3

3.7K 148 0
                                    

Cam zvedá obočí „Jo, dva roky si přeju se s tebou setkat a teď sedím vedle tebe, je to lepší než jsem si kdy myslela" pořád mám rudé oči od pláče.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Se mnou?" ukazuje na sebe „Jo a teď, když tě konečně vidím, uteču s pláčem" chechtám se.
„No jo občas jsem k pláči ale ještě přede mnou nikdo neutekl" směje se „Půjdeme?" ptám se.
Cameron kývá že, ano. Jdeme si sednout, lidé nás divně pozorují. Sedáme si a za nedlouho jde letuška s táckem bonbónů. Natahuju se pro jeden a Cam si bere také. Rozbaluju ho a dávám do úst, je jahodový. Uculím se na Camerona „Odkud letíš?" ptá se Cam „Z České republiky ty?"
„Z Texasu" odpověděl. Jako bych to nevěděla, čtu všechno co dělá „Co jsi tam dělal?"
„Natáčel The outfield" to vím, strašně se na ten film těším „Vím že, to je asi častý dotaz ale nevyfotil by ses se mnou potom, až přistaneme prosím?" usmívám se „Jasně"

Nandávám si sluchátka, hraje Jasper Forks Another Sleepes Night. Nudím se, Cam usnul. Pozoruju ho, je tak sladký, hlava mu pomalu sjíždí na moje rameno. Tolik toho chci v LA stihnout ale to hlavní je za mnou. Škoda.. opírám si svou hlavu o tu Cameronovu. Vlasy mu voní po dětském šamponu. Asi ho používá, tiše se hihňám. Cukl sebou, ale nevzbudil se. Uff..  Jeho rozcuch mě lehce polechtal na obličeji. Zavírám oči a už na nic nemyslím. Když se probouzím, Cameronovi vlasy už mě nelechtají, mám hlavu na jeho rameni. Jak se to mohlo stát? Když si to uvědomuji, rychle ji zvedám. Cam se na mě usmívá„Ahoj"vydává ze sebe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj doufám že se vám to zatím líbí :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat