untitled Part 28

1.7K 80 3
                                    

„Zatím ti to myslím jde až na tu trojku" vtipkuji „Jo asi jo" směje se ,,Omlouvám se" šeptá, neodpovídám..
____________________
Budí mě zvonění telefonu, mám zamlženo před očima. Nakonec ho nahmatávám a beru „Halo?" ozývám se „Ahoj Natálie" Shawn! Pane bože! Rychle vstávám a jdu do koupelny „Shawne ahoj" dostávám ze sebe, sevřelo se mi hrdlo. Co ten zas chce? „Víš napadlo mě že by jsme si mohly někam vyrazit, už jsi v pořádku?" klesá hlasem „Shawne já-" vrtím hlavou „A ne neberu jako odpověď" vyhrkává „Jako kamarádi?" ptám se „Jo jako kamarádi"

„Dobře tak-" citím ruku na svém pasu, rychle se otáčím, vůbec si neuvědomuji, že to je Cam a dávám mu pěstí do obličeje, s výkřikem padá k zemi „Paně bože! Zavolám později" končím hovor. Camovi teče z nosu krev „Came promiň" klekám si k němu a pomáhám mu vstát „Dobrá rána" kýve a má přes obličej ruku. Sedá si na postel a já rychle sebíhám dolů pro led.

„Strašně mě to mrzí" omlouvám se a chladím mu nos „Zasloužil jsem si to" usmívá se „Proč myslíš?" mračím se „Za ten včerejšek. Pamatuju si to" šeptá „Jo tohle" vzdychám „Omlouvám se, byl jsem rozčílenej z těch hloupých rad mojí mámy a tak..." zvedá ramena „Chápu to" přikládám mu led výš na nos „Au.." zasyčel. Za to co včera řekl, by si zasloužil ještě jednu. Ale to si nechávám pro sebe.  

Konečně mu přestala téct krev a vyrazili jsme dolů. V kuchyni už byla Gina a připravovala snídani „Dobré ráno" usmívá se na nás „Dobré" přikyvuji „Chcete se najíst hned nebo počkáte na ostatní?" ptá se. Cam na mě vrhá takový zaražený pohled „Asi počkáme" kývu. Je slyšet dupání po schodech a dole se objevuje Sierra „Ahoj" zubí se, kývu na ní. Cam si sedl a já naproti němu „Zdravím" v závěsu za Sierrou je Tori „Ahoj" usmívám se „Teda vy se tu kupíte" směje se Gina. Holky jsou neučesané a v pyžamu jako já. Slyším další kroky „Dobré ránko" ten hlas poznám všude „Ahoj Juli" Gina jí vítá „Camerone" Julia letí za Camem a hned si vedle něj sedá. Ona jediná je upravená a v celku pěkně nalíčená „Ahoj Julie" Cam kýve, jen protáčím oči a vrtím hlavou, Sierra zvedá obočí. Asi taky nechápe jak se přede mnou Julia chová ke Cameronovi. Mám co dělat abych se udržela a jednu jí nevrazila „Co nos?" rýpu do ní, jen se na mě mračí a já se držím, abych nevybuchla smíchy „Naty" Cam mě napomíná „Co?" vyhrkávám „Nech toho" vrtí hlavou „Ty jí ještě bráníš? Dobrý no" zakládám si ruce na prsou.

Už všichni sedíme a snídáme, Gina umí opravdu skvělé lívance. Cam s Julií se na sebe pořád culí, co to má být? Něco jsem prošvihla? V tu chvíli jsem ztratila chuť k jídlu, polykám poslední sousto a zvedám se od stolu „Děkuju, je to vynikající ale radši už se půjdu převléct" beru si talíř, dávám ho do dřezu a odcházím nahoru do svého pokoje. Jediná místnost tady kde se můžu dobře schovat. Jdu si dát sprchu. Konečně jsem se uvolnila, sprcha je nejlepší na uvolnění a chvíli být sama.  Pořád mi leží v hlavě Julia a Cam. Měli spolu něco? To by mi Cam neudělal... Nebo ano? Ne určitě ne!

Vysprchovaná, oblečená a upravená se vracím dolů. Nikdo tam není, tak se vracím a mířím rovnou do Cameronova pokoje. Klepu ale nikdo neotvírá, vcházím dovnitř a nikde nikdo. Chci se otočit a jít pryč, v tu chvíli se ale otevírají dveře z Cameronovi koupelny a on vychází jen v ručníku "Naty?!" prohlíží si mě „Promi-" vidím za ním tu štíhlou postavu a smějící se obličej „Tak jo" zírám na ně a přešlapuji z místa na místo „Není to tak jak to vypadá" Cam máchá rukama „Ne je to přesně tak jak to vypadá" kývu „Vůbec nev-" neudržím se a vlepuji Cameronovi facku, rychle se otáčím a mizím pryč. Oči se mi začínají plnit slzami a já propukám v pláč. Ještě nikdy jsem tolikrát nebrečela kvůli jedné osobě. Nikdy!

Lehám si do postele a snažím se uklidnit, ale nejde to. Do pokoje vchází Cam, už je oblečený „Naty?" ptá se tiše „Jdi pryč!" nechci aby mě takhle viděl „Natálie omlouvám se ale nebylo to, tak jak si myslíš" blíží se ke mně „Nechci tě vidět jdi" přikazuji „Naty pochop že-" sedá si vedle mě „Že co?!" zvyšuji hlas „Že můj kluk vyšel z koupelny s holkou, která po něm jede? To mám pochopit?" mračím se „Vím, že to vypadá blbě, ale vysvětlím to"

„Nechci nic vysvětlovat, odejdi" ukazuji ven a on si všímá mého ubrečeného obličeje „Večer si balím věci a odjíždím"

„Ne Naty prosím" škemrá „Jdi" klesám hlasem. On se zvedá a pomalu odchází...
_____________________
Další díl je tadyy :D Snad se líbí :) Co myslíte že Cameron dělal v koupelně s Julií? Myslíte že Natku podvedl? :o

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat