Κεφάλαιο 40

3.1K 301 47
                                    

Αυτές τις μέρες υπάρχει κάποιο θεματάκι με το wattpad όπως θα καταλάβατε και μας παιδεύει. :( Ελπίζω να σας έρθει σωστά αυτήν τη φορά η ειδοποίηση και συγγνώμη για τις άκυρες χθεσινές.


Η συνέχεια...

Δεν μου αρέσει που δίνουμε τόση αξία σε ένα θέμα που στην ουσία δεν υπάρχει, όλα είναι μέσα στο μυαλό του Άλκη. Για ποιο λόγο να μαλώνουμε έτσι στα ξαφνικά;

«Ρε, αγάπη μου, μην κάνεις έτσι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζηλεύεις και να νιώθεις ότι απειλείσαι, είναι απλά μια δουλειά. Ακόμα και στην περίπτωση που μου την έπεφτε θα μπορούσα να τον αντικρούσω. Μην ανησυχείς, δεν θα ανεχτώ καμία τέτοια συμπεριφορά. Μπορεί να θέλω την υποτροφία αλλά δεν σκοπεύω να πουληθώ για αυτήν.» του λέω όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται για να το συνειδητοποιήσει.

«Δεν τον εμπιστεύομαι αυτόν τον άνθρωπο κάτι βρομάει σ' αυτήν την υπόθεση και όσο εσύ αρνείσαι να το δεις, τόσο πιο πολύ δεν θέλω να περνάς μαζί του τόσες ώρες.»

«Σε παρακαλώ, κάνε λίγη υπομονή, αν κρύβεται κάτι άλλο από πίσω δεν θα αργήσει να αποκαλυφθεί. Σου υπόσχομαι ότι θα έχω τα μάτια μου δεκατέσσερα.»

«Μπορεί να μην είναι αρκετό.»

«Ναι, σιγά μην έρθει και η συντέλεια του κόσμου! Άφησε την καταστροφολογία στην άκρη και στήριξε με, σε έχω ανάγκη δεν το καταλαβαίνεις;»

«Μου φαίνεται ότι θες και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη. Πως μπορεί να συμβεί αυτό;»

«Τι μου λες, ότι πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε σένα και στα όνειρα μου; Με ποιο δικαίωμα με βάζεις σ' αυτό το δίλημμα; Γιατί θέλεις να είσαι απέναντι μου και όχι στο πλάι μου; Ποτέ δεν περίμενα από σένα κάτι τέτοιο, με απογοητεύεις!»

«Ούτε εγώ περίμενα από σένα να φέρεσαι τόσο εγωιστικά! Αποφασίζεις και διατάζεις και περιμένεις να ακολουθήσω το παράγγελμα σου σαν στρατιωτάκι. Εσύ μπορείς ελεύθερα να κάνεις τη ζωή σου και μένα με θέλεις να κάθομαι στον πάγκο να περιμένω πότε θα με χρειαστείς σαν αναπληρωματικό.»

«Είσαι άδικος!»

«Εγώ άδικος; Εσύ η ίδια δεν μου ζήτησες να ξεχάσω τις διακοπές μου γιατί πολύ απλά ζηλεύεις; Αυτό το βρίσκεις πολύ δίκαιο;»

«Μα πως θα πας μόνος σου, αφού είμαστε ζευγάρι.»

«Έχεις έναν τρόπο να τον θυμάσαι μόνο όποτε σε συμφέρει αυτό. Το ότι είμαστε μαζί δεν σου δίνει μόνο δικαιώματα συνεπάγεται και με κάποιες υποχρεώσεις, που εσύ αγνοείς.»

Μεγάλες ΑγάπεςWhere stories live. Discover now