5

3.4K 127 2
                                    

Někdo se mnou cloumá. Nechte mě kopu „Natálie Wágnerová okamžitě vstaň nebo bude voda a to nechceš!" budí mě Marťa „Co je?" mžourám „Za 2 hodiny máme být nahoře tak vstávej, dělej!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Já nikam nejdu" vztekám se
„Bez keců" odchází
Vstávám a jdu do sprchy. Když jsem umytá, jdu se podívat do zrcadla, jsem tak ošklivá. Vytahuju fén ze skříňky a fénuju si vlasy. Mám je suché a teď trochu kudrnaté ale nechám to tak. Jdu se malovat, dám si jen řasenku a linky. Mířím si to do šatny, asi si vezmu sportovní kraťasy a tílko. Vždyť jdu jen... ne tak riflové kraťasy. Jsem převlečená a jdu do kuchyně. Marťa se upravuje, má na sobě černé legíny, bílé tričko a riflovou vestu. Terka kouká na televizi a má na sobě růžové kraťasy s modrou mikinou. Asi jsem divná, ale ten drdol jí sluší. V 19.55 jdeme nahoru „Já klepu, ty mluvíš" směje se Terka na Marťu „Bože holky" jdu a klepu. Slyším zámek a cvaknutí kliky. Otevírají se dveře „Ahoj Naty" objímá mě Nash, Marťa se mračí „Pojďte" objímá i holky. Je to velká, bílá místnost s černým nábytkem, skoro jako u nás. Stejný jako na fotkách a videu „Ahoj" koukám na Camerona, který stojí na schodech. Jde dolů „Ahoj" zdravím „Sedněte si" postrkuje nás Nash. Sedáme si na černý, kožený gauč. Po pravé straně sedí Marťa a vedle Terka „Něco k pití?" ptá se Nash když jde k baru, kýveme že ano. Cam si sedá vedle mě „Tady holky" Nash nám nese pití „A co já?" ptá se Cam „Tys chtěl taky?" směje se Nash, jde a pouští hudbu. Tuhle písničku neznám „A co vy tady?" sedá si Nash, Cam mě pozoruje, jsem z něj nervózní „Nesleduj mě pořád prosím" šeptám mu „No zatím jsme tu na dovolené, ale od září tu budeme studovat" sděluje Terka „Vážně?" Cameronovi se rozzářily oči „Jo teda až na Natálii, ta tu studovat nebude" oznamuje Marťa „Proč?" mračí se Cam „Ještě jsem nebyla na konkurzu" říkám „Chci jít na taneční školu, tady ve městě"
"Ty chceš na SDML?" divý se Cam „Co je SDML?" ptá se Terka
„Taneční škola „School Dance is My Life" je to nejlepší škola v LA"
„Udělej si ten konkurz" pobízí mě Cam „Nemám na to" vrtím hlavou
„Nech toho Naty!" odsekává Marťa „Umíš víc stylů než znám" Terka mě bere za ruku „Ale ne" směju se
„Jo půjdeš tam Wágnerová!!" mračí se Terka a strká do mě. Jenom se usmívám.

Bavíme se a pijeme, už jsem stihla rozlít víno a naštvat Camerona. Měla bych si dávat pozor na pusu „Naty pusť tam nějakou twerkovací" ječí Terka „Jakou?" ptám se „To je fuk". Vyndávám Nashův iphone a dávám tam svůj. Pouštím písničku Wiggle a hýbu se, třesu sebou. Třesu zadkem a ostatní mě pozorují. Předkláním se a stále twerkuji. Vyhazuji jednu nohu do vzduchu a dělám piruety až ke gauči. Dávám na něj jednu nohu a pokračuji v twerku. Když písnička končí, všichni tleskají a já si uvědomuji, že jsem tancovala sama. Je mi trapně. Sedím a piju víno, už mám trošku upito. Cam si sedá vedle mě do tureckého sedu „Můžu tě políbit?" ptá se. To jsem nečekala, obvykle bych řekla ne, ale jsem opilá, na dovolené se svým vzorem tak proč ne? „Fajn" odpovídám a sedám si proti němu „Dobře" šeptá a naklání se ke mně, dává mi palce na koutky úst. Počkat... po pár letech sledování jeho videí a prohlížení fotek si uvědomuji, že to dělá každé a to nechci, nejsem každá holka ani nějaká hloupá fanynka i když to asi ano ale co na tom „Ne, ne, ne" couvu od něj „Co? Proč?" diví se

„Nejsem žádná tvoje fanynka, abys mi dával ruce na pusu, neboj, žádnou chorobou netrpím. Chci pořádnou pusu" dostávám ze sebe „Dobře tak znovu" naklání se zase

„Ne už ne, měl jsi jednu šanci, ta už je v tahu" zvedám ramena „Ale no tak, musíš" prosí mě

„Já nic nemusím" mumlám. Dávám mu pusu na čelo „Dobrou" snažím se přelézt gauč, ale to už nedávám a nakonec padám. Au...

____Cameron____

Přelézá gauč a padá na zem. Rychle se zvedám „Natalie?" třesu s ní „Mmm.." mumlá. Uf.. žije ulevilo se mi. Jediný co mě napadá, beru jí do náruče a nesu nahoru. Martina s Nashem už jsou pryč, mám představu, co provádějí. Tereza a Aaron sedí u baru a baví se. Jdu po schodech do mého pokoje, je lehká asi 50kg. Její dlouhé hnědé vlasy se mi spouští po rameni. Vcházím do pokoje a pomalu ji pokládám na postel. Chci ji převléct, ale to by mě asi zabila. I když je opilá, krásně spí „Came chci pusu" mumlá ze spaní. Zdá se jí o mně? Ještě chvíli na ní koukám, ale pak jdu dolů. Terka tam pořád je „Teri? Můžu tě poprosit, chci převléct Natalii, ale ona by mě zabila, kdyby se to dozvěděla tak jestli by, jsi mohla?" drbu se na hlavě a zubím se „Jo jasně" zvedá se a jde nahoru „Nechal jsem tam na posteli moje tričko a tepláky, tak.." kývu „Dobře" usmívá se.

„Came pojď" volá na mě z pokoje, když už je Natalie převlečená „Díky, víš, asi by se jí to nelíbilo" vcházím „Jo ona je plachá" usmívá se „Vážně? Vypadá dostupně" divím se „Nikdy kluka neměla"

„To jí nechtěli? Vždyť je krásná" dívám se na ní „Ona nechtěla je" šeptá „Proč?" mračím se „To nevím" kroutí hlavou

„Víš, já v tom letadle ani neměl sedět vedle ní" vzdychám „Jak to?" mračí se „Měl jsem sedět vedle Martiny, ale když jsem viděl jí"

„Prohodil sis to s Nashem?" směje se „Proč?"

„Musel jsem" směju se taky „Je úžasná" pořád ji sleduji „Jo to je.. já půjdu, nebudu tu zaclánět. Hlavně jí nic neudělej" strká do mě

„Neboj, to bych si nedovolil" směju se „Ahoj" objímá mě

____Natálie____

Cam objímá Terku, mžourám a spím dál.

_____Cameron_____

„Čau" pouštím jí a odchází. Lehám si vedle a asi další 2 hodiny jí pozoruji „Ne, chci domů. Tohle není můj domov" cuká se ze spaní „Naty" budím jí „Nedotýkej se mě"odpovídá „Natalie uklidni se" Konečně otevírá oči „Came? Díky bohu" dostává ze sebe vyděšená a třese se „Prosím nenech mě tam už tam nikdy nechci, prosím" šeptá, přitulila se ke mě a usíná. Kde jí nemám nechat? O čem se jí asi zdálo? Teď se to asi nedozvím, objímám jí, zavírám oči a pouštím se do hlubokého spánku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co myslíte jak bude Natka reagovat až zjistí že spala s Cameronem? Napište to do komentářů :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat