To ne! Vidím jak se rozebíhá a s křikem utíkám pryč, ale netrvá to dlouho a já se válím na zemi. Zatracená větev!
_____________________
Cam si nade mě kleká a ruce mi chytá nad hlavou „Stačí" vyhrkávám „Vzdáváš se?" kouše mě do ušního lalůčku „Tak to ne" kroutím se pod ním, má snad tunu „Tak jo" vydechuji „Co prosím?" dělá si ze mě srandu? „Jo vzdávám se" syčím na něj. Pouští mě a sedá si, sedám si vedle a pokládám si hlavu na jeho rameno „Večer bude táborák, na oslavu narozenin mojí sestry" šeptá „A?" vrtím hlavou „Půjdeš se mnou?" ptá se „Že se vůbec ptáš" usmívám se, Cam se mi dívá do očí a dotýkáme se nosy „Co?" ptám se „Tvůj otec musel být velký zloděj" směje se „Proč?" divím se „Protože ukradl ty nejkrásnější hvězdy a vložil ti je do očí" dává mi pusu na čelo. Pane bože! Chce se mi brečet. Nemůžu uvěřit tomu, že já mám takové štěstí, zrovna já. Jedna z milionů, to nemůže být pravda. Nakonec se neudržím a rozpláču se, Cam mě objímá „Řekl jsem něco špatně?" šeptá „Právě že je všechno dokonalý" další slzy se mi hrnou do očí.Když jsme doma, jdu k sobě do pokoje. Cam se objevuje ve dveřích, otáčím se čelem k němu. Rychle jde ke mě a vyhazuje nahoru, takže mám nohy kolem jeho pasu a ruce kolem krku. Zasmála jsem se tomu a začala ho líbat. Jde se mnou až k posteli, pouští mě dolů a já nadskakuji jak je ta postel měkká ale Cam už je nade mnou a přitlačuje mě k posteli „Naty?" slyším Sierru „Jej, promiňte" Sierra se omlouvá a Cam rychle slézá „Jen jsem chtěla říct, že je večer táborák" schovala se za dveře „Jo já vím" ozývám se.
Je asi kolem 8 večer, slunce zapadá a venku je to nádherné. Slyším klepání na dveře a vchází Cam „Ahoj" usmívá se a dává mi pusu „Ahoj" objímám ho „Tohle ti posílá Sierra" podává mi kus pletené látky „Čepice?" divím se „Mě se neptej, říkala, že se ti bude hodit" směje se. Nasazuji si ji „Počkej" Cam se směje a upravuje mi ji, křením se. Má ruce na mých tvářích, jen tak na sebe zíráme a za nedlouho mi Cam dává polibek. Nakonec ruku v ruce odcházíme ven, oheň už hoří a už je tu i pár lidí „Naty!" běží ke mně Sierra „Pojď představím ti pár svých kamarádů" bere mě za ruku a táhne sebou, Cam nás následuje.
„Tori, Natálie. Naty, Tori" stojí přede mnou dívka vyšší než já, má rudé vlasy a vypadá velmi mile „Ahoj" podává mi ruku „Ahoj" usmívám se na ní. Přichází k nám černovlasý, hubený kluk. Může mu být tak 25 „Naty a tohle je Jake" Sierra na něj ukazuje „Ahoj Jakeu, jsem Natálie" usmívám se na něj „Ahoj, tohle je moje sestra Julia" ukazuje na dívku vedle něj, je celkem atraktivní, má dlouhé blond vlasy a velké hnědé oči „Ahoj" zdravím jí.
Cam mě vzadu chytá za ruku „Zdravím" pokynul hlavou „Ahoj Came" Julia se rozzářila „Ahoj Juli" kýve Cam „Natálie je Cameronova přítelkyně" Sierra poskakuje, vypadá nadšená „Vážně?" Julia vypadá zaraženě „Ano" Cam se usmívá „A teď jestli nás omluvíte" táhne mě pryč. Sedáme si k teď už celkem vysokému plameni a Cam mě objímá „Co to bylo s tou Julií?" vyzvídám „To je jedno" vrtí hlavou „Came" klesám hlasem „Chtěla mě" zvedá ramena „Teda ještě chce a to dost. Dalo by se říct, že je mnou posedlá" směje se „A která není?" ptám se, jen se zasmál a dává mi pusu na čelo.
„Camerone a co když jednoho dne třeba... budu muset odejít? Co potom?" klesám hlasem „Nic zvláštního... sednu si tu a počkám na tebe. Protože jestli máš někoho ráda, ten se nikdy neztratí... jen si někde sedne a počká na tebe" šeptá.
______________________
Máme tu další část!! Doufám že se vám líbila <3
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...