Část bez názvu 61

1.2K 58 15
                                    

Po pár dnech jsem zase odletěla, Camerona radši ignoruji i když se snaží, volá a všechno ale nemůže vědět že je otec Alexe.
_____________________________
Marťa s Nashem společně vychovávají malou Ellie, vypadají tak šťastně a co víc „Čekáme chlapečka" Marťa mi oznámila. Je strašně krásný vidět že jsou lidi ve vašem okolí šťastní. Někdy na Camerona myslím, co asi dělá? Kdyby věděl že má syna. Zajímal by se? Někdy mu chci zavolat ale neudělám to..

__________Cameron__________

Chci jí zavolat. Kde je? Co asi dělá? Je to 5 let, našla si jiného? Už nechci čekat..

_________Natálie_________

„Alexi neutíkej mi!" běžím za ním „Mami chyť mě!" ječí a utíká na zahradu. Zastavuji a pozoruji černý mercedes, zastavující před naším domem. Vystupuje z něj muž, svalnatější postavy. Má tmavě hnědé vlasy a sluneční brýle. Když mě vidí sundává si je. A já hned vím kdo to je...

„Natálie?" zvedá obočí „Camerone" kývnu. Vzpřímeně jdu k němu „Copak? Beca tě nechala?" ptám se sarkasticky „Nech toho" vrtí hlavou „Slíbil jsem že si tě jednou najdu ať budeš kdekoliv. Miluji tě" přistoupil blíž „Mami!" Alex mě hledá „Zlato tady!" volám na něj. Přiběhl „Kdo je to?" ukazuje na Cama „To je můj kamarád, mluv na něj anglicky ano?" vysvětluji mu „Hi" Alex slušně pozdravil „Hi" Cam si k němu kleká „Wow ten ale vyrostl" směje se „Jo" vzdychám „Kde je otec?" ptá se. Zarazím se, co mu mám říct? No jo otec jsi ty, nechtěla jsem ti to říkat abys mě nehledal. Jo to by šlo „Táta s námi nebydlí" odpovídá Alex „Aha" Cam přikývl „A jak se jmenuješ?" pohladil Alexe po bříšku „Alex" zašklebil se. Cam mi věnoval milý úsměv. Zvedl se a Alex odběhl dovnitř domu „Nechceš dál?" zvu ho „Rád" přikývl.

„Co vlastně děláš?" ptá se když vařím kávu „Balet" vydechnu „Balet? Zůstala jsi u toho?" diví se „Ano" kývu „Mám dobrou práci s dobrým platem" uznávám „A ty?" zvedám obočí „Jsem manažer" usmál se „Manažer čeho?" zalévám kávu vodou a nesu na stůl „Magconu" vyhrkl, zasekla jsem se „Vážně? Wow super" divím se „Jo chtěl jsem u toho zůstat a tak starého by mě asi už nechtěli" zvedá ramena „Je ti 31" sedám si proti němu „Skoro 32" dodává „Jsi mladý" mračím se „Ne dost" sladí si kávu. Odmlčím se „A co tvůj muž, teda otec Alexe?" klesá hlasem „No.." došli mi slova „Kde vůbec je?" rozhlížím se, zvedám se a běžím dozadu na zahradu, Alex tam brečí „Lásko copak?" klekám si k němu. Beru ho do náručí „Mami mám třísku" ukazuje mi ručičku. Beru mu ji a foukám na ni „Nevadí vytáhneme ji ano?" jdu s ním dovnitř „Pohlídej ho prosím" Cam si ho bere a sedá si s ním do obýváku. Když tam jdu i s pinzetou Alex už vůbec nebrečí, hraje si s Camem a skvěle se baví. Je krásné vidět Alexe s jeho otcem. Stojím ve dveřích a sleduji je, Cam si mě ale všímá „Můžu?" bere mě za ruku a vede do kuchyně „Kdo je Alexův táta? Zdá se mi- zdá- jsme si podobní" vrtí hlavou „Je to šílené ale..."

„Camerone dost" mám slzy v očích „Stačí" dodávám „Nedělej to ještě horší" pláču „Jen mi to řekni prosím" naléhá „A co? Že ano Alex je tvůj syn" zvedám ramena „Proč si mi to neřekla?" ptá se „Měl si svůj život, podváděl jsi mě, rozešli jsme se a já už tě ve svém životě taky nechtěla. Nechtěla jsem tě tím zatěžovat" vrtím hlavou „Zatěžovat? Myslíš že bych byl zatížený svým dítětem?" zvyšuje hlas „Pak už bylo pozdě. Říct ti že máme roční dítě, nikdo by mi to neuvěřil" vrtím hlavou „Já bych ti vždycky věřil" ukazuje na sebe „Pamatuješ na naši poslední noc?" klesá hlasem „Ano, vyspal ses se mnou a odešel" odsekávám „Odešel? Vyhodila jsi mě" zvedá obočí „Jo vlastně" přiznávám. Přitahuje si mě k sobě, naše rty jsou od sebe milimetry „Nepřestal jsem tě milovat" vydechuje mi do rtů „Camerone nech toho" vydechuji. Srdce mi asi vyskočí z těla, mám motýly v břiše „Prosím dej mi šanci" šeptá „Nemůžu" vrtím hlavou, Cam si kleká „strašně moc tě miluju, jsi žena mého srdce. Natálie prosím.. vezmeš si mě" klesá hlasem.

To ne! Ehmm.. teda ano, nebo ne. Camerona miluju, prožila jsem s ním peklo ale i ráj. Prošla jsem si dnem i hladinou. Podvedl mě ale ani já nebyla svatá. Když se nad tím zamyslím on je všechno co chci, je krásný, chytrý , hodný, zábavný, fascinujíci ale hlavně je to otec mého dítěte a nejlepší kluk na světě. Ty dny, noci co jsem s ním prožila, noci plné smutku, radosti, vášně, zloby, chci aby to bylo pryč? Chci to skončit? Moc ho miluju ale co když se najde jiná, jiná holka se kterou by mohl být šťastnější. Miluju ho tak moc a proto říkám...


KONEC

Nechám otevřený konec, každý si už udělejte konec podle sebe :)

Je sice trošku rychlí ale chci se soustředit na jinou knížku :D

Moc doufám že se vám příběh alespoň malinko líbil <3

A děkuju vám všem za podporu, všechny komentáře, votes atd..

Nevím co bych bez vás dělala <3

Jestli se chcete na něco ohledně tohohle příběhu zeptat můžete :)

A jinak děkuji za překročení 60 000 přečtení, je to pecka!!

Takže u dalšího příběhu zatím :*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat