Κεφάλαιο 24

3.9K 357 59
                                    

Κώστας POV

Όταν είδα την Δήμητρα να φεύγει με τον Νίκο από τη σχολή, σε συνδυασμό με όλες τις μπηχτές που είχαν προηγηθεί, ήμουν έτοιμος να εκραγώ. Όλα τα ζευγάρια μπορούν να έχουν τις διαφωνίες τους, αλλά κοιτάνε πως να τις λύσουν όχι πως θα πάνε στον επόμενο! Με αυτά που κάνει μόνο να χειροτερεύει τη θέση της καταφέρνει και να χάνει το δίκιο της.

Και επιτέλους ήρθε η ώρα να μιλήσω και με την αδερφή μου. Θέλω να δω κι εκείνη τι έχει να μου πει για να ξεκαθαρίσει αυτή η κατάσταση. Μόλις φτάνω σπίτι την παίρνω τηλέφωνο.

«Καλησπέρα Γιάννα! Τι κάνεις;»

«Καλησπέρα μικρέ! Καλά είμαι, εδώ προσπαθώ να ταΐσω τα ανίψια σου, αλλά μου κάνουν κόνξες.»

«Λίγα τα λόγια σου για τις αγάπες μου. Να τους δώσεις πολλά φιλάκια από μένα.»

«Θα τους τα δώσω μην ανησυχείς. Εσύ πως είσαι;»

«Ε, εντάξει.»

«Δεν ακούστηκε καθόλου καλό αυτό το εντάξει.»

«Απλά είχαμε μια διαφωνία με την Δήμητρα.»

«Τι σου έκανε πάλι αυτή η σουρλουλού;»

«Μην την λες έτσι! Μπορείς να μου πεις τι σου έκανε και την αντιπαθείς;»

«Δεν κάνει αυτή η γυναίκα για σένα.»

«Και μπορώ να μάθω τον λόγο παρακαλώ;»

«Δεν φαίνεται σοβαρή κοπέλα. Δεν λέω, όμορφη είναι και καλά κάνεις που περνάς τον χρόνο σου μαζί της, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι για κάτι παραπάνω και κακώς προσπαθείς να την εισάγεις στην οικογένεια μας.»

«Σοβαρά μιλάς τώρα; Δεν πιστεύω αυτά που ακούω! Τόσο καιρό γιατί δεν είχες πει τίποτα;»

«Δεν ήθελα να ανακατευτώ σε κάτι που θα ήταν εφήμερο. Εσύ όμως το παρατραβάς, είσαστε ήδη τρία χρόνια μαζί.»

«Και με ποιο δικαίωμα ανακατεύεσαι τώρα; Το ξέρεις πόσο πολύ σ' αγαπάω και σε εκτιμάω και δεν υπάρχει κάτι που δεν θα έκανα για σένα, αλλά το να ορίζεις την προσωπική μου ζωή, ξεπερνάει κάθε όριο.»

«Εγώ μόνο το καλό σου θέλω και κάποια μέρα θα το δεις κι εσύ πόσο δίκιο είχα.»

«Το μόνο που βλέπω εγώ, είναι ότι εξαιτίας σου τσακώθηκα με την κοπέλα μου, επειδή ο βλάκας δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το αίμα μου θα συμπεριφερόταν έτσι!»

Μεγάλες ΑγάπεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora