„Jsi šílená, víš to?" šeptá „Jo" směju se a nechávám se unášet jeho polibky..
_____________________
Ještě jsme se najedli a Nash už na nás v 8 čekal před hotelem „Budou tam i kluci" říká Cam Nashovi, když vyrážíme „Kdo?" ptá se Nash „Tak Aaron, taky Jack a Tyler. Možná i Jackob a pár dalších lidí" kýve Cam. Jakoby se mi sevřel žaludek, vážně tam budou kluci z Magconu?Dorážíme na hřiště a už tam čeká parta kluků Aaron, Jackob, Tyler, Matthew a pár dalších. Jsem v nebi. Seznamuji se s nimi, Matthew, má blond vlasy, ve skutečnosti je lepší než ve vinech, moc jsem ho nemusela, ale vypadá jako fajn kluk. Jackob je snad 3x vyšší než já, přesně jak jsem myslela, další je Carter, celkem fajn kluk ale je vysoký asi jako já. Tyler je moc krásnej a v pohodě kluk, vždycky se mi líbil hned po Cameronovi. Jack a Jack, jeden malý blonďák a druhý vysoký s černými vlasy. Oba jsou moc fajn a skvěle se doplňují. Začali hrát, moc tuhle hru neznám takže jsem se celkem nudila ale pozorovat jejich těla bez triček, fakt boží! Upřímně Jackob nepatří mezi Magcon ale myslím, že tu nahrazuje Shawna kterého tu moc lidí nemusí. Nechápu proč..
Je skoro devět. Hra končí a Cameronův tým vyhrál „Jsi boží" říkám upocenému a utahanému Cameronovi „Ty jsi" usmívá se. Všichni jdou do šatny a sprchují se, já jsem venku s Cameronem a čekáme, až kluci vyjdou. Loučíme se s nimi a Cam jde konečně do šatny „Pojď sem zlato" volá na mě „Ale ty jsi celý zpocený, nejdřív se osprchuj" mračím se „Ale já jsem vítěz, chci obejmout" pohlédl na mě smutně. Nic jsem neříkala a najednou se Cam rozeběhl proti mně. I když jsem se snažila utíkat, nakonec mě chytil a objal ze zadu.
Po tom co se Cam osprchoval a všechno okolo jsme vyrazili. Je asi půl 10, sedím vedle Camerona, držím ho za ruku a Nash nás pozoruje „Co?" ptám se nakonec „Nic" odpovídá „Jen mi to chybí" šeptá „Nashy" vzdychám „Ona se vrátí, miluje tě" uklidňuji ho „Ale co když ne? Co když mě vážně nemiluje?" vrtí hlavou „Pane bože vy americký kluci jste strašně citliví" šeptám Camovi a koulím očima „Musíš si zvyknout" zvedá ramena. Náš taxík se blíží ke klubu, Nash je strašně nervózní „Co budeš dělat o celé této situaci Nashy?!" ptá se Cam „Já nevím" vrtí hlavou celý rozklepaný „Musíš mít plán"
„Záleží na rozhodnutí, udělám ho po cestě Came. Nemůžu dělat nic jiného, než je v mých silách, abych dokázal to, co cítím k Martině. Ale myslím, že to nikdy nepochopí" vrtí hlavou.
To si myslím taky. Je mi ho líto. Nejraději bych Martině zlomila čelist. Takhle se k němu chovat. Pozoruji Camerona, taky vypadá ustaraně. Tisknu mu ruku pevněji a on se usmívá „Miluju tě" naznačuje rty „Já tebe" dělám to samé a pokládám si hlavu na jeho rameno.
„Nashy jdeš?" ptá se Cam, když vystupujeme, Nash stále sedí v autě „Nevím, jestli jsem připravený" smutní „Připravený na co?" Cam se diví „Vidět Martinu" kouká na nás těma uslzenýma očima „Musíš jít teď Nashy. Není čas tu sedět a přemýšlet" Cam ukazuje, aby vystoupil „Proč se to stalo? Měl bych být tím, kdo s ní chodí na červeném koberci. Tohle jsem neměl v plánu, ale to ještě není konec, miluju ji a nenechám jí odejít" nakonec vystupuje, připadám si jak v nějaké lovestory. Cam mě chytá za ruku a zastavuje se před vchodem „Nemusíme tam, jestli nechceš" přitahuje si mě k sobě „Came, chci. Chci, aby si to Nash s Martinou vyříkali a abychom byly zase pohromadě" šeptám „Naty-já mám z toho blbej pocit víš" mračí se, je tak nejistý „Camerone poslouchej mě" chytám ho za tváře „Nic se nestane" říkám rázně a jistě „Dobře" dává mi pusu na čelo a společně kráčíme dovnitř..
_____________________
Další díl tu :D Trochu kratší ale snad nevadí :)
ČTEŠ
Ano / Ne (Cameron Dallas CZ)
FanfictionNatálie Wágner je obyčejná holka, která neměla moc příjemnou minulost. Ale jedno léto jede i se svými dvěma kamarádkami na dovolenou do LA. Doufá, že potká svého idola Camerona, jenže nečeká že se s ním sblíží až tak moc. Objevují se různé překážk...