Το επόμενο πρωί πάμε μαζί με την Δήμητρα στη σχολή και εκεί συναντάμε τους υπόλοιπους. Όταν βλέπει τον Κώστα ξινίζει τα μούτρα της και μου λέει ότι δεν θέλει να πάμε προς τα εκεί.
«Δεν θα κρυφτείς ούτε θα δείξεις αδυναμία. Θα πάμε κανονικά και θα κάνεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα.»
«Δίκιο έχεις, θα του δείξω εγώ.» απαντάει και προχωράει πρώτη με άλλον αέρα πλέον. Εγώ πάω στον Άλκη, τον αγκαλιάζω και του δίνω ένα φιλί. Μου έλειψε που κοιμηθήκαμε χώρια χθες το βράδυ.
«Καλημέρα! Τι κάνετε; Νίκο μου πως τα πέρασες μοναχούλης;» ακούω τη Δήμητρα να ρωτάει και περνάει το χέρι της γύρω από το μπράτσο του και κολλάει πάνω του.
«Μια χαρά! Μην ανησυχείς δεν είμαι κανένα παιδάκι, ξέρω να τα βγάζω πέρα.» λέει και της κλείνει το μάτι.
«Δεν αμφέβαλλα ποτέ, εσύ είσαι 100% αρσενικό όχι σαν μερικούς μερικούς.» πετάει την σπόντα της.
«Δεν κατάλαβα, τι εννοείς;» μπαίνει στη συζήτηση και ο Κώστας που μέχρι εκείνη την ώρα τους κοιτούσε με μισό μάτι.
«Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται, αυτό ξέρω εγώ.» του πετάει για ακόμα μια φορά η Δήμητρα το μπαλάκι.
«Τι γίνεται εδώ πέρα, έχω χάσει επεισόδια;» ρωτάει ο Νίκος που δεν ξέρει τίποτα και έχει χαθεί, βλέποντας τα καμώματα αυτών των δυο.
«Όχι, μην ανησυχείς απλώς ο Κώστας είναι στις μέρες του.» λέει η Δήμητρα και γελάει.
«Να σου πω αρκετά με τις μπηχτές σου, πάμε να μιλήσουμε.»
«Δεν έχω να σου πω κάτι, εξάλλου το μάθημα αρχίζει σε λίγο.»
«Δεν πειράζει κι αν το χάσουμε. Έχουμε κάποια θέματα να λύσουμε.»
«Μπορούν να περιμένουν, δεν είναι τόσο επείγοντα..» και μετά γυρίζοντας την προσοχή της στον Νίκο του λέει «Δεν πάμε όμορφε μέσα στην τάξη;»
KAMU SEDANG MEMBACA
Μεγάλες Αγάπες
RomansaΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance