Nejradši bych šel za ní a chytl jí za ruku, ale neudělám to.
____________________
______Natálie______
Mířím rovnou do svého pokoje a bouchám za sebou dveřmi. Nikdo mi nebude říkat, co mám dělat!! Ani on! Hledám let do Česka, už je toho na mě moc. Za dva dny?! Co tu budu dva dny dělat?! Objednávám si jí, ale nevím jestli to chci, nevím jestli chci odletět. Nechat tu Camerona, užírat se v tom že udělal chybu. Jestli tu chybu nedělám teď já. Ach Camerone... co mi to děláš? V hlavě mám guláš. Jediné na co teď můžu myslet je on, Cameron je tak úžasný ale to co mi udělal, mu nikdy neodpustím. A ta mrcha za to jednou zaplatí, o to se sama postarám. Mám o něj strach, co asi teď dělá?
Po asi hodině přemlouvání vstávám z postele a mířím za ním...
Jdu po schodech nahoru, zastavuji se na předposledním schodě. Vidím, jak od Camerona vychází nějaká blondýna, někdy jsem jí už viděla. Vím kdo to je ta holka, Dia. Je snad hezčí než před tím. Když jde kolem mě dolů, hází po mě takový milý úsměv. Oplácím jí ho a jdu ke dveřím, beru za kliku a pomalu otevírám dveře. Najednou se mi zatajil dech. Otevírám a vcházím, Cam je opřený o zeď hned za pohovkou a má na sobě jen černé džíny „Came?" šeptám „Natálie?" sundává ruce ze zdi „Viděla jsem odtud odcházet Diu" ukazuji na dveře „Oh.. Naty já s ní nic nemám, přísahám" jde blíž ke mně „Co se stalo Came?" nechápavě se na něj mračím „Ani jsem se jí nedotkl, vážně" kleká si přede mě „Came vstaň" přikazuji a klekám si k němu „Co se ti stalo?" ptá se „Cože? Mě? Nic" divím se „Něco se ti stalo, proto se mnou nechceš spát" mračí se ale tak jinak „Came nech to být" pomalu se zvedám „Ne je to vážný? Musí být, ty sny a tak to není jen kvůli nějaké blbosti. Řekni mi to Naty prosím" zvedá se ke mně „Came vážně to nechceš vědět, nech to být" skláním hlavu
„Chci, třeba ti můžu nějak pomoct, spolu to vyřešíme" chytá mě za ruce „Ne to už se nedá vyřešit, protože to už vyřešený je, jenom se k tomu prostě vracím. Nechci, ale vrací se to samo jak bumerang" zvyšuju hlas a máchám kolem sebe rukama „Prosím" šeptá „Ehm.. Bylo mi sedm, když se to všechno stalo. Byla jsem venku a hrála s kamarádkou na schovávanou. Ona pikala, schovala jsem se za strom kousek od ní a najednou se za mnou vynořil velký muž, byl opravdu moc vysoký. Natáhl mi pytel na hlavu a odnesl do auta. Nevěděla jsem co se děje ale pamatuji si, že neodjel hned. Odvezl mě do nějakého skladu za městem, když mi sundal ten černý pytel z hlavy, byla jsem přivázaná k židli a naproti mně Emma, ta kamarádka. Byla taky přivázaná, obě jsme radši byly ticho a jen tak na sebe zírali. Ten muž potom Emmu odvázal a vzal za ruku, šli do druhé místnosti. Najednou odtamtud byl slyšet křik, snažila jsem se dostat z těch provazů, ale nešlo to. Když přivedl Emmu celou ubrečenou, podíval se na mě a v jeho očích bylo tolik nenávisti. Vzal mě tak co před tím Emmu. Byla to malá místnost s postelí. Začala jsem se klepat, bylo mi jasné. Co se mnou bude dělat. Ruce mi přivázal k posteli, začala jsem brečet. Přišel ke mně a hladil mě nožem po obličeji, u toho pořád opakoval „Nic to není" pořád do kola, stáhl mi kalhoty a pak" slzy mi stékají po tvářích „Dost" Cam mě zastavuje „Zneužil mě" šeptám „Zneužil? On tě neznásilnil?" ptá se „Ne jen zneužil, potom co mě pustil a opět uvázal k židli, jsem se nějak dostala k telefonu ve své kapse v mikině, vyťukala číslo domů a zvedla to mamka „Mami pomoz mi prosím" brečela jsem „Naty kde jsi Naty?" mamka vyváděla „Už přichází" típla jsem to, vzal mi mobil a nechal si ho, pak přijeli rodiče a byl happy end ale s Emmou už jsem se nikdy neviděla, odstěhovali se. Víš prostě od té doby, když má přijít na sex tak couvnu, mám z toho pořád blbej pocit" při tom vyprávění jsem se rozplakala „Jasně chápu, promiň, mrzí mě to vážně" vrtí hlavou „V pořádku, teď to snad pochopíš" popotahuji od pláče „Taky-mě-pořezal" dívám se do země „Pořezal?" je zděšený. Kývu na souhlas „To je druhý důvod proč se bojím" vysvětluji „Naty i kdybys neměla ruce, moje city k tobě to nikdy, nikdy! Nezmění.
______________________
Je tu další díl :) Teď nějakou chvíli díl nebude, jelikož budu 3 dny na výletě takže to omluvte prosím :D Když tak mi pište otázky do Ask characters :) Díky :*
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...