„To si nemyslím, Cam mě miluje a já miluju jeho" vysvětluji pomalu „Jo mě taky miloval brouku" chechtá se „Jsem tu" Cam vchází s jejími věcmi...
_____________________
„Nemám z ní dobrý pocit" říkám Cameronovi, když vycházíme z jejího bytu „Nebuď tak unáhlená, je to moje kamarádka" usmívá se „Tak promiň! Promiň že žárlím na holku, kterou jsi před lety miloval" zvyšuji hlas „Nemusíš na ní žárlit" přijde mu to vtipné „Jsi roztomilá, když žárlíš" šeptá a bere mi bradu do dvou prstů „Ty mě štveš když tohle říkáš" mračím se....Měsíc po odjezdu Cama
Už uběhl měsíc, jeden zkurvenej měsíc a já tu zase sedím před klubem, sjetá a lituju všeho, co se kdy stalo. Jo říkáte si já? Já slušná Natálka co nechtěla ani dát svýmu klukovi? Jo přesně já, začalo to dva dny po tom, co kluci odjeli, jedna malá chlastačka s holkama a mě to změní k nepoznání...
Dva dny po odjezdu Cama
Odcházím ze studia a jsem ta nešťastnější holka na světě, protože mě vzali! Lepší tanečnici prý neviděli a přidělili mi hned i skupinu. Budu jim dělat choreografii. Večer to s holkama pořádně oslavíme. Přijde i nějaká holčina, kterou tu poznali. Moc se těším..
„Emmo?" vykulila jsem oči, když jsem před sebou viděla dívku drobné postavy o trochu vyšší než já „Naty? Pane bože!" vykřikla a objala mě „Vy se znáte?" ptá se Terka „Jo, kdysi jsme byli nejlepší kámošky" vyšiluje Emma „Moc jsi mi chyběla" znovu mě objala „Ty mě taky" nestíhám to pobírat...
Už máme všechny celkem dost upito, bavíme se, smějeme se a kouříme vodnici „Nechtěli by jste se mnou jít v pátek na párty?" ptá se Emma „Kam?" vyzvídá Terka „Do Timeoutu" usmívá se Emma. Vzpomínám, že už jsem tam byla, když Cam praštil Shawna „Já bych šla" vyhrkávám „Dobře" kýve Emma „Naty? Volala jsi tu novinu už Cameronovi?" ptá se Marťa „No ještě me" zubím se „Kdo je Cameron?" vyzvídá Emma „Můj přitel, Cameron Dallas" usmívám se „Ten Cameron Dallas?" kulí oči „Jo" kývu...
Dva týdny po odletu Cama
„Ahoj jsem Justin" usmívá se, div se mi nepodlamují kolena. Je krásný „Ahoj, Natálie" podávám mu ruku. Tančíme do rytmu hudby, chytá mě za boky a jeho dech citím na svém krku. Naše těla se o sebe třou „Naty, potřebuju čůrat" ozývá se za mnou Emma „Omluv mě" usmívám se na Justina, Emma mě chytá za ruku a vede k záchodům, je tam dlouhá fronta „Sakra!" vrčí Emma „Naty?" pokládá mi ruku na rameno „Musím ti něco říct, po tom co se nám to stalo. Ty víš co" kýve „Ztratila jsem veškerou přitažlivost k mužům" směje se „Cože?" divím se „Si strašně sexy" šeptá mi do ucha a hladí mě po tváři „Emmo" vrtím hlavou „Ššš..." pokládá mi prst na rty a pomalu se přibližuje. Jsem jako paralyzovaná, naše rty se spojují a ona mě začíná líbat „Emmo ne" vrtím hlavou a odtahuji se od ní „Promiň" odcházím, je mi zle. Rychlím krokem, jdu ven a opírám se o zábradlí. Zhluboka dýchám „V pohodě?" slyším za sebou Justina „Už jo" kývu a zvedám se abych na něj viděla, je ale tak o 30cm vyšší „Viděl jsem jak běžíš" ukazuje dovnitř „Jo" směju se „Vážně jsi v pohodě?" přitahuje si mě blíž „Vlastně jsem ještě trošku sjetá, ale dobrý" vysvětluji „Já jsem taky asi trochu zhulenej" směje se „Možná toho budu litovat ale-" nedoříkává do a hned se přisává na mé rty, začíná jimy pohybovat a já se vůbec nevzpírám, naopak. Kopíruju jeho pohyby a jdu mu vstříc. Za nedlouho se odtahuje a dotýkáme se čely, jen pomalu dýcháme „Jdem chlastat?" navrhuji „Jo" kýve a směje se...
Ráno jsem se probudila u něj „Oh.. jsi vzhůru" směje se a pozoruje mě, strašně mě bolí hlava „Jsi v pořádku?" ptá se „Jo" špitnu a zase zavírám oči jinak mi je snad to světlo vypálí „Počkat!" zvedám se „Co tady dělám?" vyšiluji „Večer jsi byla namol, nevěděl jsem kde bydlíš" zvedá ramena a vstává z postele „Měli jsme spolu něco?'" naléhám „Ehm.. nic zvláštního" vrtí hlavou „Spali jsme spolu?" mračím se „Ne! Já chtěl, jasný! Ale pořád si něco mluvila o tom jak miluješ Camerona a že tě to všechno mrzí a pak jsi mi o něm vyprávěla" bere si sklenku vody a pije „Nemohl jsem chápeš" zvedá ramena „Jo a taky tě strašně zarazilo že znám Nashe" směje se, on nezavře hubu „Na" podává mi sklenku vody a prášek „Děkuju" beru si to od něj a prášek zapíjím „Ale líbat umíš" kýve a mizí vedle v místnosti „Cože?!" zhrozila jsem se „Jo" vrací se oblečený v šedých teplákách a černé košili. Zajímavá kombinace „Jak to-jak to že jsi tak čilí, mě asi praskne hlava" mračím se „Jsem zvyklí" uchechtl se „Mám za sebou tolik párty, kolik ty ani nevíš, že jich existuje" naklání se na mě a šeptá mi do ucha, bere mě za bradu a usmívá se. Za nedlouho se odtahuje „A znám i Camerona" sedá si na kraj postele „Chodíš s ním?" klesá hlasem, klekám si k němu a pokládám mu hlavu na rameno „Jo" vydechuji mu do ucha „Myslel jsem si to" kýve.
Zvoní mi telefon „Halo?" zvedám ho „Ahoj Naty" ozývá s z druhé strany „Kdo-kdo volá?" mám z toho špatný pocit „Dej od Camerona ruce pryč ano?" je to lehký a celkem prohnaný hlas. Jasně „Kira" říkám skrz zaťaté zuby „Bingo!" zasmála se „Dej mi pokoj, Camerona nikdy nedostaneš!" vyštěkla jsem „Ale no tak přece nechceš aby se dozvěděl o včerejším večeru" klesá hlasem „Ty mrcho! Jak tohle víš?!" mračím se „Řekněme že mám svoje zdroje" uchechtla se „Nech toho nebo budeš litovat" vrtím hlavou „Jediný kdo tu bude litovat jsi ty... Jo a mimochodem mám tu tvého milého kamaráda" hlas se ztrácí „Ahoj Natálko" ozývá se mužský hlas, je to Shawn „Ty děvko!" neudržela jsem se „Říkám ti, buď necháš Camerona ty a nebo s postarám o to aby nechal on tebe!" zavěsila. Přichází mi SMS od Kiry je to video, jsem na něm já a Justin. Sakra! Co mám teď dělat?!
______________________
Další díl tu :D vím je to trochu chaos ale snad to přelouskáte :D :*
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanficNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...