Untitled Part 20

2K 83 3
                                    

Je to ten nejlepší pocit vím, že já jsem ta z milionů holek, jenom já.
____________________
Cameron mě vzal do hotelu, do své ložnice. Je tu nádherná velká postel s nebesy a bílým povlečením. Ten pokoj je obrovský, masivy dřeva a z nich nábytek, jako ve snu. Cam přistoupil ke mně, zastavil se mi dech a vnímala jsem jen to teplo „Nikdy tě nikomu nedám" šeptá mi do ucha, jen mlčím a užívám si to. Sahá mi na zip šatů „Came" zastavuji ho „Ššš..." rozepíná je a líbá mě, šaty mi kloužou po těle až na zem, Cam si svléká sako a zase mě líbá. Povoluje si kravatu a hází jí někam za sebe, nakonec i košili, zouvá si boty „Came já vážně-" vrtím hlavou a jsem jen ve spodním prádle „Já vím" hladí mě ukazováčkem po rtu. Bere mě jako princeznu, boty mi padají na zem a teď jsem doslova jen ve spodním prádle. Nese mě do koupelny a jde se mnou až do sprchy, která se hned zapíná. Voda nám stéká po těle, Cam mě přiráží ke zdi s vášnivě líbe. Miluju ho tak strašně moc „Nedotknu se tě, dokud neřekneš" líbá mě na krku a šeptá skrz rty. Probírám se jeho vlasy a užívám si ho, jak jen to jde.

Sedím na posteli a čekám, až se Cam osprchuje, jsem zabalená v ručníku a na hlavě mám turban taky z ručníku. Cameron vychází z koupelny, kolo pasu má ručník. Hltám ho pohledem a on se rozesmívá „Co?" ptám se „Nic" jde blíž ke mně „Jen, že ze mě nějak nemůžeš spustit oči" šeptá „Kdo by mohl" usmívám se. Vrhá se na mě, tak že na posteli ležím. Líbě mě na krku „Není ti v tom teplo?" šeptá zkrz polibky „Ne" šeptám „Já jen že by sis to mohla třeba sundat" zubí se „Came" okřikávám ho „Okey, dobře klid" zvedá ruce, jakože 'on nic' „Nemám v čem spát" podotýkám „Můžeš spát nahá" rýpe „Nebo bych ti půjčil něco svého, možná..." špulí pusu. Odstrkávám ho a jdu si pro jeho tričko a své kalhotky. Sundávám si turban z vlasů a oblékám se do 'nočního úboru' vracím se zpět do ložnice a Cameron už leží přikrytý v posteli. Už spí? Má zavřené oči, stojím ve dveřích a nemůžu z něj spustit oči. Plížím se do postele, dávám mu rychlou pusu na čelo ale než se stihnu odtáhnout, ležím pod ním, ječím a on mě lechtá „Néé Came prosím" ječím smíchy. Směju se až z toho brečím, Cam se jen chichotá, oddychávám si když mě přestal lechtat. Přikrývám se a pozoruji ho „Parchante" syčím na něj „Ale no tak, byla to sranda" zvedá obočí „Sranda, jak pro koho" křením se. Dává mi pusu na čelo, přehazuje přes můj bok ruku a přitahuje k sobě...

Probouzím se, ale Cam nikde není. Koukám do koupelny i do předsíně a nikde nikdo. Sedám si znovu na postel a v ten moment se otevírají dveře, Cam nese tác v ruce a na něm jídlo „Dobré ráno krásko" obdařuje mě milým úsměvem „Ahoj" sklání se a dává mi polibek. Tác pokládá na stůj a já si hned beru vafli mňam... Miluju vafle. Cam si sedá naproti mně a taky se zakusuje do vafle „Vidíš, že to šlo i bez-sexu" mluvím s plnou pusou „Sex by byl takové malé zpestření" mrká, pravým okem „Ne, sex není všechno" vrtím hlavou „Podle mě je ve vztahu velmi důležitý" znovu si ukusuje kus vafle „Vztahu? Jsme spolu sotva 5 dní a už jsi na mě stačil zapomenout" vyhrkávám skrz jídlo v ústech „To ale nebyla moje chyba" mračí se „Ne promiň" ustupuji „Jo a na" z pod, tácu vytahuje papír a podává mi ho „Co je to?" pokládám vafli na talíř „Čti" přikazuje a já začínám 'Druhé kolo náboru do SDML 15.8.2015 od 15.00 všichni zájemci o druhé kolo prosím volejte' flákám s tím „Nemá to cenu" vrtím hlavou „Cože?" mračí se Cam „Už jednou mě vyhodili proč ne znovu"

„Natálie máš druhou šanci, a jestli tam nepůjdeš tak tě tam sám dotáhnu" vyhrožuje. Zvoní mi mobil „Ano?" zvedám ho „Naty ahoj" poznávám hlas mámy „Mami ahoj" bože je úžasné jí zase slyšet „Tak jak se máš zlato?" vyptává se „Fajn zrovna jsme v New Yorku. Cameron tu měl premiéru filmu" směje se na mě a já dělám ksichty „Cameron, počkej to je ten úžasný chlapec?" ptá se milým hláskem „Ano je úžasný" mrkám na něj „Takže konečně?" je zvědavá „Mami, ano"

„Tak to je super, zlato moc si to tam užij. Dám ti tátu tak zatím pa"

„Pa mami" zdravím „Tak jak se má moje princezna?" bere si to táta „Tati" mračím se „Broučku tak jak to tam jde, máš tam nějakého amanta?" směje se „Dobře tati a jo mám"

„Hlavně nezapomínej, že se za 14 dní vracíte, konec měsíce je skoro pryč"

„Já vím" vzdychám a skláním hlavu „Tak já budu končit ano?"

„Dobře broučku, mám tě rád" šeptá táta „I já tebe tati"

„Tak zatím ahoj a pamatuj, nic nerozbij" poučuje mě tou divnou radou „Neboj tati pa" končím hovor. Mám slzy v očích, Cam si toho všímá a hned mě objímá „Všechno dobrý?" ptá se „Ne, nic není dobrý" pláču „Víš odlet, je až zítra, tak zajdem někam?" ptá se „Jo to by bylo fajn" utírám si slzy.
_____________________
Na přání mé nejlepší kamarádky Nikolky, která se nudí, nemá co číst a já jí mám moc ráda <3 :D Je tu další díl :) Snad se bude líbit ;)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat