Část bez názvu 52

1.1K 57 9
                                    

Konečně.. Zavírám oči a usínám.
____________________________
Ráno mě budí Cam „Lásko" hladí mě po tváři „Vstáváme" šeptá „Mmm... Kolik je?" ptám se „Osm, vstávej" zvedá se z postele „Teprv? Ještě pět minut mami" otáčím se na něj a všímám si že už je oblečený, má na sobě šedé tepláky a černou mikinu s velkým výstřihem. Vypadá vtipně ale strašně sexy. Směje se „No tak, ospalče" bere mi peřinu „Ne" vztekám se, ale nakonec vstávám. Obléknu si černé kalhotky a podprsenku, teplákové kraťasy a modrou mikinu. Vcházím do kuchyně a zarazím se nad tím nepořádkem „Co jsi dělal?" mračím se, všude je rozsypaná mouka a poházené skořápky od vajec „Dělám lívance" zubí se a drbe se na zátylku „Aha" kývnu a jdu uklízet. Po úklidu celé kuchyně, mu beru i pánvičku a dělám lívance sama „Hej ale jde mi to" protestuje „Jo jasně" zvedám jedno obočí, objímá mě zezadu „No tak lásko" prosí, otáčím se a omylem ho bacím pánví po hlavě, sykne bolestí a hlavu si kryje „Promiň" kulím oči ale než se stihnu rozkoukat, mouka mi letí do obličeje „Hej!" prskám „Nebylo to naschvál" mračím se „Jo jasně" zvedá ramena. Mračím se a pokračuji ve vaření, Cam míří k pohovce „Úklid" dodávám, zarazí se a s vrčením bere košťátko a lopatku a mouku zametá „Tak je hodný" směju se.

 Mračím se a pokračuji ve vaření, Cam míří k pohovce „Úklid" dodávám, zarazí se a s vrčením bere košťátko a lopatku a mouku zametá „Tak je hodný" směju se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po skvělé snídani jsme si vyrazili na pláž. Je krásný den. Slunce svítí, obloha je modrá, je opravdu krásně. Může být tak 35°C. Cam bere věci z auta a já vybírám místo k ležení. Nakonec vybírám místo vedle malé skalky. Roztahujeme deku a leháme si na ni. Lehám si na bok a cítím něčí ruku na mém pozadí a rty na krku „Came tady ne. Někdo nás uvidí" otáčím se čelem k němu „Ať vidí jak krásnou holku mám" šeptá „Ale já nechci aby mě viděli" směju se, vzdychá zvedá se a odchází „Relaxuješ jo?" mrká na mě „Kam jdeš?" ptám se a mžourám oči z toho slunka „Pojď a uvidíš" hází hlavou. Zvedám se a chytám ho za ruku.

 Zvedám se a chytám ho za ruku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jdeme do vody. Ječím když mi voda sahá až ke kolenům, Cam se směje protože je vyšší a vodu má pod koleny. Nakonec mě bere na záda a jde dál do hloubky „Bože, že já s tebou šla" vztekám se. Cam mě pouští a já padám rovnou do té ledové vody. Cam se mi zase směje. Už je také mokrý, objímám ho a nohy si dávám kolem jeho pasu, protože tu už nestačím „Miluju tě" šeptá, jen se usměju a vlepím mu pusu. Na to mi tvrdě zmáčkne zadek až vyjeknu. Směje se a políbí mě „Víš co by bylo hustý?" šibalsky se směje „Ne" vrtím hlavou. Sahá mi do spodní části plavek „Camerone, ne" mračím se „No tak odvaž se" prosí „Tady v moři?" ptám se „Jo" kýve „Fajn" pouštím ho a s velkým úsilím si stahuju kalhotky od plavek a zvedám je nad hlavu „Vau" kulí oči „Odvázala jsem se" zvedám ramena a vrhám se na něj. Posouvá si kraťasy níž a je tu v celé jeho kráse. Pomalu do mě vniká, vzdychnu. Omotávám nohy kolem něj a on přiráží. Vydechujeme až oba vrcholíme „Nechápu na co jsem to zrovna přistoupila" šeptám „Ojel jsem tě v moři" usmívá se. Bouchnu ho do ramene „Nech toho" znovu si oblékám plavky a jdu z vody ven, rovnou na deku. Jsem tak unavená.

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat