Κεφάλαιο 36

3.1K 309 70
                                    


Με το που ακούει την απάντηση μου, χαμογελάει και μου δίνει κατευθείαν οδηγίες.

«Ωραία! Θα αρχίσεις από τώρα με την διόρθωση αυτών των γραπτών για να τελειώσουμε μια ώρα αρχύτερα.» και μου δίνει τον μισό πάκο από τις κόλλες Α4 που έχει πάνω στο γραφείο του.

«Εδώ είναι και οι σωστές απαντήσεις.» συνεχίζει δίνοντας μου ακόμα ένα χαρτί με τις λύσεις αυτή τη φορά.

Εγώ έχω μείνει να τον κοιτάω σαν χάνος γιατί δεν περίμενα ότι θα με έχωνε αμέσως στην δουλεία. Δεν έχω ειδοποιήσει και τον Άλκη και θα ανησυχήσει όταν με δει να αργώ, γιατί δε ξέρω πόση ώρα θα μας πάρει.

«Θα κάθεσαι για πολλή ώρα όρθια; Δεν θα διορθωθούν μόνα τους τα γραπτά, ξέρεις.» μου λέει ειρωνικά.

«Μάλιστα, απλά δεν ήξερα που θα δουλέψω.» λέω προσπαθώντας να καλύψω την σαστιμάρα μου.

«Ολόκληρο γραφείο δεν σου φτάνει; Μήπως θέλεις και ξεχωριστό προσωπικό χώρο;»

«Όχι, βέβαια.» απαντώ χαμηλώνοντας το κεφάλι για να κρύψω την ντροπή μου.

«Πάλι καλά. Πάρε λοιπόν μια καρέκλα και κάθισε.»

Αχ,δεν κάναμε καλή αρχή.Παίρνω την καρέκλα και τακτοποιούμαι στην απέναντι πλευρά από την δική του. Πριν αρχίσω βγάζω το κινητό μου για να στείλω ένα γρήγορο μήνυμα στον Άλκη, αλλά δεν προλαβαίνω γιατί η φωνή του Αλεξίου με σταματά.

«Όσην ώρα είσαι εδώ πέρα το κινητό θα παραμένει κλειστό. Θα ασχολείσαι μόνο με ότι σου αναθέτω και δεν θα χαζολογάς δεξιά κι αριστερά. Δεν έχουμε χρόνο για να τον σπαταλήσουμε κιόλας. Έγινα κατανοητός;» μου λέει με αυστηρό κι αυταρχικό ύφος.

«Μάλιστα. Απλά ήθελα να ενημερώσω ...» και πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση μου με διακόπτει.

«Από όσο ξέρω είσαι ενήλικη και δεν έχεις να δίνεις αναφορά σε κανέναν για το που είσαι και τι κάνεις, εκτός κι αν νομίζεις ότι απειλείσαι.» και με κοιτάει εξεταστικά.

«Όχι, ξεχάστε το, θα το κλείσω αμέσως.» και στρώνομαι κατευθείαν στη δουλειά, δεν θέλω να τον εκνευρίσω άλλο και να με καθυστερήσει επίτηδες. Καλύτερα να ξεμπερδεύουμε νωρίτερα για να μιλήσω από κοντά με τον Άλκη.

Μετά από ένα τρίωρο και αφού μου έχουν βγει τα μάτια προσπαθώντας να καταλάβω τα ορνιθοσκαλίσματα του καθενός, έφτασα στο τέλος της στοίβας. Ο Αλεξίου από την άλλη ήταν πιο γρήγορος και εδώ κι ώρα ασχολείται με τον υπολογιστή του.

Μεγάλες ΑγάπεςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin