Vyšší hnědovlasá dívka, která skoro brečí, jde za Camem a pár holek za ní „Sorry děvčata dnes jsem tu jen pro ni" ukazuje na mě „Jen běž" usmívám se „Dobře" dává mi pusu na čelo „Moc vám to sluší!"
_____________________
"Holky doufám, že jdete zítra na Magcon?" flirtuje Matt „Já bohužel už nesehnala lístek" ta blondýnka smutní, myslím že se jmenuje Carrie „Nevadí, tady a doufám že tě uvidím" Matt vytahuje lístek a políbí jí ruku, Carrie začala šílet „Nosí je u sebe, nabaluje na to holky" Cam mi přehazuje ruku přes krk a proplétáme prsty, stojíme a pozorujeme Mattovi nabalovací schopnosti „Já myslela že Vinner nebalí své fanynky" mračím se, fakt mu to nejde „A co jsi byla ty?" ptá se Cam „Ale já to aspoň nedávala najevo" zvedám obočí „Ne? A to jak si utekla s brekem, že dva roky toužíš po tom mě vidět. To nic nebylo?" culí se „Fajn, jednou mi to ujelo" vyplazuji na něj jazyk.Už sedíme a objednáváme si jídlo, já mám jen sendvič s tuňákem, Cameron to stejné, Jack a Jack si dali cheeseburger, Nash hamburger, Tailor salát a Matt a Aaron steak. Je divné být tu jediná holka mezi tolika kluky. Matt vstává „Hele mám pro vás malý překvápko" směje se a odchází, všichni na sebe nechápavě zíráme „Tádáá" přichází a za ním... to ne... Shawn? Všichni na něj zírají „Kámo!" blond Jack vyskakuje a objímá ho, všichni až na mě a Camerona se přidali.
Cam vstává „Ahoj" podává mu jen ruku „Ahoj" Shawn odvětil, když je řada na mě jen nechápavě civí „Ahoj" usmívám se „Ahoj" koktá „Hele chci, aby to mezi námi bylo aspoň tady v pohodě, Magcon je o srandě. Zakopeme válečnou sekeru?" nabízí Cam „Jo" usmívá se Shawn, líbí se mi je takhle vidět.
„Co ty tady?" sedá si naproti mně Shawn „Jak víš, tak jsem to v LA moc nezvládala, NY je lepší" vtipkuji „Myslel jsem, že si odletěla" vrtí hlavou „Odletěla, sem" zvedám koutek úst „Vidím" kýve.
Všichni se smějeme a bavíme „Hej Naty ty jsi Češka že?" ptá se Jack „Jo" kývu „Řekni nám něco česky" prosí „A co třeba?" ptám se „Třeba: Jak se máš?" navrhuji „Co to znamená?" vyzvídá „What's up?" usmívám se „Aha a jak se třeba řekne, že Matt je pěknej blbeček?" směje se „Chceš znát sprostý slova?" mrkám na něj, kýve na souhlas „Tak si je najdi v překladači" směju se. Cam mě točí na snap „Hej" zakrývám si obličej "Jsi tak krásná" usmívá se.
„Jsem ráda, že jsi Shawnovi nabídl mír" říkám Camovi, když se převlékám „To asi i já, ale když si něco dovolí, neplatí to" přitahuje si mě k sobě, hihňám se „Miluju tě" šeptá, culím se a on mě hází na postel. Obkročmo si na mě sedá a já už jsem bez trička, stahuje ho i ze sebe a pak kalhoty mě i sobě „Tohle mi chybělo" šeptá „To i mě" mrkám na něj pravým okem, kousl mě do brady a přisál se mi na rty, líbeme se, tak vášnivě a já kopíruji každý jeho pohyb. Pomalu mi stahuje kalhotky a v mžiku je ve mně, začíná se hýbat a já se s každým vzdychem blížím k vrcholu „Camerone" vzdychám s posledním přírazem. Razí si cestičku z polibků po mém zpoceném těle „Jsi úžasná"
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...