„Nic se nestane" říkám rázně a jistě „Dobře" dává mi pusu na čelo a společně kráčíme dovnitř..
_____________________
Je to velký sál plný lidí a červeného světla, držím Cama za ruku aby se mi mezi těmi všemi lidmi neztratil. Jako právě teď Nash, lidi se na mě tlačí ze všech stran. Okey asi to nebyl tak dobrý nápad ale třeba bude zábava. Docházíme k baru a všímám si, že už je tam Nash s Martinou a něco si povídají._____Nash_____
„Nashy? Co tady děláš?" Marťa se ptá překvapeně „Musíme si objasnit nějaké věci Marti. Předtím, než to vzdáš mě prostě zkus poslouchat ano?" nařizuji „Do té doby dokud mi neřekneš, abych šel tak nepůjdu. Protože věřím, že v nás, něco je. Není to moc, ale pro mě to znamená celý svět, a jsem si jistý, že to znamená tolik i pro tebe. Vždy jsem chtěl být s tebou. Nikdy za nás bojovat nepřestanu. Miluju tě" dostávám to ze sebe tak rychle, že jsem sám překvapen „Nashy já-taky tě miluju" objevují se jí slzy v očích a padá mi kolem krku
_____Natálie_____
Nash přichází ke Cameronovi „Vyšlo to jsme spolu, bože já jí tak miluju" plácají si „Pojď jdeme na panáka" Nash Camerona zve a odchází, ke mně v tu ránu přiskakuje Marťa „Ahoj" vyhrkává „Ahoj"
„Je to tu boží že?" ptá se „To ano a moc" kývu „Hele Marti teď vážně. Miluješ ho?" ptám se jí „Naty řeknu ti to takhle v životě jsem spala s hodně klukama ale nikdy jsem se při tom necítila tak úžasně jako s Nashem, nikdy jsem kluka nemilovala tak jako jeho" směje se „To je úžasný" kývu „Dvě vodky s džusem" Marťa mává na barmana a ten se na ní usmívá.
Konečně tak po hodinovém rozhovoru s Marťou pro mě přichází Cam a jdeme tančit. Strašně si to užívám, hudba je boží, miluju dupstep a Cam očividně taky. Chytá mě ze zadu kolem pasu a jak se o sebe třeme, začínám cítit, že temný rytíř povstal. Při té myšlence se mi chce smát „Came? Problém" směju se „Kéžby to šlo zastavit" šeptá „Omluv mě na chvíli" odchází a já dál tančím. Objevuje se přede mnou Marťa „Kde je Terka?" vzpomněla jsem si na ni „Někde s Aaronem, před chvílí jsem je potkala" odpovídá a tančíme spolu.
Cítím, jak mě chytají za boky něčí ruce. Cam se vrátil, chytám ty ruce ale počkat?! To nejsou Cameronovi ruce, ten ‚někdo' mě začíná líbat na krku. Rychle se otáčím, tak toho jsem tady nepotřebovala „Ahoj Natálko" směje se „Shawne" tají se mi dech. Pak už jen vidím napřahujícího se Camerona a Shawnův obličej od krve „Nééé stačí, prosím" bolí mě hlava.
„Ještě jednou na ní sáhneš a já ti zlomím vaz!" slyším rozzuřeného Camerona „Came dost!" okřikávám ho „Jdeme!" beru ho za ruku a vedu k baru. Tam si všímám, že má klouby na pravé ruce od krve „Camerone lásko" objímám ho a dávám mu krátký polibek na rty „Prosím máte led?" ptám se barmana.
Konečně jsme ‚doma' v hotelu, Cameron je totálně opilí a já strhaná, posadil se na postel a já se ho snažím svléknout. Sem tam něco mluví, a už i zaprotestoval. Když se mi ho konečně podařilo svléknout jen do boxerek. Jdu si dát sprchu. Voda mi stéká po těle a já jsem konečně pořádně uvolněná, přemýšlím o všem možném, hlavně o dnešku. Cameron má ty klouby pěkně rozmlácené, to musela být rána. Je pěkné, že se mě zastal, když na mě ten parchant sahal a kdyby jenom sahal. V tu chvíli se mi vrátí moje ne zrovna příjemné vzpomínky. Už ne Naty je to dávno pust to z hlavy. Uklidňuji se.
Vzpomněla jsem si na Shawna, ani jsem mu nepomohla, ale stalo se to tak rychle. Oblékám si na sebe konečně pyžamo a jdu si lehnout vedle Camerona, neměl mu dávat pěstí, bůh ví co mu Shawn udělá. Nechci, aby se Cameronovi něco stalo, už ne. Tak moc přemýšlím, až na konec usínám..
„Came nech toho" šeptám, když mě Cam líbe na krku ale on nepřestává, víc přitvrzuje a rozepíná mi kalhoty „Camerone!" okřikávám ho ale on ani necukl, je jako přikovaný „Ne prosím" oči mi zaplavují slzy „Už nechci Came" šeptám. Když otevírám oči není to Cameron, je to ta hnusná zjizvená tvář..
Budím se s křikem, celá spocená a rozklepaná. Dýchám jako bych uběhla maraton a Cameron? Ten spí dál. Byl to jen sen, vzdychla jsem. Tak se mi ulevilo „Dobrý?" slyším tlumený zvuk vedle sebe „Už jo" kývu a tulím se ke Cameronovi „Promiň, zpomalená reakce" omlouvá se „To je v pohodě" směju se a líbám ho na rty. Než se naděju, Cam se převaluje a já ležím pod ním „Came?" zvedám obočí „Neboj, neublížím ti" hladí mě po tváři „Já vím" zvedám se na lokty, dotýkáme se nosy „Dobrou" vlepila jsem mu rychlou pusu na rty „Dobrou" hází sebou na postel, až se pod jeho vahou zhoupla. Přitahuje si mě k sobě a společně usínáme...
_____Cameron_____
Budím se asi v 8 ráno, Natálie ještě spí, má položenou hlavou na mé hrudi a ruce přehozené přes můj pas. Vůbec nic se mi nechce. Z ničeho nic se otevírají dveře „Čus kámo. Je Natálie tady?" vykoukává Nash „Oh můj bože Nashy!!" okřikávám ho šeptem „Jo promiň. Víš, že byste měli dát visačku na dveře. Je to tvoje vina Came" šeptá „Nashy přísahám, zabiju tě, pokud odtud hned nevypadneš!" ukazuji ven „Tvoje chyba " zvedá ramena „Jsi mrtvý" mračím se „No jsem si jistý, že jsem stále naživu"
„Já tě uškrtím lanem Nashy!"
„Jo, jo. Jdu jen pozdravit.. Natálii!" zvedl hlas „Jdi pryč!!" vyhazuji ho „Bavte se!" směje se a odchází.
V tom se Natálie budí, vzdychla a otevřela oči „Jak ti je?" mrká na mě „Celkem fajn tobě" usmívám se a dávám jí pusu na čelo „Fajn" převaluje se a zase usíná. Je tak sladká. Miluju ji, moc...
_____________________
Další díl tuu :D A tenhle chci věnovat svojí další nejlepší kamarádce Zuzance <3 :D Která na mě pořád tlačí ať píšu :D Takže doufám že se vám to líbí a chci poděkovat za každý komentář a votes jste skvělí <3 :* :)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...