Κεφάλαιο 3

9K 563 67
                                    

Όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ και στριφογύριζα στο κρεβάτι μου. Τα λόγια του Άλκη είχαν χτυπήσει στόχο, όσο κι αν ήθελα να δείξω το αντίθετο. Πως κάποιος σαν αυτόν μπόρεσε να με διαβάσει τόσο σωστά; Εγώ στην αρχή νόμιζα ότι θα είναι ακόμα ένας ωραίος που θα έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και δε θα δίνει σημασία για τους άλλους. Εντάξει, μπορεί να είναι λίγο αλαζόνας και να με εκνευρίζει το στυλάκι είμαι ωραίος και το ξέρω, αλλά κατά βάθος είναι πιο ώριμος από ότι θέλει να δείχνει. Και ίσως περισσότερο ώριμος από μένα που τον έκρινα μόνο βάση της εξωτερικής του εμφάνισης, και αυτό με τρομάζει ακόμα πιο πολύ. Αχ, τι θα κάνω, πως θα τον αντικρίσω πάλι αύριο; Αρκετά, δε θα χάσω τον ύπνο μου για αυτόν, ότι είναι να γίνει θα γίνει! Έδιωξα κάθε σκέψη από το μυαλό μου και αποκοιμήθηκα.

Την επόμενη μέρα συναντηθήκαμε στις σκάλες και ξεκινήσαμε μαζί για την σχολή. Στην αρχή ήμουν λίγο αμήχανη αλλά μετά από λίγο έσπασε ο πάγος και μιλάγαμε χαλαρά.

«Πως κοιμήθηκες το βράδυ γειτονοπούλα; Με ονειρεύτηκες;»

«Και έλεγα τόσην ώρα και να είσαι σοβαρός, κάτι γίνεται. Ήμουν έτοιμη να ανησυχήσω αλλά τελικά ξαναβρήκες τον καλό σου εαυτό!»

«Κούκλα, ποτέ δε χάνω το ταπεραμέντο μου, σκέψου ότι ακόμα δεν πρόλαβα να πιω καφέ! Και μην προσπαθείς να αλλάξεις θέμα, άλλη ήταν η ερώτηση μου.»

«Δεν πιστεύω να περιμένεις στα αλήθεια απάντηση σε ένα τόσο σαχλό ερώτημα.»

«Κατάλαβα, με σκεφτόσουν όλο το βράδυ και τώρα προσπαθείς να θολώσεις τα νερά, αλλά δεν το καταφέρνεις!»

«Συνέχισε έτσι και θα χάσω πάσα ιδέα για σένα πάνω που πήγα να σε συμπαθήσω.»

«Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι με συμπαθείς, κάτι είναι κι αυτό όταν μέχρι χθες με απέφευγες λες κι έχω χολέρα!»

«Υπερβολικός όπως πάντα!» Ευτυχώς φτάσαμε στη σχολή γιατί δεν άντεχα άλλο αυτήν τη συζήτηση.

Η Έφη μας είδε πρώτη και ήρθε προς το μέρος μας.

«Τι βλέπω, μαζί φεύγετε μαζί έρχεστε, μήπως έχετε κάτι να μας πείτε;»

«Ναι, είμαστε τρελά ερωτευμένοι και λέμε να παντρευτούμε το άλλο Σάββατο, ελπίζω να μην έχεις κανονίσει κάτι.» της απαντάει ο Άλκης πιάνοντας με αγκαλιά και δίνοντας μου ένα φιλί στο μάγουλο.

Αχ, αυτός ο άνθρωπος θα με τρελάνει! Εν τω μεταξύ η Έφη έχει γουρλώσει τα μάτια της και το σαγόνι της έχει φτάσει στο πάτωμα.

Μεγάλες ΑγάπεςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang