Προσπαθώ να παρακολουθήσω τι γίνεται στην ταινία αλλά χωρίς μεγάλη επιτυχία. Το μόνο που με νοιάζει είναι ότι ο Άλκης με έχει στην αγκαλιά του. Μυρίζω το μεθυστικό του άρωμα, απολαμβάνω τα τρυφερά του χάδια. Καταλαμβάνει κάθε μέρος του μυαλού μου, που αισθάνομαι τελείως αποκομμένη από τον έξω κόσμο. Αρχίζω να χαϊδεύω το στέρνο του και νιώθω πόσο γυμνασμένος είναι, οι μύες του μοιάζουν με πέτρα. Το άγγιγμα μου δεν τον αφήνει ανεπηρέαστο, οι χτύποι της καρδιάς του αυξάνονται και η ανάσα του γίνεται πιο βαριά.
«Πόσο πολύ θέλεις να δεις τη ταινία;» με ρωτάει.
«Καθόλου.» απαντάω αμέσως.
«Τέλεια!» χαμογελάει σατανικά.
Στο λεπτό με σπρώχνει στον καναπέ και πέφτει πάνω μου. Με τα χέρια του συγκρατεί το βάρος του και με κοιτά με αυτά τα υπέροχα μπλε του μάτια που μοιάζουν τόσο πολύ με τον βυθό της θάλασσας αυτήν την στιγμή. Θέλω να χαθώ στα βάθη τους και να μην ξαναβγώ ποτέ για να πάρω ανάσα.
Πλησιάζει τα χείλη του στο πρόσωπο μου και μου αφήνει μικρά φιλιά στο μέτωπο, στα μάτια, στη μύτη, στα μάγουλα, στα χείλη και μετά κατεβαίνει στο λαιμό μου. Μου βγάζει την μπλούζα και το κολάν και συνεχίζει το γλυκό του μαρτύριο. Προσπαθώ να του βγάλω την μπλούζα αλλά τα χέρια μου φαίνεται να μη συνεργάζονται σωστά μέχρι που σηκώνεται από πάνω μου και ξεντύνεται μόνος του, μένοντας με το μποξεράκι του. Αχ, τι κορμί είναι αυτό! Επιστρέφει πάνω μου και μου αφαιρεί και τα εσώρουχα μέχρι να μείνω τελείως γυμνή κάτω από την πεινασμένη του ματιά. Νιώθω τόσο ευάλωτη αυτή τη στιγμή, αλλά όταν με αγγίζει τα ξεχνάω όλα και παραδίνομαι στα χέρια του. Υμνεί το κορμί μου από άκρη σε άκρη και μικρά βογκητά βγαίνουν από το στόμα μου. Όταν τον νιώθω ανάμεσα στους μηρούς μου ανατριχιάζω και όταν φέρνει τη γλώσσα του στο πιο ευαίσθητο σημείο μου είμαι έτοιμη να εκραγώ. Με μερικές αριστουργηματικά εκτελεσμένες κινήσεις της γλώσσας του και των χεριών του με φέρνει στην κορύφωση.
Ανεβαίνει πάνω και με φιλά με πάθος και ένταση. Του κατεβάζω το μποξεράκι και βάζω το χέρι μου γύρω από την σκληρή του στύση. Βαριανασαίνει και συνεχίζω να ανεβοκατεβάζω το χέρι μου μέχρι που τον γυρίζω για να είμαι εγώ από πάνω και εξερευνώ κάθε εκατοστό του κορμιού του με τη γλώσσα μου ώσπου φτάνω ξανά στη στύση του. Τον γλείφω και μετά τον βάζω μέσα στο στόμα μου. Εκείνος μπλέκει τα χέρια του στα μαλλιά μου και κατευθύνει τις κινήσεις μου μέχρι που τελειώνει βογκώντας δυνατά. Μετά με τραβάει πάνω του και με παίρνει στην αγκαλιά του.
VOUS LISEZ
Μεγάλες Αγάπες
Roman d'amourΗ Τζένη έχτιζε τοίχους μια ζωή μέχρι να έρθει κάποιος να τους γκρεμίσει. Μπορούν όλα να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη? Και αν ναι πόσο μπορεί να κρατήσει η ευτυχία? Υψηλότερη θέση: #2 in Romance