9

2.9K 100 8
                                    

Nahýbá se ke mně a obdařuje mě polibkem na ústa „Dobrou" Asi ho vážně miluju. Zavírám oči a padám do tvrdého spaní.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ráno mě probouzí slunce, které do pokoje vchází oknem. Rozkoukávám se a všímám si, že Cameron už je vzhůru a prohlíží si mě. Registruji také, že mám kolem něj nohu i ruku, jako by to byl plyšový medvídek. Okamžitě z něj slézám „Promiň" mumlám rozespalým hlasem „To je v pohodě, nevadí mi to. Buď v klidu" sedá si. Přiblble se na něj usmívám „Dobré ráno" hladí mě po tváři „Ahoj" odpovídám a lehám si zpět „Jak ses vyspala, vadil jsem ti tu?" strachuje se „Ne vůbec ne, bylo to dokonce lepší, než když spím sama" šeptám „Opravdu? To abych tu spal častěji" vtipkuje „Ne to by bylo moc, někdy zas já u tebe aby to bylo fér" ta slova ze mě padají dřív, než si je stačím promyslet „Fajn" úplně září radostí „Kolik je vůbec hodin?" ptám se ospale „Půl sedmí" dívá se na budík „Cože? To tu máte světlo tak brzo?" strkám hlavu do polštáře „Jo už asi jo" hladí mě po zádech. „Půjdeme jíst?" vstávám z postele a jdu do koupelny. Když už jsem si vyčistila zuby, vracím se do pokoje. Cam pořád sedí na posteli, ukazuju mu, aby šel za mnou. Pomalu otevírám dveře do obýváku. Jdeme tam, zastavujeme, když vidíme Marťu „Pak že spolu nic nemáte" začíná, když nás spatří „Ne nemáme" odvětím. Cam se jen nechápavě mračí. Jakože Děláš sis srandu? Skoro celou noc jsme se líbali a nic spolu nemáme? Ne oficiálně ne Came, hlas v mé hlavě by toho chtěl tolik říct ale já ne. Sedím si na pohovku a projíždím instagram. Cameron tam zase nahrál fotku, jak ležíme na pláži. Teda já ležím, on sedí vedle mě. Kdo to vůbec fotil? Házím na Camerona vražedný pohled ale on dělá, že nic „Dneska asi nikam nejdeme co?" ptá se Marťa „Jsem utahaná, asi celý den prospím"
„Dobře dneska ne" odpovídám „A kde je vůbec Terka?" ptám se. Ukazuje nahoru a jí jogurt, je zase s Aaronem. Marťa se zavřela v pokoji. Jdu do kuchyně a připravuji si dvě misky, z komody vytahuji krabici cereálií, sypu je do misek a nakonec je zalévám mlékem „A kdo to vůbec fotil?" pokládám misky na stůl „Kdo fotil co?" Cam se diví „Tu fotku z pláže?" pouštím se do cereálií „Jo tyhle-no Nash" Cam si bere misku „Proč?" ptám se s plnou pusou „Chtěl jsem to po něm" nabírá si na lžičku „A mimochodem, odpoledne jedu do města, mám rozhovor v rádiu. Nechceš jet se mnou?" ptá se a jí svoje cereálie. Cože?! Nemůžu věřit tomu, na co se mě právě zeptal. Určitě žertuje „No nevím" dávám si do pusy další lžíci cereálií „Jak nevíš?" diví se „Tak dobře pojedu, jestli teda chceš" kývu „Chci" usmívá se.

Cameron po snídani odchází a jdeme se připravit. Na sebe si beru, černé džíny a bílé tílko, je celkem vedro. Do své kabelky v barvě džínů si ukládám peněženku, mobil, klíče a lahev s vodou. Jdu se nalíčit, nanáším make-up, maluju si hnědé kouřové stíny a linky, rty vyplňuji červenou rtěnkou. Za nedlouho někdo klepe na dveře, běžím ke dveřím a otevírám je. Za nimi stojí Cam v černých džínách, modrém tričku, kožené bundě a na očích má brýle „Vyrážíme?" ptá se a točí si klíči jako nějaký playboy. Kývu a běžím si ještě pro kabelku.

Jedeme 150 km/h dálnicí do centra. Hraje nám písnička we will rock you od Queen, stará ale pořád dobrá. Dorazili jsme na místo, před velkou, šedivou budovu s nápisem LGSmalibu, tu stanici jsme poslouchali včera, když jsme jeli do Malibu. Cam mě bere za ruku a vede dovnitř. Na recepci se ptá po nějakém Marvinovi, blond slečna za okýnkem kýve „Camerone!" ozývá se muž, přibližující se k nám „Marvine" Cam mu podává ruku „A vy jste?" ukazuje na mne „Natálie" třese mi rukou „Vy jste ta dívka z instagramu" směje se Marvin a Cam na mě jen zírá „A-a-ano" koktám „Pojďte se mnou" bere Camerona za rameno a něco si povídají. Docházíme do místnosti, kde je spousta mikrofonů a mladík hlásá do jednoho z nich „Za 2 minuty začínáš, zlom vaz" Marvin plácá Camerona po rameni „Díky" kýve Cam „Natálie, rád jsem váz poznal" odchází.

„Jsi nervózní?" ptám se Camerona „Vůbec ne, sem zvyklí" usmívá se „Aha, dobře" sedám si na červenou pohovku, vedle které stojím „A teď nás tu svou návštěvou poctí sám Cameron Dallas" hlásí mladík za sklem, Cameron tam rychle běží, sedá si do křesla a nasazuje sluchátka. Mluví do mikrofonu před ním. Jen ten rozhovor poslouchám a žasnu.

Rádio: „Teď řekneme Ahoj Cameronu Dallasovi, slavné vine a youtube osobnosti. Jak se dnes máš Camerone?"

Cameron:„Ahoj, mám se opravdu dobře díky" kýve

R: „To rádi slyšíme. Takže.. Camerone.. Řekni mi. Slyšel jsem zvěsti o tobě a nějaké dívce?" To ne...

C: „Uhm... Ano, Zdá se, že se všichni o té novince dozvěděli" směje se, jaké novince? Nic nebylo, teda skoro nic.

R: „Ano haha dobře, jsou to správné fámy? Je pravda, že někoho máš? Bylo to uvedeno na tvých třech fotkách, které jsi nahrál na Instagram, jsi na nich hlavně ty s onou neznámou dívkou." No super.. teď budu ta neznámá. Cam se na mě dívá, celkem provinile ale nakonec se usmál.

C: „Ano, no myslím, že je to pravda, odhalil jsi mne. Ne dobře, jsem s ní často a mám ji opravdu rád, nevidím sám sebe bez ní, takže.. doufám, že-že budeme spolu."

R: „To je moc hezké Came a co na to ona?"

C: „Ona? Doufám, že změní názor." usmívá se jako by mě právě žádal o ruku.

R: „Kdo je ta ona Camerone? Jak se jmenuje?"

C: „Jmenuje se Natálie, víc neřeknu." vrtí hlavou

R: „Dobře Camerone děkujeme."

C: „Taky děkuju" kýve

R: „Dnes je to asi vše Came nashledanou"

C: „Díky a ahoj" směje se

Odchází z místnosti a mladík pouští hudbu „Promiň" omlouvá se mi. Zvedám se a chci odejít „Camerone bylo to úžasný, tolik poslechů jsme neměli za poslední dva roky" přibíhá mladík z rádia, vypadá tak šťastně „To je super Neyte, fakt ale už musíme jít" Cam mě popostrkuje „Dobře, každopádně díky, ahoj" mladík mávl rukou a Cam na něj kývl. Vyšli jsme ven „Nemůžu tomu uvěřit" jsem rozčílená „Promiň, omlouvám se" snaží si mě udobřit „Ne, ty víš, že jsem byla naštvaná jenom kvůli fotkám ale tohle? A ještě řekneš moje jméno!" ukazuji na něj „Ale no tak Naty" plácá rukama „Dej mi pokoj Camerone, chci domů" klesám hlasem „Dobře" nastupujeme do auta a odjíždíme.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co říkáte tomu co Cameron provedl? :) Vadilo by vám to? :D

Další část brzy :)

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat