Zalezli jsme pod peřinu, Cameron si mě přitáhl k sobě a ruku přehodil přesmůj bok. Společně jsme takhle usnuli.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ráno jsme vstali a nasnídali se, Cameron musel už odjet. Jdu se s ním rozloučit, nakládá kufry do auta. Jde ke mně „Za dva dny ano?" chytá moje dlaně, kývu hlavou. Snaží se mě políbit, ale uhýbám a dávám mu rychlou pusu na tvář. Už chci odejít, ale přitáhl si mě k sobě a vlepil mi polibek na čelo, dlouhý polibek „Tak ahoj Naty" loučí se Nash a Aaron, nastupují do modré Audi s řidičem.Mávám, když auto odjíždí „Jsou skvělí" dodává Terka „Víc" šeptá Marťa „Jsou boží a sexy" culí se. Jdeme nahoru. Konečně mám i chvíli pro sebe! „Naty?" oslovuje mě Terka „No?" odpovídám a sedám si na pohovku „Jak to šlo? Vůbec jsme vás neviděli" stojí za barem a připravuje pití „V pohodě" kývu „Jaký je?" zajímá se „Já-ani nevím" mračím se „Hodný, milí ale trochu moc hrrr... je nesobecký ale někdy otravný a vlezlý a taky pohodový, všechno bere jako samozřejmost a tak..." jsem nad ním hodně zamyšlená, koukám do blba „Překvapivě skromný" kývu. Ona jen stojí a usmívá se a sleduje mě „Myslíš, že ho miluješ?" šeptá „Ježíši, ne. Znám ho sotva týden, nemyslím, že by to byla láska" vrtím hlavou „Friendzone" vychází z pokoje Martina a směje se a zase se moc baví na můj účet „A co vy?" ptám se jich a podepírám si bradu „Super Aaron, je úžasnej, hodnej a chápavej. Asi ho miluju" usmívá se Terka. Ona je taková romantička, rychle se zamiluje „Nash je jednička ve všem" culí se Martina.
„Přijde mi to přehnaný, tohle všechno. Představovala jsem si to, jako že sem přiletíme, třeba je potkáme, projdem si to tu a poletíme domů a né že to všechno začne v letadle a hned tohle a on mi dá pusu atd... Dobře možná bydlíme pod nima ale myslela jsem že se třeba pozdravíme a dál už nic. Tohle je prostě přehnaný" máchám rukama.
„Hele dobře jestli si chceš odjet, jeď ale my si tu s Terkou plníme sen, v září nastupujeme na školu a já tu chci začít novej život, už se do těch zasranejch Čech nevrátím, a už nic neříkej" vysvětluje Martina!„Prosím tě ty nedokážeš mít ani pořádnej vztah" mračím se „Kdo tady mluvil o vztahu, jo Nash je super, je víc než super ale já s ním ještě nechodím a ani nezačnu, tečka" odchází. Martina je strašně sobecká, nikdy mi to moc nevadilo ale teď... já nevím.
„Myslíš, že jsem jiná? Tery vrací se mi to. Zase..." šeptám „Naty? Co se vrací? Máš zase ty sny" jde ke mně „Jo ale jsou tak živí. Jako bych tam zase byla" hrnou se mi slzy do očí „Pane bože, to bude dobrý, nesmíš na to myslet ano?" objímá mě.
„Nemyslím, prostě to přijde samo" vrtím hlavou „Nesmíš to pustit, řekni si třeba že to je dávno a že už se to nikdy nestane" kýve „Dobře" utírám si slzy „Já musím jít, manikúra na mě čeká, pa večer" dává mi pusu na čelo a mizí ve dveřích.
Někdo klepe, jdu otevřít. Asi si něco zapomněla, otevírám dveře „Co-?" zaráží mě pohled na mladého kluka v tílku a kraťasech, už jsem ho viděla. Poslouchám ho. Shawn...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se, dneska je to trošku kratší, neměla jsem čas. Dejte mi vědět jak se vám to zatím líbí :) Další díl brzy ;)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...