Και δεύτερο κεφάλαιο για σήμερα! ;)
Μετά τη συζήτηση μας με τον Άλκη τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά και αρχίσαμε να ξαναβρίσκουμε τους ρυθμούς μας. Εγώ πλέον έλειπα στο εργαστήριο για ένα οκτάωρο και ο Άλκης έψαχνε να βρει μια δουλειά για να μην κάθεται. Σίγουρα, δεν ήταν χαρούμενος αλλά τουλάχιστον μου έδειχνε εμπιστοσύνη και δεν είχαμε άλλους καυγάδες. Στο εργαστήριο ευτυχώς όλα κυλούσαν ρολόι και η Μαρία αποδείχτηκε πολύ καλή συντροφιά εκτός από άριστη καθοδηγήτρια, που με βοηθούσε σε κάθε βήμα και έλυνε κάθε απορία που είχα. Όταν γυρνούσα τα απογεύματα πηγαίναμε για κανένα μπάνιο στην παραλία ή βγαίναμε με τους φίλους μας, μιας και αυτή θα ήταν η τελευταία τους εβδομάδα πριν ο καθένας γυρίσει στον τόπο καταγωγής του.
Σήμερα είχαμε κανονίσει ένα μίνι αποχαιρετιστήριο πάρτυ για τα παιδιά στο σπίτι μας. Μπόρεσα να φύγω και λίγο νωρίτερα χάρη στην Μαρία, που δέχτηκε να αναλάβει αυτή για μένα τη δουλειά που μου είχε μείνει, και ετοίμασα μερικά φαγητά για το βράδυ. Αντί γλυκού πήρα παγωτό από το αγαπημένο μας μαγαζί, που το έχει ένας Ιταλός και κάνει εξαιρετικά παγωτά σε άπειρες γεύσεις. Ο Άλκης είχε αναλάβει τα ποτά και όταν όλα ήταν έτοιμα έκανα ένα ντουζάκι και ετοιμάστηκα.
Όταν πήγα στο σαλόνι είχε έρθει ήδη ο Νίκος και είχαν πιάσει τη συζήτηση με τον Άλκη.
«Τι κάνει το εργαζόμενο μας κορίτσι;» με ρωτάει μόλις με βλέπει.
«Μια χαρά! Εσύ, ετοίμασες βαλίτσα;»
«Τι χαζή ερώτηση! Μήπως με μπερδεύεις με τη Δήμητρα που τα θέλει όλα στην εντέλεια και έτοιμα μέρες πριν; Εγώ θα την φτιάξω το πολύ δυο ώρες πριν φύγω και θα πετάξω μέσα ότι βρω μπροστά μου.»
«Τι ρωτάω κι εγώ; Άντρες τι να περιμένεις! Ξέρουν ότι η μανούλα είναι αυτή που θα κάτσει να τους τα πλύνει όλα και να τα σιδερώσει μετά, οπότε γιατί να ασχοληθούν;»
«Με προσβάλλεις τώρα, τόσο καιρό μόνος μου μένω κι εγώ φροντίζω για όλα. Έχω νομίζω το δικαίωμα όταν γυρίζω στο πατρικό μου να αράζω λίγο.»
«Άραξε αγορίνα μου, ποια είμαι εγώ που θα σου πω το αντίθετο!» του λέω και γελάω. Οι άντρες όσο κι αν μεγαλώνουν πάντα θα κρύβουν ένα παιδί μέσα τους.
«Καλά το ζευγαράκι πότε θα έρθει; Μας έχουν στήσει κανονικά.» συνεχίζει ο Νίκος αλλάζοντας θέμα.
«Σιγά μωρέ πως κάνεις έτσι, λες και είχαμε δώσει ακριβή ώρα.» του απαντάει ο Άλκης την ώρα που ακούγεται το κουδούνι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μεγάλες Αγάπες
RomantizmΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance