Κεφάλαιο 5

7.1K 526 70
                                    

Άλκης POV

Έχουμε έρθει στην παραλία και αγναντεύουμε τη θάλασσα, αλλά παρά την φυσική ομορφιά γύρω μας, εγώ δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω της

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έχουμε έρθει στην παραλία και αγναντεύουμε τη θάλασσα, αλλά παρά την φυσική ομορφιά γύρω μας, εγώ δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Την βλέπω πως χάνεται κοιτώντας προς το άπειρο, πως ανοιγοκλείνει το στόμα της όταν μιλάει, την έκφραση που παίρνει όταν ονειροπολεί και το μόνο που σκέφτομαι είναι πότε θα την σφίξω στην αγκαλιά μου και θα την φιλάω για ώρες. Είναι τόσο όμορφη και με εκπλήσσει που δεν έχει συναίσθηση αυτής της ομορφιάς. Δείχνει τόσο απλή και προσγειωμένη, καμία σχέση με όσες με περιτριγύριζαν στο παρελθόν. Θέλω τόσο πολύ να την μάθω καλύτερα, είναι ένα μυστήριο για μένα. Τα λόγια της μου δείχνουν έναν άνθρωπο με αξίες που εκτιμάει ότι της έχουν προσφέρει σ' αυτή τη ζωή και δε θεωρεί τίποτα σαν δεδομένο. Σε αντίθεση με μένα, που κάποτε πίστευα ότι έχω όλο τον χρόνο μπροστά μου, ότι οι άνθρωποι που έχω γύρω μου θα είναι για πάντα εκεί να με στηρίζουν, μέχρι που ανατράπηκαν όλα με τον ξαφνικό θάνατο των γονιών μου. Όλες οι σταθερές μου γκρεμίστηκαν και βρέθηκα στο κενό. Έκανα πολύ καιρό να ορθοποδήσω και όταν το κατάφερα αποφάσισα να ζω την κάθε στιγμή στο έπακρο και να κυνηγώ αυτό που θέλω. Και αυτή τη στιγμή δε θέλω τίποτα περισσότερο από το να έχω αυτή την κοπέλα στο πλάι μου.

Όταν μου λέει πόσο πολύ θα ήθελε να βουτήξει στη θάλασσα δεν το σκέφτομαι στιγμή και σηκώνομαι αμέσως για να κάνω την αρχή. Δε θα την αφήσω να κάθεται απλά και να με βλέπει, οπότε την προκαλώ για να τσιμπήσει. Βέβαια όταν μένει με τα εσώρουχα αρχίζω να αναθεωρώ για το σχέδιο μου γιατί δε ξέρω κατά πόσο μπορώ να κρατήσω τα χέρια μου μακριά της. Το κορμί της είναι σκέτη κόλαση και η κόκκινη δαντέλα που δεν αφήνει πολλά πράγματα στη φαντασία, με προκαλεί να την σκίσω. Προσπαθώ να διακωμωδήσω την κατάσταση μπας και ηρεμήσω αλλά όταν βάζει στην άκρη την ντροπή της και αρχίζει να με φλερτάρει δείχνοντας μου μια πιο άγρια πλευρά της τα χάνω εντελώς! Άλκη συγκεντρώσου δεν είσαι κανένας έφηβος που δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του!

Ευτυχώς προτείνει να κάνουμε αγώνα κολυμπώντας, οπότε διοχετεύω όλη την ενέργεια μου εκεί και φτάνω σε χρόνο ντετέ. Αυτή είναι η στιγμή μου να πάρω αυτό που θέλω και χωρίς δεύτερη σκέψη ζητάω το έπαθλο μου να είναι ένα φιλί. Δεν της αφήνω περιθώρια να κάνει πίσω, την πλησιάζω και την παίρνω στην αγκαλιά μου. Όταν αισθάνομαι το κορμί της να κολλάει πάνω μου και τα πόδια της γύρω από τη μέση μου, χάνω τον έλεγχο και την φιλάω με όλο το καταπιεσμένο μου πάθος. Τα χείλη της είναι τόσο απαλά και η γεύση της τόσο γλυκιά και εθιστική! Αυτή η γυναίκα θα είναι η καταστροφή μου!

Με το ζόρι τραβιέμαι μακριά της και την κοιτάω στα υπέροχα μάτια της που είναι ικανά να σε μαγέψουν στο λεπτό και να γίνεις δέσμιος τους. Της λέω πόσο όμορφη είναι όσο πιο τρυφερά γίνεται για να το συνειδητοποιήσει και η ίδια και της δίνω ένα τελευταίο φιλί. Πριν παρασυρθώ ξανά και πάθουμε όντως καμιά πνευμονία που είμαστε τόσην ώρα μέσα στην κρύα θάλασσα, και ποιος την ακούει μετά, όπως την έχω στην αγκαλιά μου βγαίνω στην ακτή και την αφήνω κάτω μόνο όταν φτάνουμε στο μέρος που πετάξαμε τα ρούχα μας.

Ντυνόμαστε γρήγορα και για να ζεσταθούμε τρέχουμε μέχρι την πολυκατοικία μας, που ευτυχώς δεν απέχει πολύ από την παραλία. Φτάνουμε λαχανιασμένοι στην εξώπορτα μας μετά το κατοστάρι που ρίξαμε και μπαίνουμε μέσα. Ανεβαίνουμε από τα σκαλιά και όταν είμαστε στον πρώτο μου δίνει ένα πεταχτό φιλί και συνεχίζει για το διαμέρισμα της. Γαμώτο, γιατί βιάζεται να μ' αφήσει! Δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από τις στιγμές μας;

«Πήγαινε να αλλάξεις και σε περιμένω να έρθεις.» της φωνάζω αλλά δεν μου απαντά. Δεν θα την αφήσω όμως να μου ξεγλιστρήσει τόσο απλά. Θα της αφήσω λίγο χρόνο αλλά αν δεν έρθει αυτή θα πάω εγώ να την βρω. Τώρα που ξέρω ότι με θέλει κι εκείνη δε θα αφήσω τα πράγματα στην τύχη τους. Στο φιλί της είδα ξεκάθαρα ότι δεν της είμαι αδιάφορος, αντιθέτως έχει αισθήματα για μένα, όσο κι αν προσπαθεί να τα κρύψει επειδή προφανώς φοβάται να αφεθεί. Πρέπει να την κάνω να καταλάβει ότι με μένα δεν έχει τίποτα να φοβάται!

Ξεκλειδώνω την πόρτα και πάω για ένα γρήγορο ντους. Αφού ντυθώ σκέφτομαι ότι τόσες ώρες είμαστε νηστικοί, οπότε θα θέλει σίγουρα κάτι να φάει. Πηγαίνω στην κουζίνα να δω αν υπάρχει τίποτα, αλλά στο ψυγείο μου το μόνο που βρίσκω είναι γάλα και τυρί και στα ντουλάπια κάτι μακαρόνια, τέλεια! Βέβαια και να είχα περισσότερα υλικά δε θα ήξερα πως να τα χειριστώ, καθώς οι γνώσεις μου στην μαγειρική είναι ελάχιστες, οπότε αποφασίζω να παραγγείλω από ένα μαγαζί που φτιάχνει σπιτικά φαγητά και το τιμάνε όλοι οι φοιτητές!

Έχει περάσει ήδη μιάμιση ώρα από όταν χωριστήκαμε και το φαγητό έχει έρθει εδώ και ώρα, αν δεν έχει κρυώσει ήδη. Μα τι κάνει και δεν έχει κατέβει ακόμα; Πόσην ώρα να θέλει πια να ετοιμαστεί, αφού μέσα θα μέναμε! Εκτός και αν με έγραψε κανονικότατα! Ε, όχι, αυτό δε θα το αφήσω να περάσει! Παίρνω τη σακούλα με το φαγητό και πάω να τη βρω.


Αυτό το κεφάλαιο δεν το είχα προγραμματίσει, αλλά μου ζητήθηκε να δούμε τις σκέψεις του Άλκη και το θεώρησα πολύ καλή ιδέα. Ελπίζω να σας αρέσει και να μην βαρεθήκατε που δεν είχε διαλόγους. Περιμένω εντυπώσεις και αν θέλετε το αστεράκι σας.

Μεγάλες ΑγάπεςWhere stories live. Discover now