Όταν φτάνω στο σπίτι είναι ήδη 18.30 και ανησυχώ για το τι έχω να ακούσω πάλι από τον Άλκη. Τον βρίσκω να κάθεται στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση.
«Τον βρήκες τελικά τον δρόμο;» με ρωτάει μόλις με βλέπει.
«Δεν τον είχα χάσει ποτέ. Σου είχα πει ότι θα έλειπα.» του απαντάω.
«Ναι, μου είχες κάνει αυτήν την τιμή! Μην είμαι κι αχάριστος.»
«Γιατί είσαι ειρωνικός τώρα;»
«Έλα μου ντε; Αντί να χαίρομαι που γύρισες έστω για το βραδινό, εγώ άρχισα τα παράπονα.» συνεχίζει με το ίδιο υφάκι.
«Άλκη, πρέπει να μιλήσουμε.» του λέω σοβαρά.
«Ωχ, τι ετοιμάζεσαι να μου ξεφουρνίσεις πάλι; Μήπως ότι θα εγκατασταθείς πλέον μόνιμα στην σχολή για να γλυτώσεις και τα δρομολόγια στους δρόμους;»
«Άφησε με να σου πω πρώτα αυτά που θέλω και μετά σχολιάζεις.»
«Εντάξει, μίλα.»
Του περιγράφω αναλυτικά την μέρα μου στο εργαστήριο, τα πειράματα, την γνωριμία μου με την Μαρία και αφήνω για το τέλος όσα μου είπε ο Αλεξίου για τις ώρες που θα περνάω εκεί.
«Πες μου ότι το τελευταίο που άκουσα ήταν απλά ένα αποτυχημένο αστείο.»
«Όχι, Άλκη, το ξέρω ότι δεν είναι ότι καλύτερο αλλά δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς.»
«Με δουλεύεις, δεν γίνεται να εννοείς σοβαρά αυτά που λες. Για ποιον ακριβώς λόγο είσαι υποχρεωμένη να χάσεις το καλοκαίρι σου εκεί μέσα; Όλοι οι φοιτητές αρχίζουν τις πτυχιακές τους στο 4ο έτος και μάλιστα από το εαρινό εξάμηνο. Εσύ γιατί να ξεκινήσεις ένα χρόνο και νωρίτερα;»
«Πρέπει να ακολουθώ το πρόγραμμα των διδακτορικών.»
«Οι οποίοι όμως πληρώνονται για αυτό, γιατί είναι η δουλειά τους, μην το ξεχνάς. Εσύ δεν είσαι υποχρεωμένη να χτυπάς κάρτα λες και είσαι υπάλληλος. Χάρη τους κάνεις που πας και βοηθάς, όχι το αντίθετο.»
«Μπορεί, αλλά όσο περισσότερο είμαι εκεί, τόσα περισσότερα θα μαθαίνω. Δεν άκουσες καθόλου όσα σου είπα πριν για αυτά που κάναμε;»
«Εγώ το μόνο που βλέπω είναι ότι βρήκε τον τέλειο τρόπο να σε χώσει χωρίς να του φέρεις αντίρρηση. Πρώτα σου πετάει την υποτροφία και μετά σε βάζει στα πειράματα για να σε δελεάσει. Εκμεταλλεύεται τα όνειρα σου για να πετύχει τους σκοπούς του κι εσύ δεν μπορείς να το αντιληφθείς.»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μεγάλες Αγάπες
RomanceΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance