"Proto chci, abys na sebe dávala pozor, hlavně co se Shawna týče. Nemůžu ti zakázat se s ním vídat, ale aspoň tě varuju"
______________________
Sedíme a kocháme se krajinou. Jsem opřená o Camerona a on mě hladí po vlasech „Miluji být tady s tebou Natálie" šeptá „Miluju to tady s tebou taky Came" odpovídám „Nemyslím si, že tohle místo by znamenalo tolik, víc než jiná. Každé místo, kde jsi se mnou, je velmi hezké místo, ale tady je to zvláštní. Chci tady jen sedět klidně i tisíc let. Budeš tu sedět se mnou, jestli nemáš něco v plánu?" směje se. Klidně bych tu s ním tak dlouho byla, je úžasný. Nevím jestli někdy dokážu odjet „Samozřejmě Camerone"„A budeš moje holka?" vyhrkává
„Cože?" divím se „Budeš moje přítelkyně, prosím?" mrká na mě těma svýma krásnýma hnědýma očima „Came já-" vrtím hlavou „Prosím aspoň to zkus" chytá mě za ruku. Jen mlčím, nemůžu uvěřit tomu, že se mě zeptal, zrovna mě. Miliony holek by ho chtěli a on chce zrovna mě.
„Dobře" vydechuji „Cože?" oči mu září „Ano Camerone, budu tvoje holka" usmívám se. Zvedá mě a točí se mnou, vypadá tak šťastný „Nemůžu tomu uvěřit, jsi úžasná" objímá mě a pevně tiskne na svou hruď. Užívám si to teplo, slyším tlukot jeho srdce „Mám hlad" šeptám po tom, co mi zakručelo v břiše „Dobře, tak jedem" šeptá a líbe mě do vlasů.
Jedeme zpět do města „Camerone, nevíš o nějakém místě, kde by se dalo dobře tančit?" ptám se, uvědomila jsem si, že zítra mám konkurz a nic nemám „Ano asi vím, ale nejdřív se najíme" vítr mu rozfoukává vlasy, je tak krásný. Zajeli jsme do KFC, objednala jsem si twister a Cameron kýbl „To toho tolik sníš?" divím se a cpu se twistrem „To by ses divila, co já sním" směje se a zakusuje se do kuřecího křidélka.
Jedeme dál, jsem nacpaná k prasknutí, Cameron taky všechno snědl, nevěřila bych, že se toho do něj tolik vejde „Sakra" rozčiluje se, když vidí, že se nedá nikde blízko zaparkovat. Nakonec parkuje na nějakém prázdném parkovišti „Jak daleko to je?" ptám se a vystupuji „Asi 5 ulic" vzdychá „Nevadí" dodává a bere mě za ruku. Procházíme se plnými ulicemi a já koukám po obchodech „Páni zastavuji se u výlohy černých šatů, celých ze třpytek „Líbí se ti?" ptá se Cam „Hezčí jsem snad neviděla" odpovídám „Chtěla bys je?" objímá mě ze zadu „Jsou moc drahé" vrtím hlavou „Vždyť jsi rozmazlený fracek, co vždy dostane co chce, tak proč najednou ta změna?" vtipkuje „Pojď" bere mě za ruku a vede do obchodu „Camerone" kárám ho ale v tu domu k nám přichází slečna „Přejete si?" usmívá se „Kolik stojí ty šaty ve výloze?" Cam se jí ptá „Pane, tyhle stojí 5000 $" odpovídá černovlasá slečna v bílém kostýmku „Camerone to ne" prosím ho „Mohli by, jsme je vyzkoušet?" ptá se dál „Ale jistě, velikost?" slečna se zastavuje na cestě do skladu „36" Cam kýve, slečna přikyvuje a odchází „Jak víš mojí velikost?" vyštěkla jsem „Odhad" spiklenecky se usmívá.
„Jsou úžasné" Cameron ze mě nemůže spustit oči „Já nevím" obdivuji se v zrcadle „Bereme je" Cam se usmívá na prodavačku „Dobře" přikyvuje a odchází k pokladně.
„Camerone musím ti to vrátit" vycházíme z obchodu a v ruce mám tašku „Nech to být" bere mě za bradu a dává letmí polibek „Byly drahé, to nemůžu" vrtím hlavou a on mě ignoruje.
„Camerone?" blíží se k nám blond dívka v černých kalhotech a bílém tílku „Ahoj" objímá Camerona, ta ku*va. Mračím se „Dio" směje se Cam „Co tu děláš?" ptá se vesele „Přijela jsem na jednu přehlídku" vysvětlije Diana, asi... „Oh- Ahoj já jsem Diana, bývalá Cameronova kamarádka" podává mi ruku „Jo promiň, Naty-Dia, Dio-Natálie moje přítelkyně" seznamuje nás a já jí podávám ruku „Ahoj" usmívám se „To je úžasný konečně máš holku" celá září „Jo" Cam se začervenal „No víš, už budu muset jít, ráda jsem tě poznala" objímá mě, bože fuj! „Ahoj" odpovídám „Pa" Cam se na ní vřele usmál. Co to mělo být, ten úsměv? Určitě to nebyla jen kamarádka, mračím se „Co?" Cam se vyptává „Nic" vrtím hlavou.
„Tak tady to je" docházíme do velkého sálu se zrcadly a kabinkou na hudbu „Páni! Tady to půjde samo" směju se. Cam kráčí do místnůstky na hudbu „Co tam chceš?" ptá se přes sklo „1.Diplo Revolution" houkám na něj „Dobře" usmívá se a pouští hudbu. Snažím se houpat do rytmu a hned mě něco napadá.
Odcházíme se smíchem, už je asi 6 a mám hlad" beru Camerona za ruku „Dia je jen kamarádka" usmívá se na mě provinile „Mě to vysvětlovat nemusíš" vrtím hlavou „Naty-" zastavuje „Came ne-to je v pohodě" kývu „Dobře" šeptá.
Jedeme domů a já v autě usínám.
______Cameron______
Asi usnula, řadím trojku a přidávám na rychlosti. Nemůžu uvěřit tomu, že mi řekla ano. Asi se mi to jen zdá, ale právě teď jsem ten nejšťastnější kluk na světě.
Zastavuji před budovou, ve které bydlíme. Nechci jí budit, je tak krásná. Beru jí do náruče a nesu nahoru, k sobě „Kámo kde-" zahlédl mě Nash „Ššš..." mračím se a pokračuji nahoru do pokoje „Promiň" směje se „Ahoj" zdraví mě Martina, bere Nashe za ruku a jdou pryč. Docházím do svého pokoje a pokládám Natálii na postel. Zamlaskala, chce se mi smát. Přehazuji přes ni deku a lehám se vedle ní.
______________________
Ahoj :D Takže další díl konečně tady!! je sice trochu kratší ale snad neva :) Omlouvám se, že to tak trvalo :) Měla jsem hodně učení :/ Takže.. budu ráda když se k příběhu nějak vyjádříte :) Děkuju :*
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanficNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...