Έχει βραδιάσει και ο Άλκης ακόμα δεν έχει επιστρέψει. Τι κάνει τόσες ώρες έξω; Προσπάθησα να τον βρω στο τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνει. Φαίνεται μου κάνει αντίποινα για τα πρωινά ή πολύ απλά δεν θέλει να με ακούσει. Δεν τον καταλαβαίνω, γιατί αντιδρά τόσο έντονα; Έβγαλε με την πρώτη τα συμπεράσματα του και δεν δέχεται να ακούσει κάτι άλλο. Δεν είμαι χαζή, αν δω κάποια περίεργη συμπεριφορά από την μεριά του Αλεξίου, θα φύγω αμέσως, δεν έχουμε υπογράψει και κανένα συμβόλαιο.
Αρκετά αναλώθηκα μ' αυτές τις σκέψεις, θα πάω να κοιμηθώ κι ας έρθει ότι ώρα θέλει. Ίσως είναι καλύτερα να ξαναμιλήσουμε αύριο μιας και η σημερινή μέρα δεν μας πήγε καλά.
Το πρωί που σηκώνομαι βλέπω τον Άλκη να κοιμάται δίπλα μου και ηρεμώ. Δεν αντιλήφθηκα τι ώρα γύρισε χθες, μου φτάνει που ήρθε. Όσο είμαστε μαζί μπορούμε να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα. Του δίνω ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και πάω στην κουζίνα να φτιάξω ένα καφέ. Ετοιμάζομαι γρήγορα και φεύγω για τη σχολή.
Πηγαίνω στο γραφείο του Αλεξίου αλλά βρίσκω την πόρτα κλειδωμένη. Λες να μην ήρθε ακόμα; Εκτός κι αν είναι στο εργαστήριο. Πάω να δω κι εκεί και τον βλέπω μαζί με δυο φοιτητές να κάνουν κάποια πειράματα.
«Καλημέρα σας!» χαιρετάω μόλις μπαίνω μέσα.
«Καλημέρα, Χριστοπούλου! Πάνω στην ώρα ήρθες. Βάλε μια ποδιά και έλα να μας βοηθήσεις.» μου λέει μόλις με βλέπει.
Αφήνω την τσάντα μου σε μια καρέκλα, παίρνω μια ποδιά από την κρεμάστρα στον τοίχο και κατευθύνομαι στον πάγκο που δουλεύουν.
«Από εδώ είναι η Μαρία και ο Γιάννης οι διδακτορικοί φοιτητές που σου έλεγα. Η πτυχιακή σου θα αποτελεί ένα μέρος από τα πειράματα που κάνουν τα παιδιά, οπότε θα είσαι συνέχεια μαζί τους και θα κάνεις ότι σου λένε.»
«Μάλιστα!» συμφωνώ αμέσως. Χαίρομαι πάρα πολύ που θα μπορώ να δουλέψω μαζί τους.
«Σήμερα ξεκινάμε μια καινούργια τεχνική για αυτό ήρθα να βοηθήσω κι εγώ μέχρι να τελειοποιήσουμε την μέθοδο. Εσύ θα μας βλέπεις και θα κρατάς αναλυτικές σημειώσεις για όλα τα στάδια του πειράματος και από αύριο θα πάρεις κι εσύ πιο ενεργό μέρος. Στην αρχή τα καθήκοντα σου θα είναι απλά και όσο προχωράει ο καιρός και μας αποδείξεις την αξία σου, θα σου ανατίθενται και περισσότερες ευθύνες.» συνεχίζει απαριθμώντας τα καθήκοντα μου.
Χωρίς καθόλου χρονοτριβή ξεκινάνε κι εγώ τους κοιτάω μαγεμένη. Προσέχω την κάθε λεπτομέρεια και καταγράφω τα πάντα στο τετράδιο μου, ανυπομονώ για την μέρα που θα βρίσκομαι κι εγώ στη θέση τους. Η ώρα περνάει τόσο γρήγορα που όταν επιτέλους παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλαμε, συνειδητοποιώ ότι έχει απογευματιάσει.
YOU ARE READING
Μεγάλες Αγάπες
RomanceΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance