Δήμητρας POV
Η αίσθηση των χειλιών του πάνω στα δικά μου είναι τόσο μαγική που δεν μπορώ να ξεκολλήσω και παρόλο που το φιλί μας ξεκίνησε γλυκά γρήγορα πήρε άλλη τροπή. Τα χέρια του περνούν μέσα από την μπλούζα μου και ανατριχιάζω όταν ακουμπάν το δέρμα μου. Τα χείλη του αφήνουν αισθησιακά φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου, μέχρι που φτάνει στον λοβό του αυτιού μου και τον ακούω να μου ψιθυρίζει πόσο πολύ με θέλει και δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω κι εγώ.
Με σηκώνει στην αγκαλιά του σαν να μην ζυγίζω τίποτα και κατευθύνεται προς το δωμάτιο μου. Με αφήνει καθιστή στο κρεβάτι και βγάζει στο λεπτό τα ρούχα του, μένοντας μόνο με το εσώρουχο του. Μόλις βλέπω το υπέροχα καλοσχηματισμένο του σώμα κάτι παθαίνω και νιώθω ξαφνικά μια έξαψη σε όλο μου το κορμί. Δαγκώνω το χείλος μου και προσπαθώ να ελέγξω τις αναπνοές μου που έχουν γίνει πολύ κοφτές.
«Πόσο μ' αρέσει να σε βλέπω τόσο ξαναμμένη χωρίς να έχω κάνει ακόμα τίποτα. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ τι θα κάνεις στην συνέχεια.» μου λέει και με πλησιάζει, γονατίζοντας μπροστά μου.
Αφαιρεί σιγά σιγά την μπλούζα μου και το σορτσάκι μου και με σπρώχνει προς τα πίσω ενώ εκείνος ανοίγει τα πόδια μου και μπαίνει ανάμεσα τους. Αρχίζει να φιλάει και να χαϊδεύει το εσωτερικό των μηρών μου και να ανεβαίνει όλο και πιο πάνω. Όσο τον νιώθω να πλησιάζει στην ευαίσθητη περιοχή μου γίνομαι όλο και πιο υγρή και είμαι σίγουρη ότι τα σημάδια είναι εμφανή και στο στριγκάκι που φοράω. Θέλω τόσο πολύ να τον νιώσω αλλά έχει βαλθεί να με βασανίσει. Κάποια στιγμή τα δόντια του τραβάνε το εσώρουχο μου προς τα κάτω και σηκώνοντας τα πόδια μου το βγάζει τελείως. Για μια στιγμή μένει απλά να με κοιτάει πεινασμένα, αλλά πολύ σύντομα περνάει τα πόδια μου στους ώμους του και μου ορμάει. Η γλώσσα του εξερευνά κάθε εκατοστό και όταν βάζει την κλειτορίδα μου στο στόμα του νιώθω να παραληρώ. Τα χέρια του μπαίνουν κι αυτά στο παιχνίδι και δύο δάχτυλα εισχωρούν μέσα μου εξερευνώντας τα τοιχώματα μου. Η ηδονή είναι απίστευτη, αναστενάζω όλη την ώρα και χωρίς να το καταλάβω έρχομαι σε οργασμό. Με την γλώσσα του μαζεύει τα υγρά μου και ενώ εγώ προσπαθώ να τον σταματήσω γιατί είμαι ήδη πολύ ευαίσθητη από τους χειρισμούς του και δεν μπορώ να αντέξω άλλο, εκείνος συνεχίζει ακάθεκτος μέχρι που τελειώνω για ακόμα μια φορά στο στόμα του. Αυτός ο άνθρωπος θα με τρελάνει, δεν υπάρχει αυτό που ζω!
KAMU SEDANG MEMBACA
Μεγάλες Αγάπες
RomansaΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance