Nacházím i peněženku, tak si jí strkám do kapsy „Můžeme" kývu na Camerona „Oh.. počkej to tričko" běžím pro něj, celé mokré ho házím po usmívajícím se Cameronovi.
______________________ Nastupujeme do auta a vyrážíme, cestou mi strašně kručí v břiše „To sis krkla, máš hlad nebo sis prdla?" směje se Cam „Moc vtipný, asi umřu hlady" držím se za břicho „Klid už tam budem" zařazuje pětku a jede rychleji. Jsme na místě, Cameron mě vede do kavárny jménem SweetDream, už jen ten název mě uchvátil. Sedáme si k prosklené stěně, přes kterou je vidět ven. Venku je celkem ruch, ale není divu, když je pátek, přichází k nám usmívající se blond dívka v černé uniformě „Dobrý den, už víte, co si dáte nebo mám přinést lístek?" ptá se s úsměvem „Já si dám Latte" odpovídá Cam „Ehm... a já Espresso prosím" kývu „Dobře a něco k tomu?" zapisuje si „Dvakrát čokoládový sen prosím" přeje si Cam „Dobře" slečna odchází. Pokládám si ruce na stůl, Cam mě za ně chytá a usmívá se. Slečna nám nese kafe a malý čokoládový dortík „Dobrou chuť přeji" odchází, vypadá to opravdu skvěle „Teď dovol, abych ti předvedl jak se tento dortík jí" Cam bere lžičku, kterou mám na talířku s dortíkem „Tak snad vím jak se jí dort ne?" křením se „Ne to teda nevíš" argumentuje „Zavři oči" přikazuje. Zavírám je „Představ si něco hezkého" šeptá „Nevím co" zvedám ramena „Ehm... třeba nás" klesá hlasem „Jsme v pokoji, v hotelovém pokoji, všude jsou lístky růží" představuji si to, tmavý pokoj s velkou postelí a bílím povlečením, výhled na obří město „Beru tě do náručí a nesu na postel" mám pocit jako by se mi v břišně rozlétlo tisíce motýlů „A najednou se tam objeví malá opice a začne po nás házet banány" směje se „Hele" nemůžu zastavit smích ale pořád mám zavřené oči „Otevři" otevírám oči „Ale, pusu" vrtí hlavou „Jo aha" rychle zavírám oči a otevírám pusu. Cítím lžičku v ústech a pomalu se drolící čoko dortík Mňam.. Cam mi vyndává lžičku z pusy a cítím ještě jeho rty, jak mi vlepily rychlou pusu. Otevírám oči a usmívám se, jak mi ten dortík roztančil chuťové pohárky „Dobrý?" culí se Cam „Moc" šeptám.Jedeme pryč z města „Kam mě to zas vezeš?" ptám se Camerona „Uvidíš" culí se.
Zastavuje, kolem nás není nic, jen poušť. Zastavili jsme uprostřed ničeho. Slunce pálí, mám pocit jako by bylo 40oC. Jdu za Cameronem, už mě to nebaví „Pojď sem" podává mi ruku
„Cože?" cukám „No tak...Vezmi mě za ruku Naty"
„Kam jdeme?" chytám ho a jdeme dál „Na jedno tajné místo teda jestli chceš"
„Kde to je?" zajímám se "Dokážeš se mě přestat ptát? Já nevím, jsme v poušti" směje se „Jsi divný Came" mračím se „Jo, ale my musíme někam jít, takže jde se kotě" hází hlavou kupředu!
Mám pocit jakoby, jsme šli hodiny, už ani není vidět silnice. Nikde nic. Cameron nic neříká a mě to štve. Zase myslím na to, co asi dělají rodiče, měla bych se jim ozvat. Bože brzy mě čeká ten konkurz, měla bych trénovat, nic nemám. Zkusím něco teď. Otáčím se a dělám piruetu. Ne to ne. Už mě to leze na nervy, pořád jdeme a nikde není konce. Cameronovi to celkem sluší, nejraději bych ho chytla za ruku a dala mu pusu, ale nedělám to „Jak daleko půjdeme? Jsem unavená" stěžuji si „Co nejdál Naty" usmívá se „Ne! Came! Já zůstanu tady, bolí mě nohy" Ukazuji na svá bolavá chodidla „Ne Natalie pojď se mnou, prosím můžu tě nést, pojď prosím se mnou" chytá mě za ruku „Proč jsme tady Camerone?" klesám hlasem „Jen jsem cítil, že bychom potřebovali být sami a užít si jeden druhého na chvíli" vysvětluje „Dobře Came.. Ale budeš mě muset nést zbytek cesty"
„Nikdy bych neřekl ne svojí krásné princezně" kleká si a já mu naskakuji na záda. Začíná se smát, dávám mu polibek do vlasů a užívám si to. Zanedlouho mě Cam shazuje ze zad „Jsme tu" dívá se do dálky. Stojíme na hoře z písku, je odtud vidět všechno, město v dálce, dokonce i Cameronovo auto. Páni...
„Camerone co máš proti Shawnovi?" ptám se.
Vzdychá „To je jedno" sedá si do tureckého sedu „Řekni mi to prosím" sedám si k němu „To je dlouhý příběh" kření se kvůli slunci „Prosím, času máme dost" usmívám se.
Mračí se na mě „Co za to?"
„Hele" směju se „Co bys chtěl?" klesám hlasem „To si schovám" usmívá se „Dobře" chytám se za kolena „Tak povídej" kývu.
„Znal jsem holku, jmenovala se Kira. Znal jsem jí od malička a vždycky jsem jí chtěl, nikdy nepovolila. Když nám bylo 16, vyhrál jsem, chodili jsme spolu. Byla to obyčejná holka, ale pro mě neobyčejná, jako kdyby byla jediná na světě" zadíval se do blba, jen ho sleduji a pozorně poslouchám „V tu dobu jsem začal natáčet na Vine a na jednom srazu Vinerů jsem poznal Shawna. Byla tam se mnou i Kira, seznámil jsem je a to byla největší chyba. Do teď si to vyčítám" usmívá se na mě „No a co potom?" ptám se. Vzdychá „Potom se mi měnila před očima, začala se malovat, ale nikdy na tyhle věci nebyla, začala cvičit, držet diety. Řekl jsem si okey tak je jí 18 chce změnit svůj životní styl, chápu, pořád jsem jí to žral. Začala se víc a víc scházet se Shawnem. Bylo mi to už trochu divný, začínala lhát a skoro nebyla doma. Tak jsem jednou řekl, že jedu pryč a vrátím se až za 2 dny. Chytla se, večer jsem se vrátil a nachytal jí se Shawnem. Tu noc mi dala kopačky" začal se smát „Ona tobě?" divím se „Jo to je na tom to nejzábavnější. Za 3 měsíce se zastavila u nás doma, řekla mi, že je těhotná a neví, co má dělat. Poradil jsem jí, aby to řekla Shawnovi" klesl hlasem, jakoby se cítil provinile „A to byla druhá chyba. Zmlátil jí tak, že potratila. Pak už jsem jí nikdy neviděl" dívá se do dálky „Camerone- Já – Promiň" objímám ho „Mrzí mě to" šeptám „Proto chci, abys na sebe dávala pozor, hlavně co se Shawna týče. Nemůžu ti zakázat se s ním vídat, ale aspoň tě varuju"
______________________
Ahoj :D tak už je tu 1,3K jste úžasný!! <3 Moc si toho vážím, všech komentářů atd.. Fakt boží :D Jinak tenhle týden zřejmě další díl nevyjde, mám hodně učení protože mě v pátek čekají přijímačky ale to asi pár z vás taky :D Jsem strašně nervózní :/ :D Doufám že se vám moje psaní líbí :) napište mi názor na příběh :) Ještě jednou děkuju všem že můj příběh čtete :) ;)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanficNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...