Κεφάλαιο 2

10.4K 649 68
                                    

Μόλις είχαμε τελειώσει με τις παραδόσεις και ετοιμαζόμασταν να πάμε για φαγητό μαζί με την υπόλοιπη παρέα όταν βλέπω τον καινούργιο να έρχεται προς το μέρος μας.

«Γεια σας παιδιά! Είμαι ο Άλκης.»

«Γεια σου Άλκη, εγώ είμαι η Δήμητρα και από εδώ η Τζένη, ο Κώστας, ο Νίκος και η Έφη.»

«Χάρηκα!»

«Τι λες, θες να έρθεις μαζί μας για φαγητό;» τον ρωτάει η Έφη.

«Ναι, γιατί όχι.»

«Τέλεια, πάμε.»

Καθώς προχωρούσαμε για το ταβερνάκι που πηγαίναμε συνήθως, η Έφη είχε διπλαρώσει τον Άλκη και του έκανε κανονική ανάκριση. Αυτός με το ζόρι της απαντούσε ενώ έριχνε συνέχεια ματιές προς το μέρος μου που μιλούσα με τον Νίκο.

Όταν φτάσαμε καθίσαμε σε ένα τραπέζι κοντά στο παράθυρο και παραγγείλαμε να φάμε. Σε όλη τη διάρκεια του γεύματος υπήρχε μια χαλαρή συζήτηση, αλλά εγώ δεν συμμετείχα και πολύ. Ο Νίκος το κατάλαβε και με ρώτησε ψιθυριστά τι έχω αλλά εγώ του είπα ότι δεν συμβαίνει τίποτα και είμαι μια χαρά. Δεν νομίζω να πείστηκε αλλά τουλάχιστον το άφησε ασχολίαστο.

Την ώρα που πληρώναμε ο Κώστας πρότεινε να πάμε και για καφέ αλλά εγώ αμέσως αρνήθηκα προφασιζόμενη ότι είμαι κουρασμένη. Ο Άλκης πρότεινε να με συνοδέψει μέχρι το σπίτι μου. Πήγα να αρνηθώ όμως εκείνος επέμενε και οπότε για να μην φανώ τελείως ακατάδεχτη συμφώνησα.

«Λοιπόν, γιατί με αποφεύγεις;» με ρώτησε αμέσως μόλις απομακρυνθήκαμε από τους υπόλοιπους.

«Δεν καταλαβαίνω τι λες.»

«Ε, πως; Δεν αντάλλαξες ούτε μια κουβέντα μαζί μου μόνο με τον Νίκο ψιθυρίζατε. Είναι το αγόρι σου;»

«Όχι, αλλά δεν καταλαβαίνω προς τι όλες αυτές οι ερωτήσεις;»

«Γιατί, προτιμάς να μην μιλάμε καθόλου;»

«Ναι, δεν έχω πολύ όρεξη σήμερα.»

«Είσαι πάντα τόσο ξινή ή μόνο μαζί μου;»

«Αν με βρίσκεις τόσο ξινή τι κάνεις εδώ μαζί μου, γιατί δεν πήγες με τα παιδιά για καφέ;»

«Γιατί προτίμησα να είμαι μαζί σου, αλλά από ότι φαίνεται λάθος μου, δε θα ξανασυμβεί!»

Ευτυχώς είχαμε φτάσει και το μαρτύριο μου θα τελείωνε εδώ.

«Ευχαριστώ που με έφερες.» του είπα για να μην μου πει ότι δεν έχω και τρόπους.

Μεγάλες ΑγάπεςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant