Nakonec si beru červené dlouhé šaty a černé psaníčko. Jsem připravena.
______________________
Přesně v osm, před hotelem zastavuje taxi a já nastupuji „Dobrý večer slečno Wagnerová" zdraví mě řidič „Dobrý večer" odpovídám a přikyvuji „Dnes vám to náramně sluší" usmívá se a kouká na mě ve zpětném zrcátku „Děkuji" usmívám se.Taxi zastavil před ohromnou budovou. Všude jsou lidé, kamery, fotografové a světla. Vystupuji z auta a ta zář mě oslňuje, vidím jen tu nejdůležitější osobu v mém životě „Ahoj lásko" usmívá se a bere mě kolem pasu „Camerone" šeptám, nemám slov. Přijde mi, že se strašně změnil. „Chyběla jsi mi" usmívá se do fotoaparátů kolem nás „To i ty mě" pořád zírám na něj, je tak úžasný. Vcházíme dovnitř a Cam mi hned vlepí pusu „Camerone" ozývá se vedle nás ženský hlas „Abbygail ahoj" Cam se na ni usmívá, je to starší paní, má hnědé dlouhé vlasy a moc milý úsměv „Abby, Natálie moje přítelkyně. Naty Abby moje skvělá teta" kývl „Ahoj, ráda tě poznávám" Abby mi hned třese rukou „Konečně sis Came našel pěknou babu" vtipkuje „Jsi opravdu krásná" lichotí mi „Moc děkuji, vy také" usmívám se, je to moc veselá dáma.
„Kde je Kira?" ptám se, když vcházíme do obrovského sálu a sedáme si na místa s našimi jmény „Kira? Proč?" mračí se „Jen tak" zvedám ramena „Nevím, ale každou chvíli by tu měla být" rozhlíží se „Dobře" beru ho za ruku a on mi dává něžný, sladký polibek na čelo.
Po asi hodině vyvolali Camovo jméno. Tleskám jako o život „Děkuju moc" Cam zvedá ruku a jde k mikrofonu „Strašně moc vám všem děkuju, svým fanouškům, bez nich by tu teď nestál. A taky svojí rodině, mami, Sierro, děkuju. A hlavně chci poděkovat jedné mému srdci blízké osobě. Zřejmě už to určitě víte, ale mám krásnou přítelkyni. Natálie je všechno co jsem kdy hledal, takže všem fanynkám, promiňte, ale moje srdce už patří jí. Naty od té doby, co tě znám jsi mě doháněla k šílenství, ale byla jsi tu vždy, když jsem potřeboval vytáhnout ze tmy. Bylo toho tolik, čím jsme si prošli a i když jsme to někdy oba pěkně zpackali všechny zážitky nás spojují a si uvědomuji, že jsme byli, jsme a budeme ve všem spolu. Vždy jsi mě držela nad vodou, bez tebe bych nebyl nic. Miluju tě" celou dobu mě pozoruje a má slzy v očích. Já na tom nejsem o moc lépe. Tak moc ho miluju.
Brečím jako želva, otáčím hlavou doprava a spatřím naštvanou a ubrečenou tvář. Patří Kiře, stojí se založenýma rukama a dívá se na Camerona, pak hodí pohledem po mně. Otočí se na podpatku a odchází. Cam běží rychle ke mně a objímá mě, zvedá se mnou nad zem a točí mě, všichni tleskají. Dáváme si dlouhý polibek. Mám v břiše motýlky.
Zapínají jeho film, začíná to Aaronem „Takže Came představ se nám" Cam sedí před Camerou a mluví
Něco o sobě atd... „Mám taky přítelkyni" dodává v jednom záběru a objevuji se tam já, směju se „Nech toho!" nadávám „Já tě zabiju, Came" směju se jako šílená „Jsi tak krásná" Cam říká za Camerou, jen se usmívám „Opovaž se to někam dát" ukazuji na kameru „Takže Naty pověz nám něco o sobě" mluví jako retard, všichni se zasmáli. Pane bože „Ne" odsekla jsem „Prosím" dal mi pusu na čelo.
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...