Rychle usínám.
______________________
„Dobré ráno princezno" budí mě jemný hlas, mžourám očima a všímám si usmívajícího se Cama sedícího vedle mne a tác s jídlem. Jo mám hlad „Dobré" protahuji se „Jak ses vyspala" dává mi pusu a čelo „Skvěle děkuju" usmívám se „Naty mám prosbu" zvážněl „Ano? Povídej" mračím se „Nepomohla by jsi mi s videem, bude předávání Awards a já si mám něco připravit" zvedá ramena „Ehm.." vzdychnu „Pomůžu ti moc ráda" pohladím ho po tváři. Bere mi ruku a dává mi na ni polibek „Děkuju" usmívá se „A? V čem je háček?" ptám se „Proč by měl být?" mračí se „Zeptal si se tak nejistě" vrtím hlavou a beru si lívanec do ruky, pořádně se do něj zakousnu „Pomůže nám i Kira" zavírá oči. V tom momentu kdy vyslovil to jméno se zakuckávám „Ne" vrtím hlavou „Jo" zubí se. Proč? Proč když je všechno tak dokonalí musí tu být ona. Tak jo bude tam chtít Kiru tak já Shawna „Dobře ale chci i Shawna" vyhrkávám „Co?" probodl mě pohledem „Ty tam chceš Kiru, já Shawna" usmívám se a snažím zachovat chladnou hlavu „Tak jo" rychle mění mračení za úsměv, je naštvaný.Odpoledne vyrážíme do studia kde už na nás čeká Kira a Shawn „Ahoj kočko" Shawn mě objímá a Cam nás pozorně sleduje „Jdeme?" ukazuje na budovu „Jo klid" beru ho za ruku.
„Tak co vlastně chceš dělat?" ptá se Shawn, Cam se na něj vražedně podíval „Chci udělat video o tom proč zrovna Viner proč Youtuber, kousek z mého života „Tak jo co třeba, zajet někam do přírody" navrhuji „To ne" vrtí hlavou Kira „A co třeba.." začínám „Ne" skáče mi do toho „Nechte to na mě" kývne. Tahle holka mě jednou zabije „Came může na minutku?" odcházíme ven „Ona mě nic nenechá udělat" šeptám „Naty, ona ví co dělá" přesvědčuje mě „A ty si myslíš že já ne? Tak mě zkus aspoň se Shawnem udělat scénář prosím" mračím se „Dobře" kýve „Děkuju" vlepím mu pusu na tvář a jdu pro Shawna.
Práce se Shawnem mě opravdu baví, pořád se smějeme a občas mám pocit že se to Camovi moc nelíbí „Je nějakej nabroušenej co?" vtipkuje Shawn „Jo vadíš mu" ksichtím se „Jo to vím taky" kýve.
„Ne, tak tohle ne!" při pohledu na náš scénář Kira vybouchla „Co? Co se ti zas nelíbí" mračím se „Všechno" fakt se zlobí. Tak co sakra chce? „Fajn, mám toho dost. Cameron mě poprosil o pomoc to že tu budeš i ty mi řekl až potom. Ale my dvě, to asi dohromady nejde. Takže Camerone, kdo chceš aby ti pomáhal?" vyjela jsem na něj, krev se mi vaří a naštvanější už bejt nemůžu, Cam ale jen mlčí. Vím co to znamená, valí se mi slzy do očí „Fajn" kývnu a odcházím, cestou hodím scénář do koše „Naty počkej!" slyším za sebou, Shawn mě dobíhává „Jsem tak pitomá" objímám ho „Odvezu tě domů" šeptá.
Cameron mi napsal sms, že odlétá, potřebuje si pročistit hlavu. Tak děkuju. Miluje mě, aha.
Za tři dny mám zahajovací vystoupení ve škole. Cameron se tu ještě neukázal, ach... bože co to do něj vjelo? Jakoby se mi roztříštil svět. Máma s tátou už odletěli, chci aby tu zase byly. Ach... mami, chybíš mi. Ležím v posteli, zlomená, nemám chuť k jídlu ani chuť cokoliv dělat. Shawn se tu každý den stavuje a pomáhá mi, snaží se do mě nacpat nějaké jídlo ale nejde mu to.
„Natálie skoro nic si nesnědla, chceš být anorektička?" vzdychá „Nemám chuť" vrtím hlavou „To říkám poslední dva týdny" klesá hlasem „Já vím, promiň" šeptám „Ozval se?" vyzvídá „Ne" mám slzy v očích, Shawn mě objímá „Ššš... ozve se, uvidíš" šeptá. Najednou slyším cinknutí mobilu, rychle k němu běžím a odemykám ho Sms
Od Cameron: Ahoj Naty, omlouvám se ale tvoje vystoupení nestihnu, budu ale moc rád když ty přiletíš za mnou do NY. Na předávání cen jako můj doprovod. Letenku ti pošlu. Cameron...
„Chce, abych za ním letěla do New Yorku" jdu k Shawnovi sedícímu za barem „Tak leť" usmívá se, vyjeknu a obejmu ho.
Po úspěšném vystoupení, kdy plný sál tleskal, a mě pochválila ředitelka školy, letím do NY. Podívat se na Camerona. Na jediného kluka kterého miluji, jsem tak nervózní. Taxi mě odvezl až k hotelu kde jsem ubytovaná „Slečna Wagner?" ptá se blond paní za recepcí „Ano" přikývnu „Pokoj číslo 112" podává mi kartu a já odcházím do svého pokoje.
Pokoj je velký, všechno je bílé, uprostřed je bar s lávovou lampou a nalevo je ložnice s obří koupelnou. Na stolku v obývacím pokoji je vzkaz: V 8 tě vyzvedne taxi <3
Mám ještě spoustu času, takže si dám sprchu. Teplá voda stéká po mém těle, je to tak příjemné. Strašně se těším na Camerona. Ale co když... byl s Kirou. Ne to by mi neudělal, je hodný a miluje mě. Zná ji a ví že je zákeřná a manipulativní mrcha.
Po dlouhé uklidňující sprše se jdu obléct, beru si na sebe černé krajkové prádlo a černé podvazky. Jdu si něco udělat s vlasy a nalíčit se. Volím růžovou rtěnku, linky a řasenku. Vlasy si nakulmuji a sčešu na stranu. Nakonec si beru červené dlouhé šaty a černé psaníčko. Jsem připravena.
____________________________
Dalšííí díll tuuu <3 strašně děkuju za vaše skvělí a dokonalé komentáře. Vůbec nevím co na to říct miluju vás <3 :*
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...